Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har mulighet til å vente til 11.30 med starten på møtet, men jeg er i Oslo for å besøke mamma`n min og hun vil gjerne se meg på dagen også.... vi er sære altså. Og da kan det lissom ikke bli så fryktelig seint på dagen....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei,no har dere masa så mye om hvor dere skal møtes i Oslo så jeg får fåreslå noe for dere: Café sør f.eks.-hvis der ikke er fullt så er der plass til barnevogner. Eller Divan som ligger rett over gaten for Café sør-også muligheter. Det som er så kjedelig med Oslo på lørdager er at det ofte er stappfullt på alle cafeer. Vet om flere som jeg ikke husker navnet på-mange som ligger rundt Brugata som kan ha god plass. Kan dere ikke møtes på Trafikanten og ta det derifra?

Skrevet

Du var lur Amalie78 :)

Skal vi møtes på trafikanten 1D??? 11.30???

Nå kjenner jeg det er natta... senga roper!!!

Skrevet

Vet ikke hvor noe av det du nevnte er hen jeg amalie:) Leeenge siden jeg hang i Oslo for å si det sånn. Dersom vi skal møtes på trafikanten så bør vi vel kanskje møtes 11? For det tar vel litt tid å komme til et sted og+at alle er der sikkert ikke 11-bib. (livet med baby...) Ender vel ratt opp på burger king vi..hehe.

Hvor parkere da a? Er veldig greit å stå i husa ved Staoil og Esso mellom brygga og vika. Greit å kjøre dit, alltid plass og ikke så sabla dyrt. Tar 5 min til begynnelsen av brygga og 5 min til kinon. Hva med den der ved siden av det som en gang var cafe sjakkmatt? Bagels&juice het det en gang. Var god plass der før, men vet jo ikke hva som er der nå. Iaf greit å parkere der. Husker du hvordan det så ut inne der vi var herk? mht. plass og sånn?

Hvem kommer da? Cat kommer ikke. svanine er usikkert, jeg kommer nok om formen tillater det. Tiny kommer og sikkert herkules. 1D går jeg ut fra kommer. Hva med petronella og amalie? Dere lystene på en tur ut?

Senga kaller her og. Like greit å legge segg som å sitte her å gnu.

Natta alle jentene og LT til nattene:)

Skrevet

WOW, endelig ble dere enige:):):)

Skrevet

Tror ikke det er plass til ørten barnevogner på kafe sør på en lørdag. Men koselig sted da. Divan heter vel Elite eller noe sånt nå, ikke plass til mange vogner der heller.

Men fin beliggenhet da :-D

Vanskelig!

Tror ikke vi skal satse på å møtes på trafikanten og bare se hva som skjer. Da ender vi vel opp på trappa til oslo s tenker jeg.

Struktur - planlegging - det liker jeg!

Skrevet

Jaja-jeg ga det ett forsøk:) Jeg skal på hyttetur i helga eller så skulle jeg nok få strukturert dere fra Trafikanten. Har tross alt jobbet i en barnehage-mye ut på tur da ja:) Alle hold hender nå:) Nei-natta te dere-håper dere klarer dere på lørdag.

Skrevet

Huff asså Molle (får nesten kalle deg det jeg oxo da, så jeg ikke høres så prippen ut, tihi...) Ikke noe godt å føle seg sånn på pjusk. Snakket akkurat med sambo om det her om dagen at når vi er syke må vi liksom bare overse det. Det skal liksom litt til for at vi ber mannen være hjemme fra jobben for å ta seg av barnet, mens når de er syke og hjemme fra jobben kan de bare ligge i senga eller på sofaen og slappe av. Som dattera mi sier - urettferdig... Håper du blir snart frisk igjen altså!!

Når det gjelder vaskedama mi har jeg henne annenhver fredag i 3 timer og betaler kr. 360,- pr gang + kr 25 i busspenger (litt utafor Oslo sonen veit du). Hun gjør vanlig fredagsrent, vasker bad (ordentlig), tørker støv i alle rom, støvsuger og vasker gulv. Skifter også på sengene dersom jeg legger frem sengetøy til henne. Ønsker jeg feks at hun vasker noen vinduer i stedet for å ta soverommene en gang, gjør hun det for samme prisen. Veldig fornøyd med henne - verdt hver krone, selv når jeg går hjemme. Jeg tilnærmet lik hater nemlig husarbeid...

Jeg kan dessverre ikke møte dere på lørdag da Hoppeloppeland står på menyen vår. Men jeg prøver å få til en tur neste gang altså :o)

Derimot kan jeg også foreslå Egon på Jernbanetorget. Da slipper dere kaste bort mye tid på gåing, det er helt grei mat om dere vil spise og ganske god plass. Var der på babytreff noen ganger når C var baby. Da kan dere også parkere i parkhuset på Jernbanetorget, dit er det i alle fall veldig enkelt og kjøre.

Vedr. blod, gørr, bind og tamponger satte jeg inn hormonspiral etter 10 uker (med begge ungene) og har ikke hatt hverken det ene eller det andre og det er bare såååå deilig. Fra jeg ble gravid med C gikk det 5 år uten TR, klager ikke på det!! :o)

Vel, får nesten legge meg. I morgen kveld er det syklubb med jentene (selv om det blir dårlig med sying...), da står ost, kjeks og vin på menyen. Kanskje vi er så gærne at vi tar en sigg oxo - iiik :o)

PS. det er intimkonsert med Gitarkameratene på tv i morgen kveld/natt (var på siste konserten i Spektrum og den var bare sååå bra)!!

Nattinatt da jenter, krysser fingrene for at alle får en forholdsvis rolig natt!!

Skrevet

Hm jeg fant akkurat en kvittering fra kafe sør, men husker ikke hvor det er ???

Ellers så er det et godt forslag å møtes på trafikanten om vi ikke kommer opp med noe bedre.

Vi var på Pascal vi men jeg husker ikke eller var vel aldri ordentlig inne der ! husker det røde rummet.

Tror du bare skal amme jeg Molle med mindre du vil ha pause og få sovet.

Jeg vet liksom ikke noe særlig om barnevennlige steder i byn.

men hvor bor moren din da 1D?

i dag sov Oskar fra15 -17 etter noen våkne timer så sovnet han igjen kl 1930 og har sovet til nå og nå ligger han å prater og ville ikke ha pupp så da får han bare ligge da.

Lurer på hvordan han blir i natt nå jeg

I morra skal jeg på et møte og så ut å kjøpe gave

Sender mange trøsteklemmer i dag siden det trengs

Skrevet

egon er vel et godt forslag og som Petronella sier så er det greit å parkere der nede også. inni noen p. hus. det er ett under Plaza også

Jeg for min del vurdere sterkt en buss da kan jeg bare svippe vogn og meg hit og dit uten å inn ut pakke pakke.

Hadde trikken(t-banen ) gått så hadde jeg ikke vært i tvil. der slipper man jo å løfte opp vogn til og med

jeg er sulten

Skrevet

Du må spise annet enn kjeks for å bli mett Herk;)

Jeg skal legge meg NÅ!

Kommer til å prøve å se om det er et sted man kan reservere bord på lørdag i løpet av morgen dagen.

Kommer ikke til å være på nett igjen før på kvelden i morra.

Håper alle får en okei natt;)

Spes til Molle stakkar! (hun må sove borte når hun er syk hun........... ikke egentlig men det sto det på msn;)

Skrevet

God morgen tråd-damer!!!!!

Klemmer til alle som ikke har hatt det så greit inatt og ellers måtte trenge det!!

Natten her har gått bedre enn på lenge!!! sovna først 18.30, men våknet 19. sovna etter 10 min :)

Opp 22 og 01.30 for mat og sovna m en gang. Ville stå opp 6, men det ville ikke mor :) Ny bleie og mat og masse kos, så sovnet hun endelig og sov til over 8!!!!!! Mor er nesten uthvilt!!!

Nå sover hun igjen :)

Er vel lurest å møtes kl 11 ja... Må finne et parkeringshus jeg da... (les prate med gubben om veibeskrivelse) Er elendig på Oslo og bil!!!

Hvem kommer? Bare jeg?

Vet forresten at noen har hatt treff på Bagel&Juice, men aner jo ikke hvor det er da.... Skal undersøke saken jeg :)

Brødskive og dusj nå!!!

Skrevet

ah..trønderhumor altså!

Sovnet såklart ikke i går. Lå i et par timer. Slumra litt. Våknet rundt 01.30 (amming) med over 40 i feber. Syykt syk! Bare kasta på meg og hadde vondt og hjernen jobbet på høygir. Helt jævlig. Etter mye om og men fikk jeg stått opp og gått på do, med støtte rfa M så jeg ikke gikk på snørra. Tok 2x500mg paracet. Var da våken hele soveøkten til E. TRagisk. Han som sov i 3 timer og.

Rundt 5 skulle han ha mat igjen. Men sovnet ikke etter det. Luft og au og rett og slett våken. Til slutt måtte M stå opp med ham. Aner ikke når de la seg igjen, det gjør ikke M heller..hehe.

Rundt 6 gikk febern endelig! ned og jeg fikk sove litt. Sov et par timer og så var det mat igjen. 08.30 ropte jegg på gubben og ba hamhente et stk. barn som da pludret og var våken.

Seriøst den værste natten jeg har hatt på så lenge jeg ken huske!! Minnes jeg sa til M at "nå går jeg å tømmer jernpilleboksen på kjøkkenet" Tror jeg lå å grein en stund. Har jo null kontroll over hva man driver med med så høy feber.

Nå er M på møte i Oslo. E har sovnet så greit. Jeg kommer IKKE til dere i dag svanine:) Vet ikke hva M gjør.

B&J ligger (om på samme sted) på baksiden av bygget der Saga kino ligger:) Under 5 min gange fra hus, og har man flaks er det parkering ute like ved. (Er det ikke der a?? Lenge siden) Tror det er greit å ha et sted så man slipper å traske rundt (les kaldt) men vogn og da sikkert!! et barn som hyler og skal ha mat eller nekter å ligge..hehe Hvor ligger den gravidbutikken a? Som har cafe og utsalg? Der er det sikkert bra forhold til stell og mat.

Må se an i morgen. En sllik natt til og jeg kommer nok ikke.

Æsj..blodsmak i kjeften..

Skrevet

Ser ut som de fleste oslotreff foregår på santinos, fridays og egon.. Så da er det bare å velge og vrake...

Ang bimbor' så fant jeg denne med restauranter i oslo... Ta en titt og kom med tilbake melding på hvem som er aktuelle!

http://oslopuls.no/anmeldelser/?type=restaurant

*trøstemollemasse* og gir en god klem :)

Skrevet

I natt har jeg ammet samtidig hver gang. Funka greit det, mye bra på Discovery om natta altså ;-)

Edvin ville bare spise og spise, skjønner ikke at det gikk an. Men rundt to ble det natt hos oss. Opp igjen fem og 8. En time hver gang. Adrian hadde sparka av seg bleia (nesten) og var våt på ryggen. Digg. Bra at han ikke hadde bæsja mer enn det han hadde gjort.

Stakkars deg Moll. Det høres helt forferdelig ut! Håper du blir bedre snart altså, det der fortjener du ikke!!! Er oppe, så M kan bare komme.

Grattis med flott natt Tiny!

Guttene mine har begynt å smile masse på ekte. Det er så søtt! I dag er terminen min forresten.

Petro: Det høres utrolig digg ut med sånn vaskedame. Frister veldig, men vi har bare en treroms så vi bør vel strengt tatt klare å holde den sånn nogenlunde i stand. Mamma kommer nesten fredag, så da blir det vel litt hjelp på den fronten også :)

Sånn bind og sånn slutta jeg med to uker etter fødselen. Bruker fortsatt truseinnlegg... tar visst tid å gro ja. Bør vel bestille time til kontroll til meg kanskje. Har tenkt på sånn hormonspiral...

