Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil bare ønske dere velkommen jeg ;o) Var jammen på tide, he he. *flagget vaier for tråden*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har vært og veid i dag!

De har blit stooOOooore!

Var det du Moll som sa 3370? Det er i såfall pinlig korrekt!!! Også 35.2 cm (33) rundt hodet. Følger kurven sin så fint atte :-D

Ja, det var Adrian da.

Edvin er 34.5 (32) cm rundt , og veide 3150 gram. Fin på kurven han også, så de får iaf nok mat (selv om de gulper og gulper).

Jeg har to bebiser på over 3 kg!

(... glad for at jeg ikke har de i magen nå ja...)

Skrevet

Må igjen takke for alle hilsner når min mørkhårede lille engel ble født :))

Og en liten engel er hun faktisk også -foreløpig :))

Petronella:Bor ikke på brånåsen, men rett før varderåsen :))

Eller litt om meg selv: 28 år, gift og mamma til Linea som er en uke i dag :))

Og ellers er jeg en av de to originale trådjentene som herjet bli gravid :P

Men det var ikke jeg som la ut den om intimbarbering og prøvde å være anonym :P

Kankje et besøk neste uke Tiny og Molle??

Skrevet

Får vi også komme på besøk? *smilesåsøttvikan*

Skrevet

Selvfølgelig :) Tihii.. men tror alle må ta med seg en stol :))

Skrevet

Cat: Det hadde vært kos :) Bare å si hvilken dag som passer, så kommer vi vettu!!!

Koser dere dere masse hjemme? Håper Linea er snill med dere!!!

Inatt har vi hatt et lite helvete egentlig... Sov så godt fra 19.30-00.30, pupp og sovna, men våknet etter 1 time. Pappa'n fikk henne til å sovne igjen og sov til 4. pupp og sovna igjen for å våkne igjen etter 1 time. Men da ville hun jo ikke sove... Var oppe med henne 1 time før hun sovna igjen og sov til 8 (2 timer)...

Har gått laang tur med barselgruppa idag også, så lang at jeg ble litt forsinket til bading med Molle og E... Unnskyld!

Tiril storkoser seg i vannet mens Edvard var kanskje litt skeptisk? Men kan bade flere ganger vi :)

Nei, får være flink å rydde litt på kjøkkenet jeg, det ser helt bomba ut!!!

Skrevet

Det var ikke det? Nei hvem kan det ha vært da tro?

(des. bretter du ut alle detaljer med nick så cat)

Besøk neste uke kan diskuteres. (sikkert i det vide og brede før vi kommer frem til noe kjenner jeg oss rett.)

Godt å ha deg her cat:)

Tok ikke lange stunda før alle var på plass:D Vent..mangler 1D da, men hu snakka jeg med på msn i stad så hun kommer straks.

Bada for første gang i dag!! Er litt forskjell på det bassenget og tummytubben altså. Storkosa seg i 5min og så var det hyyyyyl!!! Etter masse promp og inn i dusjen var alt bra igjen. Sover og sover og sover nå..hehe. Kjempekoselig Tiny, må gjøres igjen. (selv om det var mye styr for 5min!!)

Bladde i noen gamle aviser her. Og hva skuer mitt øye?? bryllupsbilde av cat og Mr.T :D Og da kjente jeg ikke dere engang. Litt artig å ha nå:) *klippeut* Men litt sært da, for dajeg bladde i den neste avisen hadde de jaggu satt inn et bilde der og..hehe

Skrevet

TR-HELVETE!!! Her skal man blø i 7 uker for å få tr tilbake etter 10,5. Fan er det for noe tull?! 3 uker av bare!! Will var 8mnd. sist...sukk. Og såklart får man da dette 2 timer før man skal i bassenget. Livet er herlig.

Skrevet

Stakar Molle!!!! Føler med deg jeg...

*girMolleenstortrøsteklem*

Nå ser det bedre ut på kjøkkenet, men så var det resten da.... Skulle ha vaska gulv, men det gidder jeg ikke idag... Får ha en vaske-rydde dag imorgen (om ingen andre redder meg fra det)

Skrevet

Hehe, Vardåsen var det... Ja da skjønner jeg at Molait ble litt overrasket over at det bare tok 10 min å gå til deg. Sååå fort går jeg ikke altså (ekke ikke helt speedygonzarles), så da får jeg kanskje strekke den til 25 min?? Men det tar bare 3 min med bil da om ikke annet. Vi var viss litt ute og kjøre på disse "adressene" begge to, med Kjeller og Brånåsen :o) Nåvel, det er jo ganske så nærme uansett da, hihi :o))

Skrevet

Hmm, kremt eller Varderåsen som det kanskje heter... :o)

Skrevet

Ja lurte litt på det der, men hva vet vel jeg. Tenkte jeg skulle holde viselig kjeft for å slippe å bæsje på leggen:) (er da ikke så kjent oppi der)

Vil du ha de bildene vi har tatt cat?

Skrevet

Ha ha Oskar sov ikke mer enn 1 time så var det tid for pupp og så sovnet han litt over tolv som han pleier. så sov han til 6 og det er jo greit det da.

Molle: jeg skal se om jeg finner frem f. historien og så skal jeg slenge den inn på bim tråden.

Og takk for info om mme for en stund siden - skal ikke tro alt man hører.

Uansett har jeg ingen peil på mme - jeg har kjøpt en boks som står i skapet med bruksanvisning på Spansk?

og skapet vi hadde bestilt som "vi kunne drømme om å få til jul" ja det kom i dag det:)

1D du er nå lagt til på min msn og så har jeg vært frekk nok å maile deg.

Jeg lo godt av den bæsjingen hi hi

JEG vil også treffe:) hvem hva hvor får jeg være med?

Skrevet

Hehe... Blir du så minsunnelig Herkules? Får se om vi kan fikse oss et barsel-tråd-treff som du kan komme på da :)

Kan stille med plass jeg om det er et alternativ?

Bæsje på leggen... hehe...

Skrevet

jasså, så du vil treffe de andre og. Må advare deg, du kan få varig men.

Plass her og om det skule stå på det.

bæsje på leggen ja..da har man bomma;)

Skrevet

*trøster*

Eneste jeg kan si er at han sovner til slutt.

Hva er det nå? Gråter han, sover lite omgangen, vil bare ikke sovne?

Skrevet

Uffda Sinba... Er ikke noe gøy når de små ikke vil sove... Er liksom ingen av-bryter på de heller dessverre.. (noen ganger hadde det vært veldig kjekt å ha egentlig..)

Driver å surfer etter utdanning jeg kan ta jeg... Er barn- og ungdomsarbeider (fagbrev) og har generell studikompetanse. Tenkte jeg skulle komme meg inn på et høyskolestudie, men er så usikker på hva jeg skal velge...

Har jo lyst til å jobbe med barn/ungdom, men ikke i barnehage resten av livet........ Vurderer Barnevernspedagog, Sosionom, Vernepleier. Også fikk jeg et plutselig innfall i å ville jobbe på barsel... hehe..

Hva gjør dere? Når dere ikke er i permisjon da selvfølgelig..

Skrevet

Noen ganger kan jeg kjede meg noe så iiiiiinmari, sånn som nå... Samboeren har gått i senga og jeg ligger på sofaen med pc´en i fanget. Surfer rundt uten mål og mening både på pc´en og tv´en. Kunne sef vasket klær eller ryddet litt i huset, men det gidder jeg ikke når jeg først kjeder meg skikkelig, ironisk nok så finner jeg alltid ut at jeg skal gjøre det når jeg allerede har nok å stri med... :o)

Fant så ut at jeg skulle sjekke om det var noe action på Tråden. Tenkte kanskje jeg skulle mingle litt her om det var noe liv :o))

Tiny, siden du spør kan jo jeg svare med at jeg jobber i SATS (på hovedkontoret deres) og har gjort det i 5,5 år.

Skrevet

Din svangerskapsuke: 33

Babyen er nå rundt 40 cm lang og veier ca 1500 gram. Proporsjonene mellom babyens hode armer, ben og kropp er nå slik de skal være. Den har til og med begynt å få litt underhudsfett og det er stort sett ren modning som gjenstår frem til termin.

I dag har vært DRITT!!!

Jeg er ikke av typen som står opp tidlig for å si det på den måten.......men i dag måtte jeg stå opp FØR halv 6 fordi jeg ikke klarte ligge lenger pga smerter i bekkenet! Jeg spiste frokost og gikk å la meg igjen i 7 tia, sov litt frem til 10.30 også var det bare å stå opp igjen....... Også fikk jeg kledd meg......og reist på jobb. Der holdt jeg ut i 3 timer....også gråt jeg mine bitre tårer hele veien hjem igjen på bussen.....og her sitter jeg da. Har liggi 1 t etter jeg kom hjem, men det hjelper ikke det heller..... Må innrømme at jeg ser bittelittegrann mørkt på det akkurat i dag at det er 2 mnd igjen..... Hva kan man gjøre når ALT er vondt lissom?

DA har jeg sagt mitt i dag.....

Kommer som vanlig sterkere tilbake;)

Stor klem fra hu som har barnimagen enda:)

Skrevet

Kjeder meg jeg og-venter på "ROME" og håper inderlig ikke tvromerike har planer om å blande seg inn i dag også!

Jeg er frisør-men har egentlig lyst å være no anna. En superhelt kanskje?

Skrevet

Min baby bare sover og sover hun. Ja også bæsjer hun da!!

Hehe.. så artig at du kom over bryllupsbildet av oss da. Hva er oddsen lissom?? Grunnen til at det er 2 bilder var fordi onkelen min først sa han skulle ordne med bilde, så ble vi enige om at vi skulle gjøre det, men så gjorde han det alikevel. Derfor dobbelt opp. Men ble 2 forskjellige bilder da om ikke annet :))

Har lagt inn et par bilder av henne på albumsidene hvis noen vil titte. Kommer sikkert fler etterhvert :))

Skrevet

Ja ikke sant? "Oj, dere kjenner jeg jo, men kjente jeg ikke da" hehe. Regna med det var noe slikt. Bra det ble forskjellige bilder da. (klippet ut begge)

Babyn min sov og sov fra 7-22.30 han!! Og nå pludrer han og ser på tv. jaja.

Haha en superhelt. Hvilken skole/linje tar man da? Dekkes det av lånekassen tro?

Jeg er til vanlig dagdriver og sofasliter. (også kjent som arbeidssøker)

Krysser fingrene sammen med dere simba:)

Skrevet

huff da, skulle visst ikke krysset de fingrene simba. (fikk melding på msn i det jeg skrev om at nå var det igang igjen) Håper han roer seg snart igjen da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...