Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe... vi hadde dåp 8 oktober vi.. Og har akkurat den samme tanken som deg.. Sender dåpstakkekort sammen med julegaver iår. Får sende en julehilsen på mail tror jeg..

Jeg har ikke tenkt til å dra hjem til noen å jage hybelkaniner, bare så det er sagt... Dermed baste *hateråvaske*

Sammenlikne oss med pensjonister da Petronella :) Måtte glise litt av den :)

Forresten så var det natta 18.45 her idag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei jenter;)

I`m back! Hehehe....

I går var en dag som jeg håper det er lenge til neste gang jeg opplever igjen altså, men i dag er alt så mye (egentlig bare litt...men hvem bryr seg?) bedre!

Jeg er 1D: jeg har en datter på 9 og venter en gutt 2 jan-07. Jeg holder til her i nord (les Trondheim) med mannen min.Jeg prøver å jobbe litt i en butikk, noe som er litt vanskeligere når jeg har BL...men det er faktisk bare 30 dager igjen til permisjonen min starter;) Hurra!

Har enda ikke levert takkekort fra bryllupet vårt for 2,5 år siden......(er bare 2 kort som mangler og de er til de 2 naboene våre... tror ikke de forventer dem lenger nå for å si det på den måten;)

Jeg er våken om nettene jeg også, men mest for å snu meg og gå på do.... Jeg har ikke begynt å spise enda;)

Også: Jeg skal til Oslo denne helga...............

Hvordan ble det med møte??? Jeg tror lørdag i oslo passer meg best. Kom med innspill!!!

Jeg å vil på Bimbo`r;) Noterer meg helga også får vi se hvor gammel kreket mitt er på den tia;) Er mulig jeg ikke kommer hvis han er 2 uker lissom;)

Skrevet

åååååååååå sliiiiiiiiiiiiten!! Tar til meg alle trøsteklemmer til simba til meg selv og!!! Hyl og skrik og bær seg ihjel og sukkervann:))) Smattsmatt. Gubben kom hjem for litt siden, men nå er det selvsagt tyst og vi sitter i vippestolen.

Takkekort er laget de, men har mangler toner så er ikke printet ut. Laget egne dåpsinv. da:) *stolt* Dåpen er 19/11 så de er ikke laget ennå. Og nei ikke kjøre jul og dåp sammen. Ikke popp:) Innen neste mandag er alles takkekort sendt? Deal? og så skal alle sende ut julekort seeenest 11/12, deal? En del av oss får kontrollert hverandre, da jeg regner med vi skal gi hverandre kort. (ja ikke dåpskort da.) Dette gjelder naturligvis ikke 1D (og cat skal få litt mer tid på seg hun og;) )

Lørran må vi få gjort noe. Var det ikke noe som skjedde i helgen? Må høre litt med gubben. Hvem hva hvor? Nå er det jo veldig rent og pent hos Tiny da..hehe;) (holder det til lørran a tro? )

Er så sliten at jeg er helt frynsete, og dårlig samvittighet for eldstegutten som stort sett har vært overlatt til seg selv i det siste(føles slik iaf)

Skrevet

Der fikk vi endelig svar på når du kom :) hehe.. Har mast på deg mange ganger skjønner du!!

Kan orden noe på lørdag vi vettu:) Når ca?

Da er masse bilder sendt til Japanphoto til fremkalling :)

Skrevet

Hadde vært veeeeeeeeeeeeldig greit om vi kunne ta det i selve Oslo.......... Men jeg kan sjekke om jeg får til noe, men da blir det sent på dagen i stede for på formidagen.... jeg har et par ting jeg skulle gjort med mamma osv siden jeg er der for å besøke henne........

Jeg forresten sagt minst 3 ganger når jeg komme jeg da;) MEn det er jo både ammetåke og kynnertåke ute å går, så det er ikke sikkert alt er registrert;)

Skrevet

Har oppdatert albumet mitt i dag...

Håper alle har en god kveld!

Skrevet

Vi henger jo ikke med her da

Kjipt at jeg gikk glipp av tippingen på vekt på TG hadde i allefall tenkt å tippe over 3 kg på begge:)

Altså sp om søvn. Oskar sovnet ca ved midnatt og sov til 08.30. vi koste litt og så så sovnet han igjen og kl 11.50 var det tid for tur til HS

Oskar fikk vaksinene i dag og 1 stikk var uten noen sure miner, stikk2 gav litt mer lyd men 1 min. med pupp og gutten falt i dyp søvn. Så dyp søvn at jeg ble bekymret våknet ikke ved påkledning engang.

Så nå får dere gjette på hvor mye min STORE gutt veier da jenter:)

Bimbor 3. februar er notert

1d : tar det gjerne i Oslo på lørdag.

Mange trøsteklemmer til dere som trenger det sendes nå!!!!!

Skrevet

Skal vi se..

Bimbor - Det kan jeg ikke svare på enda. Kommer helt an på hvordan det går med lille-snupp og flaske og alt sånt.

Lørdag - Blir nok ikke noe treff fra min side, er ikke helt i form til det enda. Så dere får nok bare planlegge uten meg.

Hybelkaniner - prøv hybelmamutter i stedet!

Skrevet

ogtil de som ikke hadde sett bilder av Oskar så finnes han under Oskar på albumsidene

Skrevet

hybelkaninene mine lever trygt å godt, men de bør føle seg truet og søke nye hjemmesteder rett før den 19. november

Skrevet

Simbamamma, Cat og Herkules - har vært inne på albumene og babyene deres er jo bare suuuper søte :o))))))))

De får jo min lille pode til plutselig å virke kjempe stor:}

Skrevet

Herkules: Dåp er skemmelt for hybelkaninaer har jeg hørt;)

Tør du møte meg alene da.... jeg mener hvis ingen andre rekker seg inn til sentrum;) Jeg er skikkelig dårlig på hvor mye disse ungene veier jeg altså...han er sikkert god og rund og godt tatt vare på av flinke mamman sin!

Cat: skjønner hvis du ikke kommer;)

Skrevet

Ligger bilde av min ute og da...Ikke helt nye bilder da. Må rydde opp litt der nå:)

NÅ ser det ut til at han sovner. Sov litt mellom 4 og 5. Ja og et kvarter mellom halv ni og ni eller noe. Hmm bare glem det, mer hyl. SUKK!!!

Kom med tid og sted ang lørdag da. Og jo har fått med meg at du har sagt det flere ganger 1D;)

Kult jeg tippet rett da svanine:)) (Sånn, nå har jeg iaf helt sikkert kommentert det..hehe)

Herk..skal vi se..skal på hs på mandag. Hadde vært lettere å tippe etter det:) Men..tja..er vel over 7. 7240g? Eller er det mye? (ser ganske bolle ut på det siste bildet..hehe) Usikker siden han kom litt tidlig, og husker ikke sist veiing på ham.

Fine bilder, søte barn! Har smugkikka på Lars Håvard på msn jeg da:) Prøve å få til et virkelig trådbabybilde en dag. Med alle som bor i nærheten iaf. Begynner å bli mange nå. Møljebilde;)

Hmmm..tyst fra stuen...*kryssefingre*

Skrevet

Molait har nå tittet på dine bilder, han var også suuuuper skjønn :o))

Nåvel, blir "tidlig" kvelden i dag. Gotta go - natti natt alle sammen!!

Skrevet

nattinatt. Blir litt senere her. Godt å få noen minutter for seg selv før man køyer.

Skrevet

Joda han hadde sovnet han. Men våknet etter 30min. Spiste som en gal (tross alt nesten en time siden sist) men nåååå sovern godt..haha tror dett når jeg ser det.

Lagt ut et par nye bilder forresten. Hadde jo ingen av eldstegutten. Og ryddet opp litt der.

Får vel natte jeg da.

Skrevet

natti

fine søte babyer!!

molle : utrolig fint bilde av gutta dine

Kjekk ung mann han der W.

Skrevet

:)

Oppe 2,4,6 og 8. Er trøtt jeg altså! Skulle ønske han kunne gå ned til iaf 2 matinger om natten. Iaf når han holder det gående hele kvelden og ikke sovner ordentlig før nærmere 24. Og han som pleide sove 2-4 timer på formidagen har nå gått ned til en time i slengen. Det er jo bare lenge nok til å manne seg opp til å begynne å rydde det.

Gjør godtfolket i dag da?

Skrevet

Uffa ikke god søvn når du får max 2 timer i slengen!!

Jeg spiser frokost! har badet gutten, fyrt opp i ovnen, hatt litt kjøkkentjeneste som bare gjorde det verre tror jeg. Sølte morsmelk utover gulvet(pumpemelk) og kokt grøten min over i microen

Voffsen vasket gulvet etter meg da:)

Så var det fasit på vekta da, Ja molle det var mye det du gjettet men ikke nok!!! han veide 7540g mer enn alle som var der på 4 mndr kontroll

Jaja han lå innen for normalen lell.

Skrevet

Dette må gå fort... For Jr er skikkelig "ugrei" om dagen... Kan ikke ligge i ro mer enn i to min. Da er det hyyyyyl og skrik, og vi snakker ikke sutring for det kan man jo overse. Han er jo 5 mnd i morgen, så det kan jo være tenner som plager´n, men det er ganske så slitsomt :o(

Bortsett fra det skal jeg ikke klage. Han sover i alle fall hele natta :o) Legger seg 19-1930 og sover til 6-7 får mat og sovner igjen til 8-9, men så begynner ståa..

Molait - skjønner godt at du er sliten av å måttet opp annenhver time, hadde det sånn de første 3 ukene - hadde vært tussete om han hadde holdt på sånn enda. Når er din jr født? Er han ca 3 mnd eller?

Herkules - Aleksander var 7500g da han var 4,5 måned så han ligger ikke så langt bak. Han var ikke så stor når han ble født heller (3220g). La på seg 400g i uka til han var 12 uker (tror det var fløte i den ene og sjokolademelk i den andre puppen min i perioder) :o))

Skal til frisøren etterpå - iiik må ha med meg A, så nå må jeg være tålmodig og time sovingen så han sover 1330, sambo henter han 1430. Og i det humøret han er om dagen blir det IKKE moro å ha han hos frisøren i våken tilstand...

Skrevet

Petronella det er bare det at han er 3 mndr og 6 dager for å være nøyaktig:) he he

Nei du får ha en morsom tur til frisøren du får putte han under frisørfrakken og koblen til :)

Jeg må le litt også da siden vi tenkte at litt sen dåp går sikkert bra siden han var så liten, jaggu meg, men dåpskjole passer så fint så, det var værre med lua. Den lua var laget til meg som var 2 mnd når jeg ble døpt så det var ikke så overaskende at den ikke passet

Skrevet

Aha, ja daaa skjønner jg at han er litt stor, hehe :o) Men han ser i alle fall ordentlig gossin ut da :o) Var han stor da han ble født eller??

Gotta go to frisøren - snakkes!! :o)

Skrevet

Nei min gutt kom fortidlig og veide 2950 en pitteliten krabat som ved 8 ukers kontrollen hadde gjort et stor jafs innpå de gjevngamle og nå raser forbi

men en gutt til i barselgruppa veide noe sånn som 7350, men han veide jo 4300 nåår han ble født da.)

Han er helt herlig han passer seg selv helt perfekt, faktisk så er han den aller nydeligste babyen jeg har sett:)

Til og med som nyfødt så vi antydninger til bollekinn så nå de er blitt store og gooode

Skrevet

Bomma bare med 300g da herk:)) tippa rett på de 40 til og med. woho!

Han var ganske liten da han le født? Kom tidlig og greier.

Koble til under frisørfrakken..haha. Vi må jo bare få laga en liste over "merkeliig steder jeg har ammet" Før på etterhvert som merkelige steder dukker opp og så lager vi en artig tråd ut av det til slutt:)

Jeg har gått i bh forran pappan til Tiny jeg. Ikke at det har med amming å gjøre men alikevel. Tenkte rett og slett ikke på det. Sjuler jo uansett like mye som en bikinitopp da. hehe.

Spennende å se hva E veier til mandag. Herk og jeg hadde lik termin, så moro å sammenligne. Blir ikke riktig siden Oskar er født en del tidligere, men blir vel feil uansett for O er nå erklært Bolle!

Skal prøve dåpskjolen i dag eller i morgen. Spennende. Den er laget til str. 2 uker eller noe!! (vanlig å døpe tidlig før i tiden, kjolen er 54 år) Er sydd på et stykke bak. Willliam sprengte hele kjolen. Fettet tøt ut av blondene! Men han var meget fet og da. Denne her er en noe slankere variant, skjønt han begynner å legge seg ut bra nå. Tatt igjen Tiril, men så er hun bare 6 uker eldre da!! (hmm)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...