♥Tiny Skrevet 8. november 2006 #126 Skrevet 8. november 2006 Det er så digg å ha endel av kvelden for oss selv!!!! Og det er så deilig at jeg slipper å bysse henne i søvn!!! Men skulle gjerne ha sett at hun sov litt lengre økter på natta eller hele natta (det hadde vært deilig det...) Savner å sove hele natta jeg.... Bare kos å lese lange innlegg Petronella Noen ganger har man bare MYE man skulle få sagt Glemte å svare på det med natta Cat.. Tiril skjønte at det var natta med en gang vi kom hjem. Sovna hver kveld rundt 23 til og begynne med og siden da har det justert seg nedover til 19 idag... Har ikke snud døgn, så der kan jeg ikke hjelpe deg dessverre....
Amabolla Skrevet 8. november 2006 #127 Skrevet 8. november 2006 Herkules: ja ho er snart 10 uker, men hun er veldig lang for alderen:) Det er så stor forskjell på unger! Vanskelig å si hvor gamle de er:)
Petronella♡mor til to Skrevet 8. november 2006 #128 Skrevet 8. november 2006 Vi har også hatt normal dag og natt hele veien, takk gud for det... De første 3 ukene til A spiste han hver annen time og i tre kvarter hver gang HELE døgnet, snork. Da var jeg temmelig gåen etter hvert. Det endte med at sambo lå på stua en helg med A mens jeg hadde soverommet og pumpa for meg selv. Hadde pumpa melk han ga med flaske på natta, mens jeg kun våknet et par ganger og pumpa når jeg hadde spreng - det reddet familielivet vårt der tror jeg, for jeg er ikke spesielt harmonisk etter mange uker uten søvn... ) Siden han var 9 uker har han sovet hele natten (det har begge mine gjort - lucky me). Beg fra ca 22-7.30, så har han justert sakte men sikkert ned til 19, nå våkner han først for mat mellom 6-8. ))
Herkules Skrevet 8. november 2006 #129 Skrevet 8. november 2006 vi har ikke gjort noe for å endre noe særlig. Oskar var sent i seng fra starten, men det har blitt tidligere men ikke tidlig . Siden han sover en god nattøkt så er jeg fornøyd jeg da
Molait Skrevet 8. november 2006 Forfatter #130 Skrevet 8. november 2006 Tror jaggu han sovnet?! Eller..hmm..eneste er at man er helt utslitt så samma med hele kvelden! urkeæsjbæsjmåbaresytelitt
Petronella♡mor til to Skrevet 8. november 2006 #131 Skrevet 8. november 2006 Nei, nå håper jeg ikke alle er i køya altså for nå *måjegbareklagelitt* Sitter her å ser på et lettere liv, mens jeg trykker i meg masse kransekake (rester fra dåpen) og tenker nei nå må jeg snart begynne å trene... Henger vel ikke helt på greip... Hadde skikkelig vondt i hodet og håpet kransekake ville hjelpe i stedet for Ibux, for tabletter er jo ikke bra, hehe... Begynner jeg å ane bedring, hmmmmmmmmmmm Nei!! (( Skjønner´u karakter eller...
♥Tiny Skrevet 8. november 2006 #132 Skrevet 8. november 2006 Skjønner akkurat hvordan du har det Petronella..... Kakedeigen på magen SKAL bort, men er jeg strukturert nok til å holde meg unna godis? NEI........ Har heldigvis en barselgruppe som drar meg ut hver mandag på gåtur, men skulle gjort mye mer ja... Får skjerpe meg litt og finne frem pilatesvideoen min igjen *dårligsamvittighetjeg*
Petronella♡mor til to Skrevet 8. november 2006 #133 Skrevet 8. november 2006 Burde hatt tur kompiser jeg oxo, for de går jo hjemme i bøtter og spann rundt meg - men de er jo enda latere enn meg *ellerkanskjedeikkeharlystågåmedmeg* NEI, det kan jeg ikke få meg til å tro, hihi ) Så Cat - når du er i form igjen, kan vi møtes og gå litt tur sammen synes jeg. Nå vet ikke jeg hvordan det er med deg, men jeg har både en potetsekk på baken og en badering rundt midja jeg gjerne skulle fjernet, i alle fall før sommeren ))
Molait Skrevet 8. november 2006 Forfatter #134 Skrevet 8. november 2006 Skal ikke uttale meg en gang jeg. Vil også ha barn som sover hele natten. Ha sovnet 21.30, men våknet i stad. Hadde rap. Finner ikke roen igjen. Jeg har nå lagt ham i kurven og lirket inn sukkervann med ei sprøyte kombinert med smokk. Jaggu bra jeg ikke sier noe om dette på dib for da hadde jeg vel fått så øra flagra;) Hva gjør man ikke for at de søte små *** skal sove!! Hadde sikkert hatt mer tålmodighet om jeg var i form. Febern er stigende, etter to stk. piller. woho! Satser på at det er en døgnflue. M skal i noe møte i LS kl 13 Tiny, så jeg er nå på senteret et sted en stund før det. Må fikse gave. Og skal på time kl 14. Varer bare rundt 10 min hos knekkemannen, og vet ikke når M er ferdig på møte, så godt mulig jeg er der etter timen og. Kjører bare en bil inn. Jeg er nå vaffal der, så får du se om du tar deg en tur ut av huset:) (meldes da vøtt, ellers er jeg nok på nett på morran i morgen) LT til alles natter!!
Amabolla Skrevet 8. november 2006 #135 Skrevet 8. november 2006 Tiny: så du hadde svart ei annen ei ang. babysvømming- har du ett tlfnr dit du går og vet du når kursene startet opp/pris? Var på vekten selv i dag og nå begynner det å sakke akterut her-jeg som trodde at dette skulle gå fort-det har jo det,men var i en god strøm her og nå går det plutselig sakte! Men-det er lenge til sommeren da man må begynne å vise fram kroppen igjen:) Det er for mye deilig julemarsipan overalt til at jeg kan få gjort noe aktivt nå!
druett-gutten kom 030106:) Skrevet 8. november 2006 #136 Skrevet 8. november 2006 Halo damer:) søstra til 1D her:) Gratulerer så mye med babyene:) Utrolig gøy å se dere ha starta tråd her også
♥Tiny Skrevet 9. november 2006 #137 Skrevet 9. november 2006 God morgen damer!!!!! Natta var ikke så værst den.. sovna 18.30 sov til 24. mat og sovna igjen. opp 3 og opp igjen 5.30.. Ville gjerne stå opp da, men fikk nå henne til å sove litt til Så da var det morgen 7.15 hos oss! velkommen på tråden druett-gutten kom 030106! Amalie78: tlf 63810646 og mail: [email protected]. kursene begynner igjen 10. jan. Får prøve å ringe og melde deg på Får se om jeg kommer meg en tur til ls og holde deg med selskap da
druett-gutten kom 030106:) Skrevet 9. november 2006 #138 Skrevet 9. november 2006 Takk og takk tiny:) 1D har maset lenge om treff med dere nå ja:)
*1D* Skrevet 9. november 2006 #139 Skrevet 9. november 2006 Hei søs og velkommen;) Jeg mååååååååå stikke på jobb nå, hadde tenkt å poste om feierbesøket mitt men det får bli senere i dag, er BITTELITT etter skjema her nå...... Gleder meg forresten til Olso tur denne helga!
druett-gutten kom 030106:) Skrevet 9. november 2006 #140 Skrevet 9. november 2006 Hei hei:) Gleder meg masse jeg også Het sikkert knøttet også
Herkules Skrevet 9. november 2006 #141 Skrevet 9. november 2006 Hei på deg Druett-gutten. Ja ja hva skal jeg si, min lille sovnet før midnatt i går og sov helt til 9.10! og da våknet jeg av at han lå å lo og pludret:) så da dro jeg oss ikke opp før 10.30 Jeg startet så dagen med en tur på vekta hvor den viste 5 kilo mindre enn første legekontroll i svangerskapet:) Nå skal det leges til at det var rett etter jul så vekta hadde nok gjort et hopp(ikk ned 2 kilo til neste kontroll) i tillegg her jeg nok å ta av lell. Ikke minst så hadde jeg kjøpt noen klær av en sånn homeparty dame jeg kjenner, hun skulle hente baggen med klærne og ta med bestillingen min og så viste det seg at jeg kunne få alt med en gang! For en herlig dag.
♥Tiny Skrevet 9. november 2006 #142 Skrevet 9. november 2006 bor du i Oslo druett? Blir moro å se deg igjen 1D Første gang vi møttes satt jeg jo med en diger mage og lakk fostervann hehe... Men brownies og is var digg da!!! Snille damer som tar vare på fødende!!! Hvor skal vi møtes da???? Du har kanskje en plan som kommer i ettermiddag?? hehe...
Molait Skrevet 9. november 2006 Forfatter #143 Skrevet 9. november 2006 Syyyk:(( Og så sjaber som jeg er! Hei 1D-søss. Etter møkkakveld sov han faktisk fra 23.30 til over 5!! og så til 7 og da leverte jeg ham til far. Hondt i hodet, vondt i nakke, vondt i halsen, feber som ikke vil ned...pyton dag altså! Kanskje jeg går ned mer i vekt om jeg er syk:D
♥Tiny Skrevet 9. november 2006 #144 Skrevet 9. november 2006 Stakar Molle!!!!!!!!!!!! *trøsteklem* Kanskje ikke noe lurt å treffes idag da? Komme deg hjem å pleie kroppen din etter kirotime!!!
Molait Skrevet 9. november 2006 Forfatter #145 Skrevet 9. november 2006 Tror kanskje det. Jeg skal uansett innom senteret en tur, men kanskje dumt i tilfelle dere blir smitta av noe. Dere vil ikke ha det her for å si det sånn. Og M skal jobbe i kveld, og W skal på noe på skolen mellom 18-20 (ute!) som jeg da egentlig skal være med på, og E har de siste to ettermiddagene virkelig holdt leven og jeg gruer meg til resten av denne dagen. Hmm jeg kan jo evt. bare printe ut det bilde av gutta og ramme inn og gi ham det da. Som han kan ha på pulten sin evt. senere kontoret sitt. Se om jeg finner en ramme da kanskje.. Ja også sjokkis, det er jo fast farsdag da..hehe Dere andre da? Skal dere finne på?
simbamamma Skrevet 9. november 2006 #146 Skrevet 9. november 2006 Lars Håvard sovna litt før kl. 21 og våknet ikke før kvart på tre i natt. Det er ny rekord!! Ble litt søplete soving etter det, type sovne før han er skikkelig mett, for så å bråvåkne etter en time og hylskrike etter mer mat. Men han sover igjen nå, enda det er midt på dagen og allting. Kanskje han også har skjønt at det er vondt å bli så overtrøtt..? Hvordan får dere unga deres til å sove så mange timer om gangen? God bedring, Molle! Har noen lyst på gallestein? Har et assortert utvalg, meeeget rimelig tilsalgs, les gratis mot avhenting. Det jævla pukkverket er plagsomt altså, og det gjør at jeg gruer meg til jul også. Bør nemlig ikke spise fet mat og sjokolade, men hva er det man gjør stort sett hele jula da?? Argh! Det er så deilig stille her...
simbamamma Skrevet 9. november 2006 #147 Skrevet 9. november 2006 Har det ordna seg med de jobbgreiene? Bilde til å ha på kontoret, ja. Smart idé! Det skulle A fått til farsdagen også, men rekker ikke å ordne det, har ikke foto-printer..buhu. Vanskelig å finne på gave...
Herkules Skrevet 9. november 2006 #148 Skrevet 9. november 2006 God bedring da Molle ikke slit deg ut på senteret og den bilde ideen var bra, heldig han som har en sånn flink fotograffrue:) Nå skal jeg på barseltreff løpe løpe
Petronella♡mor til to Skrevet 9. november 2006 #149 Skrevet 9. november 2006 God bedring Molait!!! Hodepinen min gikk over til slutt i går, sikkert kransekaka, hehe... Når jeg skulle legge megi går var jeg innom jr og måtte flytte han litt ned i senga (kryper jo heeeelt oppi "gjerdet"), også var han kliss bløt... Hadde tisset utenfor bleia. Da gikk alarmen og sambo måtte opp å skifte tøy, mens jeg skiftet på senga. Heldigvis gikk det greit å legge han igjen selv om han da var smilende glad og fornøyd. Vel, jeg får kaste meg rundt å rydde litt mens jr sover (vaskedama kommer i morgen og da må det være ryddig så hun får tatt i et tak) ))
Molait Skrevet 9. november 2006 Forfatter #150 Skrevet 9. november 2006 Takktakk alle sammen. Rart det der, men er aldri tid for mor å være syk. Simba: Nei ikke ordna seg helt, men saken er neeesten ute av verden. Jævla drittfolk, men hva gjør man. Får jo printa ut på dagen i fotobutikken da. På japanphoto så er det iaf pcr satt opp til slikt bruk. Gjør alt sammen selv:) Ellers kan du tegne ca. motivet. Og så sier du at du venter på bilde..hehe..bare flirer han sikkert. Jeg fant en sånn magnetramme, som ikke er ramme på en måte. Henger 4 nedover. Og så bare fester du bilde på platene. Spesielt. Tenkte å printe ut 4 bilder da. Har en serie av dem. Det som ligger i albumet mitt. Og skulle det trenges fler har jeg både kameraet, printer'n og begge gutta her:) Petronella: Hva betaler dere den dama? Hvor ofte er a der? Hva gjør a? *fristet* (ikke til å gjøre jobben hennes men få en som henne hit) Og er greit å ha en unskyldning for å ha rydda og..hehe. Blir jo til at man måå det siden hun kommer. Husker E hadde tissa seg ut jeg...dro av pysjen, satt på ny bleie og koblan til. (alt i vår seng) Slang et teppe under dyna hans. Tror han koste seg i bare bleia jeg. Mor er trøtt i trynet om natta..hehe. Madsrassen er vaskbar så lot den bare ligge til dagen etter. Beste var at jeg slapp å stå opp i det hele tatt for alt lå tilgjengelig:) Vært på siste knekketime med Edvard i dag. Han prata og lo og flørta. Han er mye bedre nå sa mannen. Så det jeg og. Lettere å snu og vri på ham. Om E skulle fortsett med gråt på kveldene så er han iaf ikke stiv lenger:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå