Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 5. november 2006 #1 Skrevet 5. november 2006 Haupine og spysjau :-( Ikke vanskelig å skjønne at det er lenge siden sist! Nu førsta skal jeg amme Lukas! Det går vel bra?? Han blir vel ikke dårlig fordi at jeg er det? Dumt sp.mål :-)
gravid igjen :) Skrevet 5. november 2006 #2 Skrevet 5. november 2006 huff da, d hørtes ikke bra ut nei.... men sikkert gøy og vere ute da jeg fikk i aug og har enda ikke vert ute...hehe l
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 5. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2006 Var gøy ja, men ikke gøy i dag :-(
Murmeline Skrevet 5. november 2006 #4 Skrevet 5. november 2006 hehe, grattis med fyllesyken, tenker du koste deg i går? var det ikke du som skulle vente til romjulen med å drikke, eller husker jeg feil?
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 5. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 5. november 2006 jo, skulle egentlig det :-) men gubben fikk mamman sin hit og vi i bursdag :-) Var veldig koselig :-) Skal på julebord igjen den 25!
~Endorfina~ Skrevet 5. november 2006 #6 Skrevet 5. november 2006 Skjønner hvordan du har det. virker som vi blir mye dårligere dagen derpå nå enn før vi ble gravid. Gjør spesielt vondt i hodet å amme! hehe, grøss. Derfor har jeg blitt ekstremt nøye med å drikke MASSSE vann og slutte å drikke kl. 24, så jeg ikke skal bli noe særlig dårlig. Har også drukket mindre og mindre for hver gang, og er flinkere til å nyte èn øl, i stedet for å helle innpå 5. Ikke noe jeg har bestemt meg for, men bare blitt sånn naturlig. God bedring! Du kan sikkert fint amme nå (hvis ikke nacshpielet varte til utpå morgenkvisten
Gjest Skrevet 5. november 2006 #7 Skrevet 5. november 2006 Huff da. Tar en Zyrtec før jeg legger meg etter en våt kveld og våkner i fin form dagen etter. Har prøvd det 2 ganger og det funker på meg . )
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 5. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 5. november 2006 Begynner heldigvis gå over litt nå :-) Er veldig trøtt! Spratt jo opp med en gang jeg hørte Lukas lagde en liten lyd nede i stua :-) Han hadde det jo supert her lagme Farmor da :-) Så kunne nok trygt ha sovet! Men, men :-) Drakk masse vann, men stoppet ikke drikke før klokken 4! Blanda så mye rart også, sikkert derfor formen er deretter :-/
Gjest Skrevet 5. november 2006 #9 Skrevet 5. november 2006 hehe, kan ikke si jeg savner d å være fullesjuk;) var ute i går jeg oxo, men tok d max med ro da dette var første gangen på ni måneder. brukte 2 timer på en øl, hehe. stor koste meg da, er jo vant med å gå ut på byen edru etter ni måneders graviditet:) men dæven jeg fikk brystspreng. tok med pompa, men klarte å legge igjen adaptern på vasken på puben vi var på, hehe- *flink* ikke godt i løpet av natta/morgenen, da håndmelking ikke er like effektivt.
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 5. november 2006 Forfatter #10 Skrevet 5. november 2006 Kom hjem og fikk ut 300 ml :-)
~Endorfina~ Skrevet 5. november 2006 #11 Skrevet 5. november 2006 Da er det jo bare å mekke seg en white russian da :-D
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 5. november 2006 Forfatter #12 Skrevet 5. november 2006 Ja ikke sant :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå