Molait Skrevet 9. november 2006 Forfatter #151 Skrevet 9. november 2006 Men hvor er alle sammen da?? Typisk det når E sover:) Er virkelig sjaber nå. Oppe i 39 i feber. Tatt nedsettende. 2stk kl 9 og 2 stk kl 13. (200mg) hvor mye kan man egentlig ta før man bør benytte seg av fedfrosset mm? Er ikke typen hysterisk og tar heller ei pille enn å ha vondt i hodet, men nå blir det jo mye da. Har og gnafsa piller til og fra i borti 4 uker grunnet nakken. Da både betennelsesdempende (resept) og paracet. (samråd med lege) Gutten må vel på avvenning snart?! Og bare fordi jeg lurer..melka holder jo ca. 37 grader, kroppstempratur. Dersom man kommer opp i 40 i feber, blir ikke melka like varm? heeh hva man tenker på. Tror nå ikke at jeg skolder ham i munn, men lurer nå på dette da. Ellers passer det fint å være syk nå. M jobber en del og dåp neste helg. woho! Besøk av nabo i morgen. Måtte kaste dem ut for et par dager siden. E hyla og jeg måtte bare gå å legge meg med ham. Hadde hyla i 2 timer da. Synes nå de kunne ringt først da! Så der stod de i gangen og jeg sendte dem på dør..huff. Så selv ikke ut (fett hår, gulp, hullete klær) og huset var mer bomba enn siden før E kom til verden. Satt meg ned å tuta. Hormonell og møkkete som jeg var og uten evne til å mestre alt. Ja har nå inv. dem til i morgen, men nå er jeg jo syk. Ahh!! Heldigvis jobbet ikke M i kveld alikevel og er nå nede på skolen med W. Og E sover, enn så lenge. Sorry all sytinga men føler alt er så bånn i bøtta. Ja og "krangel" med svigerinna mi. Aner ikke hvor det kom fra, men hu lirte av seg merklige ting. Kan ta det senere for tror jeg har fylt opp sytekvota for ett innlegg nå M lurte forresten på å komme innom i morgen svanine. Han skal til byn uansett. Jeg blir her grunnet smittefare. Kanskje ikke lurt M kommer heller? Men tror ikke han smitter altså, for han var syk for en stund siden, og han trenger jo ikke nusse på gutta slik jeg må Vi får snakkes om du kommer på i kveld.
Petronella♡mor til to Skrevet 9. november 2006 #152 Skrevet 9. november 2006 Her er jeg da. Har noen min nå før jr våkner (han burde egentlig ikke sove nå for han legger seg jo 19-1930, men sambo og dattera er ute i skogen med bhg og det var så stille og deilig. Hører han forresten nå... Utrolig kipt å være dårlig form altså. Føler med deg... Er ikke ofte jeg er syk, men når jeg først er det så er det skrekkelig vondt asså... Nei, huff hyl og skrik fra vogna - kommer tilbake med mer trøst når han har lagt seg for kvelden. God bedring enn så lenge!! )
♥Tiny Skrevet 9. november 2006 #153 Skrevet 9. november 2006 Er ikke noe greit å være syk nei..... *sendermangetrøsteklemmerogkaldklutpåpanna* Du må bli bra fort!!!!! Slemme basiller altså! Idag har vi da vært å kjøpt slips til pappa'n hehe... Gikk ned på storsenteret. Var innom gamlejobben (bhg) og der måtte hun vises frem til alle Store øyne når hun så alle barna!!! Også så mye oppmerksomhet hun fikk da *kosesegmasseda*. Også gikk jeg hjem også.. fant ut at vi var borte i nesten 3 timer! Nå klarte ikke snuppa å holde seg våken lenger, så nå sover hun søtt i sengen sin
Herkules Skrevet 9. november 2006 #154 Skrevet 9. november 2006 Det er noe dritt å være syk. Høy feber er skikkelig vondt. Nå sparker jeg snart den jævla sure dritten i huset her på dør........ f... %&&&"####%/ Så mye for en fin dag AGH Nå gidder jeg ikke skrive mer...
Molait Skrevet 9. november 2006 Forfatter #155 Skrevet 9. november 2006 Han våknet såklart rett etter siste innlegg:) Sovnet igjen på puppen og siden jeg er alene hjemme lot jeg ham sove der. Våknet i 19 tiden og nå har vi en time alene forran oss. Sitter i vippestolen sin nå og ser ut til å trives der. Deilig. Han prompa akkurat i 10 sek ca.Prøv å tell, det er leeenge. Bare et sekund for å ta nytt tak..hehe. Sikkert godt. Og ja han prompa noe sinnsykt hos kiro. Og stinka som vanlig voksen diare! Til og med kiro kommenterte det, han måtte trekke seg unna..haha. Litt småflaut med kult og;) Så deilig for dere at tiril sovner så tidlilg, men litt kjipern om T har dagvakt da, får nesten ikke sett henne,bra han jobber skift Tok tempen nå, steget mer. Nesten 40. (39.9) Og det etter 2 piller til. Håper han ikke setter igang nå, for tørr ikke bære rundt på ham, svimmel som fy. Veldig glad jeg ikke er enslig mor jeg nå Ja og så tørst man blir!! Feber og amming, drikker vaffal halvlitern i timen! Ja og han blir redd av hostinga mi da. Underleppa begynner å skjelve og så raser verden sammen. Så praktisk at han er redd for det da :/ Takker for alle klemmer og god bedringer. Og beklager alt sytet mitt, men et sted må man jo få det ut. Så gyver løs på dere og bevarer husfreden..hehe
♥Tiny Skrevet 9. november 2006 #156 Skrevet 9. november 2006 Tiril våknet litt igjen, men sovna greit igjen med en gang... Det er så deilig at hun sovner sånn av seg selv ja.. Kjekt med skiftarbeidermann ja Og signerer veldig på den at jeg ikke er alenemamma.. Hadde ikke klart det altså.. Tråden er til for syting og oppgulp! Så bare kom med det!!!
Molait Skrevet 9. november 2006 Forfatter #157 Skrevet 9. november 2006 GUUUULP!!! Både fra meg og Edvard. Han har faktisk begynt å gulpe en del. par ganger om dagen. (en del her) la fra seg den rosa på meg i stad. Type str. men en fotball. Sykt. Han var vel mett da:)
Molait Skrevet 9. november 2006 Forfatter #158 Skrevet 9. november 2006 W og M kom hjem for litt siden. I det E var lei av stolen, så kjekt:) Men surver og surver og klager liksom uten å gråte. Men han våknet jo for ikke så lenge siden. Æsj, synes dette babygreiene er litt vanskelig jeg altså. Men noen synspunkter på ant. piller og amming og masse feber og host og drit og amming? Mener å ha hørt at man helst skal amme uansett, men Norge er jo helt fanatiske på det med mm da.
♥Tiny Skrevet 9. november 2006 #159 Skrevet 9. november 2006 Gulp? Hva er det?? hehe... Kanskje derfor vaskemaskinen går jevnt å trutt her... Har ikke du mme? kanskje gitt han det ikveld? Hadde nok prøvd å gi flaske så du ikke gir gutten en overdose
*1D* Skrevet 9. november 2006 #160 Skrevet 9. november 2006 Hei! Jeg må begynne med å trøste jeg også da!!!!!!!!!! *strykerogklemmerpåMollesåhunfølersegbedre* Jeg har hatt en strååååååååålende dag...........eller ikke. Kort fortalt: Jeg har hatt feierene her! Jeg var jo seff iført årets *fineste* morgenkåpe: egentlig rosa men full av nupper som gjør at den er mer en grå/sliten/flanelsgreie. Jeg våknet av dørklokka (som vi satte opp for 4 dager siden...3 år uten!) og det gjorde at jeg ikke hadde all verdens tid til å gjøre noe med fremtredenen. Noe som betyr at jeg var kun iført morgenkåpe og intet annet....... og hår og ansikt manglet grunnleggende ettersyn!!! OG her skulle jeg fly rundt og vise han ildsteder og piper og fandens oldemor. Ikke greit å hive seg rundt med et bekken som hangler..... Er det mulig å føle seg mer misslykket fra morgenen av? Dette ble etterfulgt av omtrent 10 min med effektivitet og handling(les jeg fikk kledd meg og ordnet det jeg måtte før jobb), På vei til bussen DEISER jeg i bakken på holka............... Ligger der å kaver i søledammen som en strande hval med snørr og tårer og hulking og jeg vet ikke alt. Måtte ha sett helt jævlig ut, siden en bil snudde og kom tilbake for å spørre hvordan det gikk......... Blir ikke bedre av at jeg får hjelp av et pensjonistpar til å komme meg på beina (Er du SIKKER på at alt går bra? *Jahhhhhhaaaaadaahhhhhhhaagråtehystrisk*) Jeg blir så faktisk kjørt hjem (60meter) av hun dama i bilen og kom meg inn for å skifte. Så var det ut igjen og stavre seg avgårde til bussen uten å falle engangtil. Kom meg på jobb og der har ting heldigvis gått greit og fikk gjort ærendene jeg måtte ta før jeg kom meg hjem til ferdig middag, med tilhørende rot og mann som stikker på midt i kjøttkakestekinga si....han skulle steke opp noe farse og det har han gjort, men han har også latt alt stå ute på benken etter seg......Også skulle han sett på en maskin klær...........jeg kommer meg jo ikke ned i kjelleren og jeg vil gjerne reise i noe som er rent......det kan jeg tydeligvis bare glemme.....og ikke henta han opp ved heller (enda vi diskuterte det ved middagen senest at jeg gjerne vil at det er nok ved siden jeg ikke kommer meg i kjelleren og han sa *jeg er jo her og gjør det jeg, så jeg skjønner ikke hva du maser etter*) Dette ble langt nok kjenner jeg!
*1D* Skrevet 9. november 2006 #161 Skrevet 9. november 2006 Jeg glemte å skrive at han er på kamp: Royal Leage.........Kan du få billig av meg altså! Trøste Herkules også!
_svana_ Skrevet 9. november 2006 #162 Skrevet 9. november 2006 Huff, altså stakkars Mollejentami!!! *trøstetrøstetrøste* Høres ikke noe særlig ut! Kan slå opp i Nylanderboka om hva hun sier om amming... - et øyeblikk - Sånn: Man kan i alle fall amme med de fleste medisiner, med noen få unntak. Man skal jo amme selv om man har f.eks. brystbetennelse og feber og går på antibiotika... så ... det er nok ufarlig. Skal høre med H ang. i morra. Vi er enten hjemme eller på en utflukt. Får se hva vi gidder og når vi kommer oss opp. Velkommen 1D-søster! Har hatt besøk av to fra jobben i dag. Veldig kos. Hun ene mente at det raslet i eggstokkene av å være her... hehe. Det er jo vanlig å skissere natta her. Kan ta vår: Begge fikk mat 2245, så var de i seng litt 2315. Vi la oss en liten stund etterpå. Edvin ville ha mat kl 01, sovna etterpå. Begge fikk mat etter tur rundt 0230 (angret på at jeg ikke la de begge til med en gang), bytta bæsjebleier. Edvin fikk mat og rein bleie igjen kl 0515, og Adrian det samme kl 0620. Historien gjentok seg kl 0745 og 0930. Hadde de i synk igjen kl 12. For første gang er det Edvin som er i mer vigør enn Adrian. Tydelig at de skal variere litt :-) Egentlig en helt grei natt, men savner å sove litt lengre i gangen. Tar fort en time for hvert stell med begge. Men når de sovner med en gang etterpå i egen seng er jeg fornøyd! Ja, jeg er også glad jeg ikke er alenemor :-) Ble det bestemt noe mer om hva vi gjør på lørdag???
_svana_ Skrevet 9. november 2006 #163 Skrevet 9. november 2006 Næmmen 1D da! Stakkars deg, falle sånn! Tenker det blir godt å komme til Oslo som (foreløpig) er uten is. Daaakar... og Herk da... og Simba.. og gir trøsteklem til alle jeg!!!
♥Tiny Skrevet 9. november 2006 #164 Skrevet 9. november 2006 Lurer også på hva som skjer på lørdag.....
druett-gutten kom 030106:) Skrevet 9. november 2006 #165 Skrevet 9. november 2006 Hei. Nei jeg bor 3km una 1D:) Så vi kan tusle bort til hverandre:) Skal bli med å besøke mamma jeg også God bedring til alle de som trenger det:)
Molait Skrevet 9. november 2006 Forfatter #166 Skrevet 9. november 2006 Takk takk alle sammen. 39,2 nå. Ikke at jeg har dilla på måling, men vil se om den går ned. Ammet i kveld, får se om jeg ammer i natt eller om jeg skal la far ta en økt. Redd ahn ikke våkner og at han bruker så lang tid på å gjøre i stand at ungen våkner helt og innen da har skriki så mye og høyt at jeg alikevel er våken og visa ender med at jeg henter og koblern på. Han har sutret noe helt utrolig i kveld. Sovet dårlig i hele dag og. Et bad med far og pupp fra mor og han sovnet tungt! Krysser fingre for at kvelden er taget. Ja i morgen, mener lørdag da? Nå er jeg ganske syk. Kan sitte ved et annet bord? hehe. Nei men fiks i stand noe dere andre og informer meg. For mye bomull i hodet til å tenke klart. Men fint med en plan innen i morgen kveld. Orker ikke pese ut på en times varsel.
*1D* Skrevet 9. november 2006 #167 Skrevet 9. november 2006 Hei. Jeg kommer til å være på en kafè som har plass til endel folk(?) kl 11 på lørdag, også er det opp til noen av dere å bestemme hvor i Oslo det blir da;)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 9. november 2006 #168 Skrevet 9. november 2006 Uff, her var det mange som har det fælt om dagen! Sender ut store-mega-trøste-klemmer til alle sammen!! Er ikke ekspert på smertestillende Molle, men jeg ble i hvertfall proppet full på sykehuset med all verdens go'saker etter keisersnitt flere ganger i døgnet i flere dager. Og jeg fikk sterke smertestillende ikke noe 200 ibux eller noe. Så tror du ganske så trygt kan dope deg ned litt. Bedre for både deg å barn at du blir frisk enn at du skal gå å være så dårlig!! La på meg ca 16 kilo og i dag hadde jeg gått ned ca 9. Hadde en startvekt på 63 kilo første legetime og håper å gå ned enda litt ekstra. Hadde tenkt å ende på en 60 kilo, for da har jeg litt å gå på til jul, men får se.. kanskje jeg bare går opp i stedet!!
♥Tiny Skrevet 9. november 2006 #169 Skrevet 9. november 2006 Sender trøsteklemmer til alle som måtte trenge det!!!!!!!!!!!!********** De kiloene ja.... blææææææææææææ.... la på meg 15-16 kilo og idag er det bare 1 jævla kilo igjen... Og den har jeg erklært krig mot nå!!!!! Starta på 67 jeg og vil og ned til 60.... *blirdeprimertavåtenkepådet*
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 9. november 2006 #170 Skrevet 9. november 2006 Hehe.. du å disse krigene din Tiny ) Først hybelkaniner, så kiloer Åhhh, blir så j****** sår i ræva av å måtte gå med disse j****** bindene!!!!! Hvorfor kan jeg ikke slutte å blø snart????
♥Tiny Skrevet 9. november 2006 #171 Skrevet 9. november 2006 hehe... noe må jeg gjøre mens jeg er hjemme, ellers blir jeg jo sprø sykehusbind eller vanlig?? sår i ræva? Bind er noe dritt... OB er tingen Og slutt å klag... fikk mensen igår igjen..... (2. gang etter fødsel)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 9. november 2006 #172 Skrevet 9. november 2006 Jeg bruker de minste bindene til libresse da, så skal ikke klage, men klager litt alikevel!! Men kan man bruke tampong når det er blødninger etter fødsel da?? Haaaaaaaaaater bind, er så klamt og jævlig!!
*1D* Skrevet 9. november 2006 #173 Skrevet 9. november 2006 Jeg fikk igjen mensen etter 9 uker sist jeg.... Da hadde jeg blødd i 3 uker først da..... så knappe 6 uker uten mensen var kjiiipt. Og jeg også blir sår i rævva!!!!!!! Jeg tror jeg bare vil ha EL framover etter fødselen jeg, også kan jeg droppe den TR`n;) KOM IGJEN JENTER! Foreslå et sted i OSLO vi kan møtes! Hvis ikke tror jeg at dere ikke vil møte meg jeg altså! ;(
♥Tiny Skrevet 9. november 2006 #174 Skrevet 9. november 2006 næh, tror man skal vente 6 uker eller noe? Er jo så sinnsykt mye guff som skal renne ut da... herlig!! Men når vil du ha besøk da Cat? Sover snuppa nå eller? Det var da lidderlig tidlig du satt på cafe da 1D.... Greit jeg er oppe om morran, men er ikke ute av døre såååå tidlig da... Kanskje 12.. Men hvilken cafe sitter du på da???
Molait Skrevet 9. november 2006 Forfatter #175 Skrevet 9. november 2006 Er litt usikker på hverdan det er ved ks. Men man har jo sår innvendig, så det er av fare for bakterier og sånn. Om du skulle gå over til propp så skift oftere enn vanlig og ikke bruk om natten (dagens moralpreken fra molle. Har ikke jeg gitt deg moralpreken om propper før forresten??) Jeg blødde i 6 uker og måtte bruke truseinnlegg uke 7. Fikk mensen uke 10,5 så sorry cat...hehe. Eh..du skal ikke stappe de opp i stumpen?! (feil hull, blør du der ta kontakt med lege) Må se an formen på lørdag. Usikker på plass og mat i Oslo. Oslo er litt farlig det. Gi meg info om hva som lir foreslått. Legg ut spm på dibtreff oslo da vel. Eller se på gamle tråder fra hvor folk har vært. (skukke vært smart jeg, ikke sant cat;)? )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå