Gå til innhold

Huff så fyllesyk :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Haupine og spysjau :-( Ikke vanskelig å skjønne at det er lenge siden sist! Nu førsta skal jeg amme Lukas! Det går vel bra?? Han blir vel ikke dårlig fordi at jeg er det? Dumt sp.mål :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff da, d hørtes ikke bra ut nei.... men sikkert gøy og vere ute da

jeg fikk i aug og har enda ikke vert ute...hehe l

Skrevet

Var gøy ja, men ikke gøy i dag :-(

Skrevet

hehe, grattis med fyllesyken, tenker du koste deg i går? var det ikke du som skulle vente til romjulen med å drikke, eller husker jeg feil?

;)

Skrevet

jo, skulle egentlig det :-) men gubben fikk mamman sin hit og vi i bursdag :-) Var veldig koselig :-) Skal på julebord igjen den 25!

Skrevet

Skjønner hvordan du har det. virker som vi blir mye dårligere dagen derpå nå enn før vi ble gravid. Gjør spesielt vondt i hodet å amme! hehe, grøss. Derfor har jeg blitt ekstremt nøye med å drikke MASSSE vann og slutte å drikke kl. 24, så jeg ikke skal bli noe særlig dårlig. Har også drukket mindre og mindre for hver gang, og er flinkere til å nyte èn øl, i stedet for å helle innpå 5. Ikke noe jeg har bestemt meg for, men bare blitt sånn naturlig.

God bedring! Du kan sikkert fint amme nå (hvis ikke nacshpielet varte til utpå morgenkvisten ;)

Skrevet

Huff da. Tar en Zyrtec før jeg legger meg etter en våt kveld og våkner i fin form dagen etter. Har prøvd det 2 ganger og det funker på meg . )

Skrevet

Begynner heldigvis gå over litt nå :-) Er veldig trøtt! Spratt jo opp med en gang jeg hørte Lukas lagde en liten lyd nede i stua :-) Han hadde det jo supert her lagme Farmor da :-) Så kunne nok trygt ha sovet! Men, men :-) Drakk masse vann, men stoppet ikke drikke før klokken 4! Blanda så mye rart også, sikkert derfor formen er deretter :-/

Skrevet

hehe, kan ikke si jeg savner d å være fullesjuk;) var ute i går jeg oxo, men tok d max med ro da dette var første gangen på ni måneder. brukte 2 timer på en øl, hehe. stor koste meg da, er jo vant med å gå ut på byen edru etter ni måneders graviditet:)

men dæven jeg fikk brystspreng. tok med pompa, men klarte å legge igjen adaptern på vasken på puben vi var på, hehe- *flink* ikke godt i løpet av natta/morgenen, da håndmelking ikke er like effektivt.

Skrevet

Kom hjem og fikk ut 300 ml :-)

Skrevet

Da er det jo bare å mekke seg en white russian da :-D

Skrevet

Ja ikke sant :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...