Gå til innhold

Har dere fått mage?


Aurbor

Anbefalte innlegg

Jeg er 11+4, og speiler meg mange ganger pr dag i håp om at det skal være kommet noe mage der, men dessverre ingenting, kun fett, ingen gravidmage. Blir litt lei meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tror ikke du skal bekymre deg ;)

Det er vedig normalt! hos enkelte kommer ikke magen før rundt ultralyd-tider, hos noen enda seinere, og andre tidligere.

De som har barn fra før får fortere mage enn førstegangs..

 

vil selv få mage, men tro meg, den kommer og vi vil nok bli så lei den at vi angrer på at vi noen gang har savnet den!

(kan jeg tenke meg da. hehe...)

 

Lykke til videre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tihi - mistet aldri helt magen etter forrige fødsel. Er i 9.uke, men mammabuksene må på pga magen føles så oppblåst. I profil vet jeg ikke om jeg ser gravid ut eller bare i godt hold. Synes jeg har merket at et par av kollegene mine har sett rart på meg, men kan være at jeg er litt paranoid.. Det er jo så store forskjeller, magen kommer nok:) Og den kan komme FORT! Da moren min gikk med søstra mi skulle hun i bryllup en lørdag, kjøpte kjole som var litt for stor på mandagen, magen var nemlig så liten, men da fredagen kom måtte hun ut på kjolejakt igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har!!

Er bare 6+2 på vei. Buksene strammer, og min kjære sier jeg ser ut som sist når jeg var 3 mnd på vei:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er i 9 uke, og begynner smålig å se litt forandringer. men føler meg egentlig bare litt småfeit:P gleder meg til magen begynner å strutte litt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er i 8+5 og har ikke mage.

 

I uke 6 og 7 hadde jeg mage, men det var fordi jeg var så VELDIG oppblåst *ler*

 

Magen kommer sikkert når man minst forventer det ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang jeg var gravid fikk jeg bare store pupper og ikke mage før i 20. uke. Fryktelig frustrerende, jeg følte meg stor som et esel, så mye som jeg spiste også.

2. gang hadde jeg mage allerede etter 12 uker, 3. gang har jeg mage allerede i 11. uke;=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den er blitt tydelig hos meg nå i løpet av helgen, men så er dette min tredje også da! Med førstemann hadde jeg ikke synlig mage før i uke 19...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske oppblåst, men jeg har ikke noe særlig mage. Nå er jeg straks i uke ni og venter ikke å få mage på en måneds tid eller to siden det er første gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 10 og har hatt litt mage et par uker...er 2.gangs da... Forrige gang kom magen rundt 4-5 mnd..!

Jeg er nok oppblåst men merker at buksesmekken må opp på morgen og dagen også... så har vokst litt...

Har tatt bilder hver uke og ser tydelig at jeg har blitt større :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tittei alle sammen! Arti å lese hvor forskjellige vi er! Første svangerskapet mitt så fikk jeg mage i uke 18. Mens det forrige, ca uke 16. Lite mage, men så man så det. Var da jeg fortalte det på jobb. Det har sikkert litt å si at jeg har mage fra før av, tenker jeg, altså, jeg er ikke helt flat.

 

Er nå 10 eller noe, og har ikkeno mage. Buksene passer like godt, men trusene mine er det ikke alle jeg liker lengre, om dere skjønner. Litt trange og ubehagelige. Æsj.

 

Klem til alle magene der ute!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er jo bare 6+3, og magen er nok bare full av luft... så sliter veldig med hva jeg skal ha på. Tør liksom ikke kjøpe mammaklær enda, men samtidig gidder jeg ikke kjøpe et par nye bukser for bare en kort stund :S Menmen... skal på sjekk i uke 9 er det vel, og hvis spiren fortsatt er der så kjøper jeg kanskje en mammabukse eller to fra 2wear, siden de er veldig "vanlige", med kun strikk i siden som man kan skjule med en lang singlet eller genser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei...

 

Sikkert ingen som tror meg nå, men jeg er 5 uker på vei å har mage... Var sånn forige gang også, helt fra jeg fant det ut til jeg måtte fjerne spiren. Sa faktisk til mannen min, "se, jeg har begynt å få mage" før jeg visste at jeg var gravid. Trodde bare jeg hadde forandra meg litt pga at jeg slutta på pilla, men ett par dager etter fikk jeg den positive testen.... Sikkert bare at jeg er veldig oppblåst i begynnelsen, men magen er der, spes på kvelden etter at jeg har spist... Da er det veldig mage... Rart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...