Gå til innhold

Smerter i underlivet når jeg hoster....


Maigutt07 + maijente10

Anbefalte innlegg

Er dette farlig?.. Har blitt så forkjøla, og hver gang jeg hoster får jeg stikkende smerter i underlivet slik at jeg må skifte sittestilling. Hadde bittelitt brun utflod i stad også.. Er så redd for at jeg kan hoste meg til en SA/MA jeg nå... Noen som vet?... Jeg er 9+6.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvordan er det når du reiser deg opp, får du da vondt nederst?

Har du smerter i magen ellers?

Har du feber?

 

du kan nok ikke hoste deg til en sa, men det kan hende at det er en sa for det,

eller alt kan også bare være bra, noe vi håper!!!

hvis du er veldig bekymret, synes jeg du skal ringe legevakten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare vondt akkurat når jeg hoster. Og jeg hadde bare bittelitt brun utflod en gang jeg var på do.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes du skal holde litt øye med utfloden, hvis den blir mer lysrosa/rød så synes jeg du skal kontakte legevakten.

Men ikke bekymre deg, tenk positive tanker og hold deg mest mulig i ro.

Vi må bare håpe på det beste nå, og hvis det skulle være en sa så kan det være at det ikke blir noe blod før kanskje en uke.

 

jeg mener IKKE å skremme deg, men jeg vil at du skal være forberedt hvis noe skulle skje.

 

men det SKAL gå bra Sunny, det må vi tenke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ja, får bare følge med og håpe på det beste. Skal ihvertfall surve meg til en UL dersom jeg får mer utflod, for å se om fosteret lever. Men satser på at det bare er livmoren som gir fra seg litt smerter fordi den vokser og at det kanskje er et blodkar eller noe som har sprukket... Leser jo her inne at det er vanlig med både utflod og blødninger + smerter, men blir jo bekymret når det plutselig er meg selv det gjelder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er morsfølelsene dine det vet du ;)

 

Du kan jo hvertfall høre om de kan høre litt på hjertelyden på den lille ;)

lykke til da!

 

klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Smerter når du skifter stilling har jeg hatt fra uke 5! Det er veldig normalt og er sidebåndene som strekker seg, jo flere barn, jo mer plagsomme blir de, men de fleste merker endel til dem. Smerter i magen ved hosting og nysing er også normalt, i hvertfall et kjent fenomen blandt de jeg kjenner, inkludert meg selv :-) Brun og rosa/lyserød utflod trenger heller ikke å ha noe å si, som du jo selv skriver. Så lenge du ikke begynner å fossblø, så tror jeg du kn ta det med ro, bare unngå sex og bading i nærmeste fremtid. Går sikkert fint dette her skal du se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av! Som hun over her sier, det er bare ligamentene i livmoren som strekker seg! Jeg får vondt når jeg hoster, nyser eller gjør brå bevegelser. Det stikker til ovenfor lysken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer Marlin Lillegutt og minst 31.5 jeg - og tilføyer at brun utflod ikke skal ha noe å si mht. SA - det er heller mulig at du kanskje har soppinfeksjon e.l = ufarlig!

Ta det med ro du så lenge du ikke får kramper eller fossblør!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar, jeg ble veldig beroliget av svarene deres!!! Har ikke hatt mer utflod nå heller, så det var nok ingen ting å bekymre seg for...

 

Godt vi har hverandre her inne å dele erfaringer med, jeg synes faktisk det er like beroligende å lese om andre med blødninger og smerter enn jeg blir bekymret av det, for da vet jeg at det er vanlig. Tror jeg hadde blitt mye mer bekymra hadde jeg fått utflod og smerter uten å vite at det kan være normalt, for det sier jo ikke legene noe om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...