Synes det var god ide å ta egon jeg. Smart for meg også, for bussen stopper like uttafor :-D Luuurt. Kan man bestille bord der da? Da synes jeg vi skal det.

PureLan funka greit, men må innrømme at jeg bruker det mer på såre lepper enn på puppene...

Nei, får komme meg i dusjen. Kanskje skifte en bleie som det høers ut som det har kommet bajs i igjen. Sukk.

Skrevet

Du skulle ikke vært en tur hos legen da, Molait? God bedring-klem er uansett oversendt!

Skrevet

M drar visst innom. godt E sover. Og dagen er han stort sett blid. Mat og tv og alt er reddet:)

Jasså, mor kommer bare nesten. Så synd da.

Hvorfor vil ikke denne febern ned?? Har nå latt 1000mg virke i over an time men fortsatt 39.

Minn M på å kjøpe med halspastiller svanine. Hater dette altså. Men bra det ikke kom midt i dåpen da:) Får da inderlig håpe jeg er frisk til da. Ser skumt ut for treff i morgen men...

Skrevet

Blir natten lik gjør jeg nok det.

tt:)

Skrevet

Det høres ikke digg ut å være sjuk og ha en liten bebbis samtidig! Bank i bordet!

Vesla mi har plutselig begynt å våkne om natten igjen-og jeg som har skryte til alle at hun sover fra 21.00 til 08.00 hver natt:) Hun sovnet 21.30 i går-opp kl 03.00 og så kl. 06.30. Sov til klokken 09.30 etter det. Egentlig litt greit at hun tar seg en matøkt om natten for da slipper jeg Dolly Parton pupper med full hageslange faktor om morgenen. Blaut seng er ikke noe særlig å våkne opp i.

Egon er jo kjempefint for dere å møtes på:) Fint dere har funnet en plan;) Jeg holder på å pakke for hyttetur nå. Skal kanskje ta meg noen øl også i kveld! Glede seg:)

Skrevet

Hei Amalie. Var inne på albumet ditt i går. 2 av de bildene ligner jenta di sinnsykt mye på Edvard. gubben synes det og. Spurte om han hadde vært ute på tur;)

Men har jo sett henne så de er ikke såå liike in real llife, men de bildene var nesten skremmende altså. Det siste du la inn og det over var det vel. Nå har jeg ikke noen nyere bilder på albumet mitt (eh tror jeg), men skal se om jeg finner. Artig:)

svanine: Skulle ikke vi ha nettdate a? bare avlogget du jo.

Har fått vasket badet. Ja ikke gulv og inni dusj. Går fint å lukke dørene til dusjen..hehe. Men vask og do og sånn. Trengtes virkelig. Ikke lurt for hoster masse nå:(

Febern er nede i 38 nå da:)

E sover faktisk enda! Snart 3 timer. Godt når mor er syk. (+ at mann er borte) Når kommer han hjem da tro? Sitter de å spiller nå el svanine??!!

Skrevet

Skal du på tur uten barn amalie?

Og grattis med termin svanine. Endelig er den store dagen her..øh..ja.

Skrevet

Skal på tur med barn,men lure meg har pumpet meg slik at hvis hun skulle våkne etter jeg har drukket en øl eller to så har jeg en plan B.

Sønnen din er jo utrolig lik deg da! Så det med en gang:) Og kan se likheten på bilde også-kanskje vi er i slekt langt bak og så har det poppa opp nå?

Lille vesla har med seg større bag enn min ho på hyttetur-og så er hun så liten og trenger så mye! Sprøtt. Men det blir morro:)

Skrevet

Molait! Hvor ble du av da? Nettmøtet vårt da... logge av sånn :-(

Er det meg eller nettet deres det er noe galt med...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...