Gå til innhold

veeeldig svak positiv strip-test?

Anbefalte innlegg

hei, jeg tok en strip-test (bor ikke i norge, billig sak, sikkert sånn dere kjøper på nettet) to til tre dager før ikm (i går), etter tre min var den helt neg, etter kanskje ti min, var det en svak strek der den viser positivt, samme skjedde igjen i dag. er det sånn at bittelitt positivt fortsatt er positivt? jeg håper det veldig og er såå glad, for dette har jeg gleda meg sånn til, mens kjæresten min mener det var litt skjøre greier å fyke i taket for...

noen som vet noe, det må jo bety at det er noe hcg i kroppen og da må det jo være baby der inne.... tenker jeg, bare at det er lite jhormoner der så tidlig

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6969022-veeeldig-svak-positiv-strip-test/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat sånn var det med meg også: Testet 3 dg før Ikm med billigtest, og fikk svaaaaak strek. Dette kommer av lav HCG-konsentrasjon så tidlig... Den ble sterkere etter 2 dager...

(Nå tror jeg at det står at en skal se bort fra resultatet dersom det har gått mer enn 5 min på billigtestene som jeg brukte, men de viste rett i mitt tilfelle).

Tok en CB på IKM -dagen, og den var helt klart positiv!!

Så du får teste om 2 dager igjen, men jeg tror nok du er gravid!!

Lykke til!!

Jeg klarte/ville ikke slippe jubelen løs før jeg hadde testa med CB på ikm-dagen.....Først da følte jeg meg helt sikker!!!

Det blir noen spennende dager for deg nå....

Håper du er gravid!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...