Gå til innhold

Kab og Sunnivamamma!!!!

hamster1, nydelig jente 28.10

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere her?? Jeg har ikke vært her den siste uken (av naturlig grunner ;-) he he... (verdens nydeligste jente,,,) men har dere født?? Er så spent på hvordan det ligger an med dere...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HVA, har du fått allerede????? Gratulerer SÅÅÅÅÅ masse, heldiggrisen. Hvordan gikk det? Har du postet fødselshistorien ennå? Har vært innom hver dag her og har sett etter deg, men denne nyheten har jeg gått glipp av - rett og slett! Hurra for hamster1 :) :) :)

Her er jeg en dag på overtid, har hatt masse vondter i dagesvis, og måtte ringe føden på fredag fordi jeg har så veldig vondt når takene kommer, men de kommer så uregelmessig. Er nok ikke moden nok, rett og slett.... Men fælt å ha så mye vondt uten at det hjelper, liksom

:(

I morra skal jeg til siste time modningsakupunktur, og da skal jeg få noen nåler i ryggen som visstnok er VELDIG effektive og som hun kun setter når termin er nådd. Blir spennenede, håper det hjelper. Har jo gruet veldig for fødselen, men det begynner å forsvinne nå som jeg er så innmari lei..... Men kan ikke si at jeg ser fram til de timene, huffameg.

Hva skal jenta hete, da?

Skrevet

Heisann!

Ser man det, du har jo født!! Gratulerer med jenta:) Må jo få en mer detaljert innføring i hvordan fødselen forløp, vitale mål, navn og alt annet som vi sluker rått:)

Her skjer det nok fint lite om dagen, men så har jeg jo 10 dager igjen til termin 15/11 også da.. Kan ikke si det er noe nevneverdig annerledes med kynnere ol. Ingen slimpropp har jeg sett noe til ennå, har innimellom litt mensenmurringer, men det har jeg jo forsåvidt hatt gjennom hele svangerskapet..mer eller mindre. Så jeg belager meg på å gå gdt på overtid. Men det er jo rart å tenke på at det uansett maks er 24 dager igjen til noe skal skje da(om jeg går maks på overtid).

I morgen er jeg nede i ensiftet tall hvertfall:)

Ellers er alt klart til vesla kommer, så hun er hjertelig velkommen når som helst nå. Sambo gleder seg fryktelig til å ta henne med hjem sier han..men gruer seg til fødselen. Håper på en grei fødsel som ikke gjør så altfor vondt eller drøyer altfor lenge.. Men det vil jo tiden vise..

En spennede tid er foran oss alle sammen i allefall. Heldige du hamster1 som har fødselen vel overstått:)

ikke lenge til vår tur Sunnivamamma:) Snart har vi Maja og Jenny hos oss:)

Skrevet

Ja, tenk at snart er de hos oss, godt du muntrer meg opp, Kab :-)

I dag har jeg en deppedag, er lei av maserier og vondter, lei av folk som ringer og ringer, og i tillegg rykka Hamkam ned til Adeccoligaen, snufs...

Fullmåne, MY ASS!

Gleder meg til fødselshistorie, hamster1!!!

Skrevet

*dytter*

Skrevet

Må si jeg er spent på om du har født nå Sunnivamamma! Så et innlegg her om at du skulle reise inn på føden en tur, og etter det har jeg ikke sett noe til deg!!

Ellers har jeg vært itl kontroll i dag.. er 39+1

Alt så bra ut sa hun , og jeg hadde ikke gått opp så altfor mye, 400g på 1 uke+ 1 dag:)

Er så koselig å være hos jordmor, hun gir meg alltid skryt for at jeg er så flink til å lytte til kroppen, at jeg kjenner kroppen min så godt, og har et sunt forhold til svangerskapet og fødsel:) Også sier hun alltid at alt er perfekt og at jeg er så fin høygravid:) Går alltid ut fra jordmor med en deilig og god selvfølelse:) Tenker litt sånn at det er litt synd om jeg skulle føde nå, for da skal jeg ikke mer til den koselige jordmoren:)

Jeg er så glad i min jordmor at jeg faktsik har nominert henne til "Årets jordmor". Håper hun vinner.. Det fortjener hun. Ikke bare fordi hun skryter av meg altså...hehe, men fordi hun er fryktelig dyktig i sitt arbeid. Har full tillit til henne:)

Ellers var blodtykket 105/60, urinen var helt fri for tull, hjerteslagene til vesla lå på 156, symfyse-fundusmål lå på det samme som sist 36 cm og hodet var knapt festet sa hun. Dvs at det er så godt som festet. Ødem er 0-1.

Så alt i alt er jeg kjempefornøyd!!!

Skrevet

Hei jenter!

Jeg skal få skrevet en full historie idag eller morgen.. Fikk ikke skrevet noe om at jeg begynte å kjenen rier osv. da det skjedde, for det gikk ganske så fort.. Så det fikk jeg ikke tid til...

Lykke til tild ere begge to !!! Tenk snart har vi alle tre fått jentene våre :-)))))))

(mulig Sunnivamamma har fått sin Maja alt ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...