Gå til innhold

Vil ikke roe seg når pappa prøver...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når hun småvåkner på kvelden eller natten og ikke skal ha pupp vil hun sjelden roe seg hvis pappa prøver. Han har prøvd å gjøre det samme som jeg gjør (holder en hånd lett over nese, panne og øyne) og sine egne små triks. Før roet hun seg nesten lettere hos han enn hos meg (hadde kolikk så var mye på armen til pappa), men nå må jeg stort sett alltid overta. Hadde jo vært greit om han fikk lov til å roe henne i stedet for meg, så kunne jeg kanskje ha stukket ut når hun hadde sovnet for natten, hvilket hun gjør mellom 7 og 8. Har noen noe tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har ikke slitet med akkuratt det. men pappa'n fikk ikke gi mat. ikke legge, ikke kle på og ihvertfall ikke flaska. I begynnelsen gikk jeg til ett annet rom mens di holdt på. etter noen dager med det begynte jeg og gå frem og tilbake som vanlig og ting er mye bedre. bare ikke gi dere. vis hu slår seg er hu utrøstelige hos alle andre enn meg. men vi gir oss ikke helt der heller. men nå er hu her 6 mnd da.

Skrevet

Jeg ville gått ut ene kvelden og latt dem styre på. Han er pappan og hun er trygg med han, så hun lider ingen nød om du ikke er der og hun skriker. Hun vil nok roe seg til slutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...