Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og ja Molle, jeg vil gjerne ha "kopi" av bildene som ble tatt. Sende på mail da :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden superhelt studier ikke dekkes av lånekassen så må man søke legiat- pensjonistforeningens superhelt legiat -også kalt PSL-har strenge kriterier- du må kunne sy din egen trikåt og du må føle deg komfortabel med å gå med underbuksen utenpå buksa-og ikke minst ha en superkraft av noe slag-min er antirøntgen syn-de jeg ser for enda mer klær på seg:) Funker på Martins en sen fredagskveld:)

Skrevet

hyles i stereo..hehehe

Er alle i seng/søvn nå eller? Snakker om de små ikke store. Skal snart legge meg selv, bare venter på et E skal sovne...

Skrevet

Mi sovnet klokken ni og nå er det vel på tide at jeg sovner også. Skal til Oslo i morgen og vise fram vesla til sjefen:)

Skrevet

Husker tiden han sovnet 21 jeg..så sovnet vi 21 og våknet 21.30 og hyla et par timer...nå sover vi en god økt på kvelden og sovner for natten 23-24. Lurer på hvordan neste uke blir:)

Skrevet

God morgen jenter.

Sitter her å dib´er, mens jeg spiser frokost og ser på God Morgen Norge og spiller "Pacxon" jepp fått dilla på det - er´e mulig... (har satt på en maskin klær, det får bli dagens husarbeide - før jeg i ettermiddag er så gæærn at jeg lager pannekaker til middag - jippi stor slager for storesøster...) Jr sover men bør snart vekke han for foring (for vi skal gå tur kl 1130) Da skal vi forresten gå nesten bort til der du bor Cat :) Skulle nesten sveipa innom og sagt HEISANN da, hehe...

Dere da, har dere hatt en rolig natt? Åssen er det egentlig, er det mye mating (eller bare våkning) på natta der ute??

Skrevet

Ser du bor på Hamar...

Lurte bare på hvor du jobba jeg....

Skrevet

Tiny bor i Rælingen hun, Simbamamma som bor på Hamar:)

Natten var faktisk ganske bra. Ikke at jeg husker stort av nettene. Husker første mat og så er det masse surr og så står jeg opp..hehe.

Mat 01.30, 05.00, 07.00 opp kl 09.00.

Han har absolut 0 rutiner på nattespising. Kan gå 1 time, kan gå 5. Hadde vært godt om han hadde litt mer faste tider. Kommer vel. Men så lenge de sovner med en gang etter mat er det greit nok.

Kan ikke sy, har ingen superkrefter:( Men kan bake brød man kan slå ihjel folk med, tels det el?

Skrevet

God morgen! eller er vel formiddag blitt nå...

Er ikke fra Hamar gerd... Bor i Rælingen jeg (v/Lillestrøm)..

Natta gikk helt ok den :) La seg 19.30, sovner med en gang. Opp 0.30 mat og sovna med en gang. opp 4 mat og sovna igjen. våkna vel litt over 5, men slokna bare far tok henne opp (kanskje drømte noe).

Stod opp 7...

Dagens husarbeid er en laaaaang liste.. sukk..

Har satt på vaskemaskin nr2. støvsugd og rydda.. Alt er klart til å vaske gulvet.. sukk enda mer... Har ikke lyst til å vaske gulvet jeg...

Skrevet

å...

blandet jeg...

Da spør jeg Simbamamma da - hvor jobber du?

haha

Skrevet

Vi posta likt vi Tiny:)

Laaang liste her og. Kan begynne å ramse opp...Ikke en dritt!! haha!

Vært hos kiro i dag da, og fått mann av gårde på jobb (går det an å være så treig sier jeg bare)

Skal nå få bretta klær og rydda litt rusk, men vask og støvsug får vente til en annen dag.

Hvordan gikk jakten da Tiny? Noen storfangst?

Skrevet

Gerd: Jeg har dessverre ingen jobb...

Her er det ingen faste rutiner på noe som helst, så er vanskelig å legge planer. Men det kommer vel, håper jeg. LH sovna ved midnatt, da hadde han sovet tilsammen ca. to timer siden klokka 10 på formiddagen. Kan'ke være normalt vel?

Får besøk nå, håper hun har med kake... ;-)

Skrevet

Her har natten vært uten om det vanlige-jeg måtte amme kl. 04.30 og jeg som ikke har måttet stått opp for nattamming siden hun var 3 uker. men det var egentlig greit for da slapp jeg brystspreng på morningen:) I dag har jeg vært i Oslo og kjøpt farsdagsgave:)

Og når det gjelder superkrefter så tror jeg du (molait) kan få godkjent på steinharde brød- bedre enn andre slagvåpen:)

Har forresten bestilt eventyrbok idag til tantebarnet mitt-en bok der navnet til barnet er hovedpersonen i historien:)

Skrevet

ehhh... har jo ikke vasket gulvet enda da..... *plystre*

Men skal gjøre det nå altså.. Har all verdens unnskyldninger for å ha utsatt det... (Tiril trenger mamma'n sin også måtte jeg en tur i butikken).

Lurer på hva slags superhelt jeg kunne vært jeg *tenke* Har jo ikke noen krefter som er kule... Har nedsatt syn.. teller det? Tar jeg ut linsene er jeg ikke langt unna litt blind...

Skrevet

Nedsatt syn kan jo være greit- er jo ikke alt som er kjekt å se klart:)

Han daredevil karen var jo blind og hadde utviklet de andre sansene sine-sjekk om du har supergod hørsel og sånt:)

Jeg sitter og spiser marsipan til middag:) Julemarsipan for å være nøyaktig.. Glede meg til jul ja

Gå å vask gulvet nå-det burde egentlig jeg også gjøre

Skrevet

Da er den dårlige samvittigheten visket ut :) Og gulvene så skinnende rene som et slitt laminat gulv kan være...

Julemarsipan hørtes digg ut :) Men gleder meg mer til de kolibripølsene til påsken (de tjukke pølsene med fargestrø på) mmmmm....

Hva skjer med Bimbord (eh, trådjulebord) da jenter? 2 eller 3 februar (fredag el lørdag i den første helga) har jeg som forslag ihvertfall.

Skrevet

Simba: Hatt et par slilke dager vi og. Man blir helt utslitt av det. Han sovnet mange ganger han, men sov bare 5-10 min om gangen. Står sikkert om det i en tidligere tråd..hehe. Skal se det blir bedre i morgen ja eller i dag. *krysserfingrenefordere*

Synes det kan hete Bimbo'r(d) jeg;) Første helgen er ok. Satser på lørdag vel. Fredag kan bli litt stress da "barnevaktene" jobber.

Personlig foretrekker jeg gode gamle pølsa og ikke de med gult inni og frø på. Helst bensinstsjonpølsa for den er litt tykkere:)

Samvittighet, hva er det? Samme spm. til gulvvask...

Skrevet

hihi..gratulerer med seieren Tiny;)

Skrevet

Her i gården begynte guttungen med grøt i går kveld. Han hyler og gaper det går visst ikke fort nok. Men han fortsetter å hyle og gape til han brekker seg og nesten kaster opp - joda, da er han visstnok mett... Sambo jobber overtid og dattera klager høylydt fordi junior fikk dessert etter grøten og vi hadde ikke noe dessert etter middagen.

Jeg prøver å rydde etter middag og grøt, mens jr hyler under uroen og dattera ruller rundt i sofaen mens hun ser på cartoon - gurimalla er´e mulig... Får droppe ryddinga og bade´n før han tar kvelden, pust pes...

Joa fullt kaos mao - skulle ønske jeg hadde tatt et par kurs på den superhelt skolen akkurat nå altså...

:o)

Skrevet

må jo bare nenves at rulling i sofaen er IKKE lov og dermed blir det jammer fra mor (altså meg) også... :o))

Skrevet

Her har vi prøvd å ta bilder til julekort-siden jeg har fått barn og dermed har blitt voksen- men på de fleste bildene har nissen gulpa:)

Skrevet

Hvor er mute-knappen?

Skulle tatt noen bilder vi også, til takkekort. Men tror ikke dette er dagen...

Gudskjelov at A er hjemme, sier jeg bare.

Skrevet

hah.... Jeg tok livet av alle hybelkaninene som stakk frem!!!! Derav min seier!!!! hehe.. Hybelkaniner skal man ikke spøke med.. De lager farmer over hele leiligheten, sprer seg i alle kriker og kroker og formerer seg big time!!!

Mute-knapp? Hvor så jeg det hen? Jooooo ------> reklamen på siden her :) Body med muteknapp! Bare å kjøpe simba!

*girsimbaenSTORtrøsteklem* Det årner seg snart!!! LH er en snill gutt :)

Jepp, Bimbo'r blir første helgen i Februar. På Lørdag da... Eh.. 3 var det ikke? Hvor er det neste spørsmålet????

Takkekort... *uff...dårligsamvittighetsnikersegovermegigjen* Dåpstakkekort og julehilsner... Får leke paprazzimamma igjen da :) hehe..

For nye trådmennesker har vi et bittelite album med trådbabyene på min hjemmeside:http://home.no./tineelu/bildegalleri.htm

Skrevet

Ah-den evige kampen mot hybelkaniner! De formerer seg fortere enn vanlige kaniner jo. Du er herved utnevnt til superhelt for den modige kampen mot disse stygge beistene. Du kan derfor komme og ta deg av mine:)

Skrevet

Auda, leste jeg om takkekort vedr dåp... Vi hadde dåp 1 okt og takkekort *kremt* er enda ikke i boks... Auda, får vel kjøre takkekort og julekort i et tror jeg... Det er jo skikkelig poppis - ehe not!!

Nei, guri asså - må få ordnet disse takkekortene i løpet av uka :o((

En ting er i alle fall sikkert - at vi mødre i permisjon er omtrent som pensjonister. Alt bør planlegges til minste detalj for at det skal kunne bli gjennomført ordentlig og vi kan kun gjøre en ting hver dag. Feks. i dag vasket jeg tøy (uæææ, bare en maskin da - burde tatt 4) og en pensjonist har kanskje vært på postkontoret... Samma greia.... Nesten... :o}

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...