Molait Skrevet 5. november 2006 #1 Skrevet 5. november 2006 Da erklærer jeg herved siste tråd for opprettet. Med tungt hjerte men dog et lys i tunellen (les dib) "Tråden" har nå holdt seg i et år!! og mange har hermet etter oss. Vi har fått teite kommentarer og blitt plaget av anonyme. Støttet av spionlesere. Vennskap har blitt knyttet. Vært innom blant annet el-slim, testing, tr, fester, el, mosete, 2xhalloween, jul og nyttår, sex, fyll, bimtreff, "private" bimtreff, negative tester og positive tester, jobbbytter, opp og nedturer både i arbeidslivet og privaten, bl, mat, vondter, IS, ul, kjønn-tipping, latter og sikkert noen tårer, mer mat, oppussing, mer is, blod, mer slim, slimpropp, kanelsnurrer, fostervann, baking, fødsler, ahusbesøk, et ahusbesøk til, og enda et, og denne uken trådens siste ahusbesøk for denne gang. Og masser av annet som jeg ikke har nevt her:) Fra tr og mosete har det nå blitt masse trådbaby'r. 5stk av de som var med fra begynnelsen, og kommet på et par til underveis. Og enda er det en liten prins som venter på å få se dagens lys. Ønsker å takke alle sammen for tiden vi har hatt sammen her på bim, både "oss faste inventar" og alle "gjester/smuglesere". (skriv gjerne inn en siste hilsen alle sammen) Ses vi igjen på bim tro? Tråden vil gjenoppstå på dib om kort tid. (ca. 2 min)
Candy girrrl Skrevet 5. november 2006 #2 Skrevet 5. november 2006 Lykke til videre da jenter. Husker jeg fulgte litt med på de første trådene, på Bli gravid. Og dere er jo alle kjente gamle nick ) Så når du skriver slik så kan man jo bli melankolsk av mindre, selv om dere er et tastetrykk unna ) Nå er det jo en gang slik at man ikke kan bli på bim for alltid. Dib overtar. Men tror Bim har en helt spesiell magi Dib ikke har.. så litt vemodig å forlate. Så er gul bakgrunn koseligere enn blå.. men det er jo en vanesak )
Molait Skrevet 5. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2006 Har nå alltid tenkt oransje og grønn jeg da:) Er litt vemodig å forlate ja. dib blir vel hva man gjør det til. Tråden blir nok seg selv lik. Du får ta turen innom når du kommer over til dib:)
♥Tiny Skrevet 5. november 2006 #4 Skrevet 5. november 2006 Da takker jeg vemodig for meg på Bim... Selv har jeg vært skap-bimmer i 4 måneder snart, da min lille jente (som ikke er så fryktelig liten lenger) kom 15 juli, som den aller første trådbabyen!!! Uff, så trist det er å skulle slutte å skrive og lese her inne... Men kommer nok snikende tilbake om et par år tenker jeg
Molait Skrevet 5. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 5. november 2006 Glemte intimbarbering!! Det er og et tema vi har vært innom..ehem..*kremt* ..ja..
lana<3 Skrevet 5. november 2006 #6 Skrevet 5. november 2006 molait...hvorfor legge ned tråden her, dib er jo så kjedelig...når jeg spør om babyting der inne og her får jeg mye mer respons her enn der... Det virker som at når folk har fått ut babyene sine føler de at de ikke kan være inne på dette forumet lenger, syns det er trist for det er jo ikke bare gravide her inne heller og som sagt....DIB er jo dødskjedelig...
popkind Skrevet 6. november 2006 #7 Skrevet 6. november 2006 Lykke til a`, jenter Hilsen gjest/smugtitter ;;;)))
Molait Skrevet 6. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 6. november 2006 lailaelin & letizia<3: Joa, men hører ihvertfall ikke til på 3tri. Måtte blitt skravlesiden da. Nei vi har nå flytta oss etterhvert som tiden har gått, helt fra bli gravid og til småtroll 0-1. Enig i at dib er litt anderledes. Veldig dømmende i grunn. Men tråden og trådmenneskene er jo de samme på dib da:) Kanskje det blir litt mindre kjedelig når vi kommer dit? hihi.
guttemamman:) Skrevet 6. november 2006 #9 Skrevet 6. november 2006 Ja ja, så var det over for dennegang...Triste greier, hehe... Får ønske siste mann lykke til med kommende fødsel, og dere som er ferdige lykke til videre med småbarnstiden... Jeg huskar dere alle fra bli gravid, og det har vært spennende å følge dere, spes nå på slutten, har smuglest litt, men mest når det har vært en og annen fødsel i gjære:) God klem til dere alle:)
*1D* Skrevet 6. november 2006 #10 Skrevet 6. november 2006 Da poster jeg også mitt siste innlegg på TRÅDEN:) Jeg har riktignok 57 dager igjen til terminen min da, men jeg følger jenten over på små troll 0-3. Jeg vil benytte anledningen til å takke jentene her inne for at de tok i mot meg så godt her inne på tråden;) Jeg husker fortsatt tråden der Mo og Cat avtalte møte på J&H........... (og endel dikusjoner om det meste egentlig... endel av detaljene var vel av den mer intime varianten, men gøy hadde vi det!) Jeg startet vel som sånn hobby-svare/lese jente her inne...var lissom fordi jeg hadde snakka med Mo inne på bli gravid at jeg slengte meg på da;) Så ble jeg endelig gravid jeg også, og da fant jeg de igjen på 2 tri! Og nå gir jeg ikke slipp på dere! Jeg vet ikke om jeg skal hit igjen etter denne krabaten kommer ut da, men jeg har syntes at tiden her har vært veldig flott! Klem fra Trønderen, også sees vi på Dib.
_svana_ Skrevet 8. november 2006 #11 Skrevet 8. november 2006 Som seg hør og bør må jeg skrive noen avsluttende ord her jeg også. Tenk at tråden (i sin opprinnelige form) er avsluttet. Ikke så rart, egentlig, her jeg sitter med mine søte små foran meg på ammepute (jada, med laptop foran der igjen). Det var ikke akkurat sånn det begynte. Det begynte med søken etter de to strekene. Jeg startet på Bli gravid i september, og i februar kom strekene til min store overraskelse. Siden har tråden nøstet seg sakte men sikkert fremover til 3. tri. Nå, over et år senere er mye annerledes. Hadde aldri trodd at jeg skulle bli tvillingmamma, og heller ikke trodd at jeg skulle få venner fra Lillestrømområdet... (like uvirkelig begge deler? Hehe). Og nå er tråden på Dib. Tusen takk jenter for et fantastisk år på tråden. Tusen takk for at jeg fikk møte dere på ordentlig. Tusen takk for at jeg har fått dele hverdagsliv, tr-skuffelser, gravidvondter, fødsler og babygrin med dere. Og hvilke fantastiske resultater all denne skravlinga har gitt! Tiril, Oskar, Edvard, Lars Håvard, Edvin, Adrian, Linea også lille desembergutten til 1D som vi spent venter på :-D Det er verdt en stor applaus!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå