Gå til innhold

Soneterapeuten fikk tanta til å snu i døra!

Anbefalte innlegg

På torsdag var tanta på tur, satte til og med inn en tampong. Var hos soneterapeut på ettermiddagen og da ble det full stopp!!!

Er nå på dag 51 og har fortsatt ikke hatt EL. Litt tynnslitt tålmodighet her nå. Sånn sett hadde det vært like greit om tanta kom. Men nå har vi da en mulighet for å få det til denne pp, bare vi klarer å lokke fram et egg da....!

Kroppen er jammen i meg merkelig skrudd sammen!

:)

Fortsetter under...

Huff da, det var du med de lange syklusene ja.

Merkelig at hun skulle snu sånn i døra da, er du sikker på at du ikke skulle begynne å telle dager i en ny syklus, hvis blødningene hadde startet?

Håper iallefall denne soneterapeuten kan hjelpe deg til å få skikk på tanta di, det høres ut som om hun kan trenge å bli strammet opp litt!

Lykke til, kjære deg, håper noe skjer snart. Si ifra hvis du vil ha hjelp til å lokke frem egget, det har hjulpet andre her! :o) (Rockesmurfen)

Stor klem

He, he!

Tror jeg trenger litt hjelp til å lokke fram egget ja! Det har rugga på seg i ukesvis!

Har spottet i hytt å pine, så det var liksom bare kraftig spotting. Kvalifiserer ikke til å kalles TR. Soneterapeuten min ga meg noen punkter å klemme på og så skal jeg tilbake på torsdag. Så får vi se om vi klarer å holde TR borte ett års tid. Det hadde vært noe det!!!!

Annonse

ja, det hadde vært greit å komme videre på et vis! Er så oppsatt på ei ny spire, at det er vanskelig å tenke på noe annet!

Krysser fingra for at det blir -07 spire på oss alle!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...