Molait Skrevet 5. november 2006 #1 Skrevet 5. november 2006 Hei alle sammen, hihi så artig med nr1 tråd igjen. Da er en ny epoke startet. Livet med baby. Er på tide vi flyttet inn hit nå vel? Velkommen over cat! Nå blir det lenge til forumskifte (og nettstedskifte) Over neste sommer tenker jeg. Leeenge til det. Da har vi store barn! Beklager til alle dere som var lettet og glad dere var kvitt oss og tråden da dere fikk barn... (hehe) Spennende å se hvor raskt alle kommer seg inn på tråden igjen...
♥Tiny Skrevet 5. november 2006 #2 Skrevet 5. november 2006 Endelig er den kommet hit!!!!!!!! Skriver mer senere for har gjester og lager vafler
Anonym bruker Skrevet 5. november 2006 #3 Skrevet 5. november 2006 hva er dette da? forstår ingenting eg.......
simbamamma Skrevet 5. november 2006 #4 Skrevet 5. november 2006 Jeg fant dere! Sitter med puppen ute, så jeg kommer tilbake senere. Håper alle har det bra!
Molait Skrevet 5. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 5. november 2006 Det hele begynte med at cat og jeg startet skravletråd på bli gravid (for 1 år siden) fordi vi skravlet så mye (hehe) og for enklere å finne igjen+skåne de andre for ørten innnlegg. Etterhvert hang flere seg på. Så nå er vi en gjeng som har holdt sammen fra bli gravid til 1tri-2tri-3tri og nå har vi alle endelig fått nurkene våre og da har skravletråden flyttet over fra bim til dib. Er en fast klan men flere er innom nå og da. Alle som har noe de vil si eller kommentere er velkomne til det ) "klanen" har nurk født fra 15/7 - 30/10. Både gutter jenter og tvillinger. De fleste av oss er fra Romerriket/Oslo. Er igjen ei fra gokk (les Trondheim) som ikke har født enda da, men er ikke så lenge igjen der heller. Hmm..kanskje vi skulle presentere oss jenter...begynne jeg da:) 26 år, William på 8,5 år og Edvard på 10 uker (født 24.08.06)
♥Tiny Skrevet 5. november 2006 #6 Skrevet 5. november 2006 Da var besøket dratt og mange vafler spist... nam nam Åh, presentasjon for sniklesere: 23 år (ja, jeg er ikke eldre Molle.. hihi) og fikk min nydelig prinsesse (Tiril) 15 juli. Så nå er hun snart blitt 4 måneder allerede, og den eldste av "trådbabyene". Og er gift med min bæbumann Har forresten vært på visning idag da Men er usikker på hva vi synes om den.. Er ikke sååå mye større enn det vi har idag og jeg vil ha noe stooort som ikke koster mer enn 2 mill... Hvor finner man det hen da?? Også har vi vært flinke å gått tur idag også! Når skal vi møtes imorgen Molle? ca kl 2? Forresten så spurte mamma ganske pent om å få være med, så da blir vi 3 voksne i vannet! Hvordan ble det med besøk Cat? Må jo få komme å se på prinsessa di hjemme!!!
simbamamma Skrevet 5. november 2006 #7 Skrevet 5. november 2006 Jeg er 25 år og ble mamma til Lars Håvard den 20.september. Har samboer og en katt som heter Simba. Bor på Hamar og er ikke helt fornøyd med HamKam i dag... Er mye hyl og skrik her i dag, er bare puppen som hjelper... Sliten....
_svana_ Skrevet 5. november 2006 #8 Skrevet 5. november 2006 Her må man være en liten detektiv ja! Så nå er altså den oransje perioden over... litt vemodig spør dere meg. Har ikke vært på nett i hele dag, for vi har hatt besøk av svigermor og spist nam-nam lammestek. Har også vært på fin-fin trilletur. Gratulerer så mye med snuppeluppa Cat (igjen)! Molait: Min dritlange fødselshistorie er forresten ikke med på tråden. Men det gjør jo ingenting. Det gikk jo så fort så. Fin nedleggingstråd på 3. tri forresten!!! Nå ligger de tett sammen ved siden av meg i sofaen. Så skjønne *smelteatterengang* Simba: *Senderoverlitttålmodighetognyekrefter* Ja, altså for eventuelle nye lesere så er jeg dama med tvillinger. Edvin og Adrian nærmer seg nå 4 uker med stormskritt. Tida går fort! Jeg er 25 år, bor i Oslo og har en samboer som ble bæsja ned av sin førstefødte for første (og kanskje ikke siste?) gang i går.
Herkules Skrevet 5. november 2006 #9 Skrevet 5. november 2006 der er dere!! Blir kanskje litt moroere her nå da! Har vært å stengt sommeren vi i helgen. Jeg er da 28 år, mammaen til nydelige Oskar til dere som lurer.
Petronella♡mor til to Skrevet 5. november 2006 #10 Skrevet 5. november 2006 Heja jenter )) Nesten litt rart å se tråden deres her inne, har liksom måttet ta turen "over there" for å følge med litt i ny og ne tidligere. Tenker litt på det innimellom når jeg leser om dere, at jeg nesten "kunne vært et medlem av klanen" deres. Hadde en del dialog med Cat til å begynne med på Bim (vi hadde 1 pp samtidig) og så skulle jeg jo egentlig møte noen av dere et par tre ganger på de første Lillestrøm treffene, men det kom jo alltid noe i veien og da falt jeg liksom litt ut... Nåvel, jeg hadde jo blitt oldingen i den klanen med mine 34 år, hihi. Men jeg er temmelig barnslig da... Samboeren er ganske så oppgitt til tider, fnis men men sånn er det jo bare - han må nok bare finne seg i og leve med det ) Uansett, velkommen over hit, blir artig å følge smårollingene deres!!
Molait Skrevet 5. november 2006 Forfatter #11 Skrevet 5. november 2006 haha tok ikke lange tiden nei ) Venta en hel evighet på at du skulle legge inn storyn din jeg svanine. Kan du ikke lime den inn nå a?? som en avslutning på tråden? Kopierer en del tråder nå og hadde vært koslig å få med alle:) Eh..Tiny..er din der a? Og liten vits i å flytte for et par skarve kvm vel.. Simba og herk: Sleng gjerne inn fødselshistoriene deres på tråden på bim!!
Herkules Skrevet 5. november 2006 #12 Skrevet 5. november 2006 jøssenammen- kal vi tro på dette da Oskar sover allerede. La ham opp kl 2150 eller no sånn og så lå han å buet og skravlet litt og så såvnet han jaggu. så skal jeg vel legge meg selv he he, nei jeg får vel nyte litt tid sammen med min kjære. Må opp tidlig i morgen vel å få gjort noe. Har lest den "gamle" tråden men husker ikke lenger hva som skulle kommenteres.
Herkules Skrevet 5. november 2006 #13 Skrevet 5. november 2006 og "kal" er da en nyform, sammenslåing av skal og kan
Amabolla Skrevet 5. november 2006 #14 Skrevet 5. november 2006 Kan jeg få være med på tråden? Så den på BIM, men hang meg aldri på Men nå har jeg jo truffe Molait og Tiny tror jeg det var på treff (jekyll ¤ Hyde) så da veit jo jeg litt hvem dere er:) Jeg er 28 år,bor i Lillestrøm og fikk mi vesle Leonora den 03.09-06.
Petronella♡mor til to Skrevet 5. november 2006 #15 Skrevet 5. november 2006 Hei Cat! Først må jeg si (igjen) gratulerer så masse med tulla!! Hvordan er det forresten å endelig være hjemme med det lille vidunderet ditt? Er det litt skummelt, litt slitsomt eller er det bare deilig ))
Molait Skrevet 5. november 2006 Forfatter #16 Skrevet 5. november 2006 Jammen bra du kommenterer selv herk, så slipper vi;) Oskar sover sikkert for natten nå. Håpe det da. Deilig når de sovner tidligere så man får litt tid til hverandre og. Mårugiræ petronella (ah..for langt nick for meg..) Popkind er 37!!! (sorry pop, men du er liiiitt gammel da..hehe, men barnslig som fy!) Og har vært flere som er over 30 der. Er vel mer Tiny som er liten skitunge der hihi. Sleng deg på neste gang da vel:) Bare å hive seg på det Amalie. Vi er nå her vi. Har du noe absolutt uinteressant å si med null nytteverdi så kom med det! (er stort sett det vi gjør)
♥Tiny Skrevet 5. november 2006 #17 Skrevet 5. november 2006 Gratulerer til oss alle med vel overståtte svangerskap og med nydelig nurk!!!! Så klart er det bare å henge seg på denne tråden!!! Jo flere vi er sammen *synger* Nå er det natta for jeg er trøøøøøøtt....
Petronella♡mor til to Skrevet 5. november 2006 #18 Skrevet 5. november 2006 Aha, så det er flere sånne *littsånngamlesånnsommeg* her, hihi ja kanskje jeg skal mingle meg med neste gang jeg oxo da. Etter å ha vært sånt "skap medlem" av tråden det siste året (bare lese, ikke skrive), hadde det jo vært litt morsomt å treffe dere når jeg allikevel bor i nærheten - jepp det skal jeg jommen prøve på... )
Molait Skrevet 5. november 2006 Forfatter #19 Skrevet 5. november 2006 Hvor er det du bor igjen? Oppe ved cat? Og hvor gamle er barna dine?
Petronella♡mor til to Skrevet 5. november 2006 #20 Skrevet 5. november 2006 Jepp, bor like ved Cat (kanskje 10 min gangavstand fra henne tenker jeg...) i Tæruddalen. Jeg har ei jente på 5 år som heter Caroline og en gutt på 5 mnd som heter Aleksander (f. 09.06.06) ;o))
Molait Skrevet 5. november 2006 Forfatter #21 Skrevet 5. november 2006 Tar ikke mer enn 10 min fra cat til Tdalen?? Gjør kanskje ikke det... Nei nå tror jeg det får være natten her og. Trøtt i trynet.
Petronella♡mor til to Skrevet 5. november 2006 #22 Skrevet 5. november 2006 Det spørs kanskje litt hvor på Brånåsen hun bor, men ikke mer enn 15 min i alle fall )) Vel, jeg skal køye oxo. Natti natt!!
Amabolla Skrevet 5. november 2006 #23 Skrevet 5. november 2006 Jeg har ofte mye unyttig og si-særlig når jeg går rundt og tusler som hjemmeværende og med en sykmeldt gubbe i hus:) Kan bli skravlesjuk da ja...
Gjest Skrevet 5. november 2006 #24 Skrevet 5. november 2006 hihihi, nå skal jeg vurdere å være her jeg og. ;O) jeg prøvde uten dere men det var ikke like gøy, siden jeg (snik)leser deres tråd. (er kanskje ikke så mye sniking på meg lengre???hehe) gratulerer cat!!!!! ;O) Isabelle har vært i sin første søndagsmiddag hos besteforeldre idag hun, og vært en liten engel..men dæven for en etternavnsdiskusjon vi hadde! vi ble helt slitne vi! flere som har sta foreldre?? (skal jeg presentere meg?? nåja, 27 år fra oslo, fødte 27.10)
♥Tiny Skrevet 6. november 2006 #25 Skrevet 6. november 2006 Nå har nesten alle kommet seg trygt over på Dib ser jeg Hva med et tråd-treff???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå