♥Tiny Skrevet 10. november 2006 #201 Skrevet 10. november 2006 Grattis med tremindato da svanine! Selvom gutta ligger og spreller ved siden av deg og er allerede store blitt Får du kommet deg ned i sentrum imorgen da? Er det Egon på byporten eller en annen du mener svanine?
_svana_ Skrevet 10. november 2006 #202 Skrevet 10. november 2006 Byporten er vel det greieste er det ikke? Skal prøve å komme, iaf en liten tur. Ikke veldig lenge, men sånn at jeg får hilst på 1D :-D Mulig jeg tar med meg H for litt ekstra trygghet. Men altså: Det er skikkelig skummelt! (Ikke å møte 1D, men å dra ut...) Takk for termingrattis! Trygdekontordama ringte i dag, og spurte om det stemte at de små var født... jada jada.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 10. november 2006 #203 Skrevet 10. november 2006 I dag prøvde vi flaske med litt mme bare for moroskyld og tror dere ikke lillemor bare slukte hele tuten og gulpet det i seg!! Plaget tydeligvis ikke henne at det kom mat på flaske nei!! Hun er jo bare 10 dager, så tenkte kanskje vi måtte slite litt med å få henne til å ta flaska... Stakkars deg da, Molle!! ikke greit å være så sjuk og den feberen får man jo til å føle seg så j***** crappy!! Godt den har sunket litt da. Håper den holder seg nede slik at du slipper en sånn helvetesnatt til!! Også har jeg vært så gal at jeg har brukt tampong i dag!! Blør ikke så mye lenger, men tror ikke det hadde holdt med et truseinnlegg heller. Dessuten savner jeg stringtrusene mine!! Er sikkert kjempe forbudt å bruke tampong, men orker ikke mer av å være så klam i hakket lenger også gnager jo truse og bind så fælt!!! Men bytter tampong hver 3. time da og skal ikke bruke det om natta.. Skal straks på middag til mamma vi )) Er deilig å gå bort å få mat assa:)))
*1D* Skrevet 10. november 2006 #204 Skrevet 10. november 2006 Hei jenter;) Da er jeg i Oslo, har spist middag og slappet av litt. Skal jeg ringe å reservere bord på Egon Byporten til i morra kl 11 da eller?? Hvor mange kommer? -Jeg med barn i magen! -Herkules med barn -Svanine, mann og barn - Tiny med barn (mann?) -Molle med barn? ............håper du friskner mirakuløst til;) Jeg skal trille baby`n til søs nå også kommer jeg tilbake senere;)
_svana_ Skrevet 10. november 2006 #206 Skrevet 10. november 2006 Må bare si at jeg kan ikke garantere 100% at vi kommer. Men vi skal prøve. Kanskje H blir med, men han kommer nok ikke til å sitte der med oss, men å være i nærheten. Er ikke veldig proff på å pakke oss ut av huset, tar jo litt tid, så kan ikke love å være på plass 11 blank heller. Hvor lenge er dere der? Skal du bestille bord under 1D eller ditt virkelige navn? ;-) Hvorfor har jeg ikke fått mailadressen din enda Herk?? Blir spennende å se de trådfjesene jeg ikke har sett! Det må jeg si.
*1D* Skrevet 10. november 2006 #207 Skrevet 10. november 2006 Hei. Da har jeg reservert bord til oss i morra kl 11, på det virkelige navnet mitt;) Jeg har advart dem om at vi har mange vogner, så vi blir sittende nede ihvertfall. Også får vi se hvor lenge vi blir sittende. Jeg blir sikkert 1 til 1.5 time ihvertfall:)
simbamamma Skrevet 10. november 2006 #208 Skrevet 10. november 2006 Synes det er vanskelig nok å komme seg ut med bare én jeg, så jeg skjønner deg godt svanine. Jeg kan jo ikke komme, så dere får late som...! Har besøk av broren min, er koselig med selskap når gubben jobber. Lars Håvard har merkbart mindre lakenskrekk enn tidligere, det er litt mer behagelig må jeg innrømme. Ha en fin kveld damer!
Herkules Skrevet 10. november 2006 #209 Skrevet 10. november 2006 du har nok ikke adressen siden molle ikke har gitt den til deg??? kan ikke molle eller 1D sende den nå da? Stakar deg molle håper du kommer degnå god bedring oskar gliser så nå når han ser puppen at han knapt klarer å spise Vi har vært på farten i hele dag. Jobbet litt har jeg også B&j ligger der du sa molle men jeg trodde det var trangt der. santinos eller hva det heter er jo romslig, er jo restaurant da
Herkules Skrevet 10. november 2006 #210 Skrevet 10. november 2006 egon v byporten/ traffikanten kl 11.00 Er det riktig notert? Jeg kommer med barn og uten mann, hund eller ilder. Jeg må vel liste med meg gutten siden far en truer med å ha han når jeg skal avgårde
♥Tiny Skrevet 10. november 2006 #211 Skrevet 10. november 2006 Det er riktig notert! Kan jo legge meg til på msn Herkules: [email protected] Sees imorgen
_svana_ Skrevet 10. november 2006 #213 Skrevet 10. november 2006 Snakket med Molait på telefonen før matingen til småttisene (går fort noen timer ja). Hun er så syk stakkars. M var dratt for å hente antibiotika til henne, fortsatt 39-40 i feber. På toppen av det hele så har hun ikke nett. Jeg skulle hilse så mye å si at hun ikke kommer i morra. Det forstår jeg kjempegodt. Stakkars jenta som er så syk. Synes veldig synd på henne.
Herkules Skrevet 10. november 2006 #214 Skrevet 10. november 2006 stakars' sender enda trøste og god bedring klem Håper Svanine kommer Har du tlf nr tl noen som kommer i morgen?
♥Tiny Skrevet 11. november 2006 #215 Skrevet 11. november 2006 God morgen!!!!!! Natta vå har vært så bra!!!!!!! Sovna 7, mat 1 og mat 6, Litt vrang da, men sovna etter litt og sov til 8.15!!!!!!!!!! Herlig!!!! Jeg har nr til svanine, så vi får kontakt!
Petronella♡mor til to Skrevet 11. november 2006 #216 Skrevet 11. november 2006 God morgen jenter!! Molle - sender også mange trøsteklemmer til deg ***********, men tror kanskje du har sendt noen av basseluskene dine over til Tæruddalen (får håpe du har sendt noen av de du ha du r hatt da, så du blir litt bedre, i stedet for at mine er helt nye... )) Tett i nesa og bomull i hue - men heldigvis ikke feber da. Blir skikkelig moro å dra på hoppeloppeland i dag, men jentungene (min og venninna mi sin) gleder seg sååå fælt at jeg ikke har hjerte til å avlyse. Får putte innpå litt ibux. A skal være hjemme med sambo, så da blir det litt mindre å ta hensyn til i alle fall ) Cat - så bra veslejenta di tar flaske da. Det letter masse dersom det skulle være nødvendig. Jeg tror det er bedre å prøve litt innimellom fra de er så små enn først å prøve når de er flere uker/måneder, da kan de nok ha større vegring. Begge mine har fått litt flaske ved den alderen og det har vært til uvurdelig hjelp om jeg har skullet noe ) Dere som skal til byen i dag må kose dere masse! Så heldige med været dere er da, kunne jo ikke blitt bedre - God tur! Nei, får prøve å få i meg litt mat og krype tilbake i køya. Heldigvis har jeg en superflink samboer som tar barna, vi høres. Dere kan forresten legge meg til også på msn om dere vil: [email protected]
Petronella♡mor til to Skrevet 11. november 2006 #217 Skrevet 11. november 2006 Hmmm ble jommen en merkelig setning på innlegget mitt her... Mener sef å si, at jeg får håpe det er noen basselusker du allerede har hatt, så du er blitt litt bedre...)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 11. november 2006 #218 Skrevet 11. november 2006 Har dere hatt det hyggelig på treff i dag da jenter?? Jeg har vært så heldig å være hjemme med en liten trollunge i dag!! Hehe.. men hun er jo så søt også da ) Har tydligvis fått en viljesterk liten frøken.. mon tro hvem hun har arvet det av?? Men man kan jo ikke bli annet en fascinert av at man kan ha så mye personlighet når man bare er 12 dager gammel. Petronella: Har lagt deg til msn min. Ga du barna dine mme på flaske så tidlig, eller var det morsmelk du ga? Jeg har ikke så lyst til å pumpe meg, for da øker jo bare melkeproduksjonen og jeg synes puppa er sprengt nok fra før! Så har da prøvd med mme jeg da. Men er jo veldig greit å vite at hun vil ha både det og flaske, sånn i tilfelle man skulle få akutt behov for barnevakt.
Herkules Skrevet 11. november 2006 #219 Skrevet 11. november 2006 Vi har hatt et hyggelig treff vi:) Gøy å se noen trådmennesker altså. Oskar tok flaska fint han da han var 15 dager gammel, neste forsøk når han var 2 mndr var mindre vellykket:) Kan være greit å prøve innimellom for å øve litt kanskje. Legen mente man skulle være forsiktig med å venne dem til flaska så de ikke skulle droppe puppen, men tror ikke det er så farlig med litt prøving jeg. Du skal ikke være bekymret for melkespreng selv om du pumper litt tror jeg. Jeg har masse melk og det hender jeg pumper ut litt for å lette på trykket o g for å ha i frysern. Føler ikke det øker produksjonen. jeg ahr likevel tenkt som deg ang. økning av produksjon. I kveld tenkte jeg at etter at han har sovnet så tar jeg noen pils. Har melk i kjøleskapet som han kan få om han våkner Har litt fobi for MMe jeg, Jeg har jo melk så han får få den Nå sover han i vuggen sin og jeg lurer litt på om jeg skal slenge meg ned litt selv jeg
Petronella♡mor til to Skrevet 11. november 2006 #220 Skrevet 11. november 2006 Cat - jeg pumpa meg litt hver kveld. Dette fordi pappaen skulle få gi et måltid med flaske og det gjorde han om kvelden. På den måten fikk jeg litt "fri" og han fikk litt ekstra kos med henne. Men i begynnelsen pumpet jeg ikke noe særlig utenom det jeg ga i stedet for å amme, av samme grunn som deg - meeeega spreng spesielt på morgenen )
♥Tiny Skrevet 11. november 2006 #221 Skrevet 11. november 2006 Da har jeg endelig litt tid til å skrive her Lunsj på Egon med 1D og Herkules var kjempehyggelig! Og som Herkules sier er det moro å se på ansiktene bak nickene og ikke minst de små Gjør det gjerne igjen! Men neste treff er kanskje lurt å ta hjemme hos noen? Lettere for deg da svanine? Etter lunsjen i Oslo tok jeg med mann og barn ut for å gå en tur! Gikk en runde innom senteret for gubben måtte ha en liten ting til pappa'n sin imorgen (alltid ute i siste liten). Var godt å komme seg ut å gå en tur ja Pumpe ja... Er en stund siden nå siden snuppa har spist så vanvittig mye på natta. Men når hun begynner å sove mer på natta er det fram med pumpa så jeg kan lage et lager i frysern igjen... Pleier å pumpe på morgenen jeg. Den puppen som det ikke spise av den er som regel ganske full den også Trøsteklem til Molle som må bli frisk og til svanine som hadde en fæl natt (?) Nå skal jeg surfe litt her, spise smågodt og kose meg alene! Gubben dro på nattevakt... Kanksje lage ny tråd?
_svana_ Skrevet 11. november 2006 #222 Skrevet 11. november 2006 Flott at dere hadde det hyggelig! Dere vet at jeg hadde veldig lyst, hadde jo lagt fram tøy og pakka stelleveske og alt. Men det ble ikke natta her før 03, og når Edvin har lagt seg på mat hver tredje time, og Adrian hver fjerde, og med sutring og bæsjing og gulpeskift imellom - så orka jeg rett og slett ikke begynne dagen så tidlig. Vi sov til 12 vi. Skal nok klare å komme meg ut av huset på treff en gang, men dere er hjertelig velkomne hit; det skal dere vite :-D Har ikke prøvd med flaske vi. Er ikke noe stress, tenkte vi skulle prøve mens mamma er her. Så kan jeg og H finne på noe alene sammen. Har pumpa litt, men det er nå noe styr. Jeg får jo tømt begge bryst så det er ikke sånn at jeg går å skjener til den ene sida.. hehe. Burde vel egentlig pumpe for å ha et lite lager, men det er så gørr! Og det er noe kliss synes jeg, sikkert bedre med elektrisk pumpe. Den på sykehuset var grei, hadde jeg hatt en sånn hadde jeg nok pumpa mer :-)
Herkules Skrevet 12. november 2006 #223 Skrevet 12. november 2006 nå er herkules litt småbrisen Oskar våknet og virket sulten i følge erfarne kilder, og pappaen fikk i oppdrag, mens jeg tisset, å varme medbragt til Oskar. Innen maten var klar hadde jeg både tisset og lagt sønnen min og fått ham til å sovne så jeg får vel bare kaste 150ml mm Svanine jeg brukte litt tid på å venne meg til pumpa, men nå å er det greit . Pumper 150ml på 3min,--helt sant fortere går det ikke!!!
Anonym bruker Skrevet 25. november 2006 #224 Skrevet 25. november 2006 Nå blir det kamp mellom tråden nr. 1 og nr. 2. Hehe... Go, go, go :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå