Gå til innhold

Hei jenter ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis det er meg du spoer, og hvis jeg er gravid saa er jeg bare i IKMtider, altsaa 4 uker avgaarde (er det ikke saann man regner da, fra foerste dag i forrige TR?) Vel, jeg bobler naa jeg, akkurat da du spurte boblet det, hehe...

Forrige gang jeg var gravid var jeg rasende i form i 3.mnd. Ikke kvalm, ikke mage, men jeg kjente jo noe hardt inni der da da jeg kjente etter. Ellers husker jeg bare at 2. termin var straalende. 1. er litt mye endring, og 3. er jo litt tung. Men ca 3 mnd var helt topp for min del. Som med alt annet er vel det ganske individuelt. Er du evt. 3 mnd paa vei dersom det skulle vise seg aa vaere et egg igjen inni der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

spurte vel kanskje egentlig deg trine :P

i og med at du er den som heeeelt sikkert er gravid ;) he hehe

men tok faktisk bilde av magen min og sammenlignet med en annen veninne som er i 6. uke. rare greier.

de var heeelt like :S

Skrevet

Litt treg til å svare.. Ja, jeg har litt mage.. Lagt ut bilder på siden min, skal se om jeg finner igjen adressen.. Så kan du få se :D

Skrevet

tok et bilde av magen min nå jeg og. skal legge det ut.

er så rart, for jeg tok jo en ny test på fredag ettermiddag, som var mer pos. enn med morgenurinen før jeg begynte å blø på onsdag.

har fortsatt den derre fornemmelsen i magen som før jeg begynte å blø, tillegg til at tappen sitter høyt, er myk og åpningen er lukket og bakovervendt.

Vært skikkelig kvalm i dag også.

Jeg tror jeg er litt lost her, men er det noen muligheter for at kanskje flere egg var befruktet, og at ett gikk dukken, mens jeg kanskje har ett igjen?

skal legge ut og finne adressa jeg.

*suuupermegaforvirret nå*

Skrevet

må bare dytte litt.

vet at jeg sikkert bare har gira meg skikkelig opp nå, men alle symptomene er tilbake.

Skrevet

Søt mage da!!

Ønsker deg lykke til!!!!!!!!

Håper det ordner seg dette....*krysse krysse*

Skal du til lege i morgen?

Skrevet

Jeg skal teste i morgen tidlig, hvis den fortsatt er like sterkt positiv(ellermer) ringer jeg legen for å få en rekvisisjon til UL på Ullevål. Også ringer jeg kvinneklinikken der og maser til de slipper meg inn.

Men er det bare jeg som synes jeg har samme "spissen" som gravidmagene?

Den var rimelig lik *husker ikke nicket* til hun som har skrevet på tråden "vår" hun la også ut bilde :)

Vet ikke hva jeg skal tro jeg, men når jeg legger sammen alt, og slenger på den intense kvalmen jeg har hatt i går og i dag, så er jeg bittelitt opimistisk

Skrevet

Får vel legge til at selv om jeg alltid har hatt litt rund mage, så har den aldri vært sånn spiss, eller stått ut på den måten

Skrevet

Så søøøøøøt mage du har :D Hehehe ;)

Når skal du på sjekk da?? Kanskje det er som du sier at det var to egg der??

Skrevet

Jeg skal overtale legen i morgen hvis testen fortsatt er sterkt positiv.

*laga en avhandling litt lengre opp*

oi, fan, så mye jeg har lagt inn her.

er ikke meninger å være masete jenter, men er så sinnsykt gira.

håper på det aller beste, og at jeg ser et lite dunkende hjerte snart :)

Men du er enig? magen er litt sånn som din?

*har jo aldri hatt sånn mage før jeg*

Skrevet

Hehehehe.. Bare bra at vi får skrevet litt her ;) Jeg skal krysse fingrene for deg jeg.

Ja, jeg er helt enig.. Jeg har innovermage fra før, så det syns bedre enn hva du ser på bildet.. Syns liksom ikke min mage så så gravid ut som din.. Hehehe ;)

Skrevet

synes din ser veldig gravid ut jeg da :)

kan jo ha noe med at jeg VET at du er gravid også. he he

Er så koselig at du/dere tar dere tid til å svare.

Er så stressa her jeg sitter at det halve kunne vært nok.

Klarer ikke slå meg til ro i sofaen å se på filmen på tv heler :) ha ha

Skrevet

Jeg er world of warcraft enke, så jeg har tid til å svare.. Sitter og ser litt på dansk tv3 i tillegg.. Men bare kjekt å skravle litt her inne ;)

Hehe.. Den ser vel med og mer gravid ut.. Mamma drar opp gensern min hver gang jeg er på besøk for å se om jeg har vokst noe.. Mensmurringene er litt plagsomme på kveldene, men ellers har jeg ikke akkurat noen store plager ellers.. Litt sånn småvondt i ryggen, men jeg pleier å ha en runde med det før jul.. Fikk en strekk der for mange år siden som gjør at jeg ved juletider hvert år er nesten dau pga ryggvondt.. Legene finner ikke ut av hvorfor.. Men men ;)

Skrevet

Jeg må bare si at jeg e helt enig med dere! Dette er den beste plassen å være! Jeg har vært på begge flere ganger! Å jeg savnet jentene her inne på bli gravid når jeg gikk over på 1trim! Koselig at du tar turen innom da trine!

Skrevet

Hehe..

Kjekt med "mas"!!!

Så får eg noe annet å tenke på...

Vanskelig med mager, så mange forskjellige...

Men, det er jo du som kjenner din best, og synes du den er annerledes er jo det et godt tegn!!

*legger meg helt i kryss her nå*

Skrevet

Jaja, jeg er sånn bilspill enke jeg da. he he

Så sitter her i en krok for meg selv og godter meg med BIM :)

Jeg kjenner også mer til strekk/murringer/plager?!? om kveldene, og har hatt konstant vondt i korsryggen siden 5-6 dager etter EL.

Vet ikke om det er årstiden eller hva.

Du burde prøve å smøre tigerbalsam der hvor det er vondt i korsryggen, det hjelper godt. Ellers fikk jeg beskjed om at man kan ta paracet når man er gravide, eneste smertestillende som ikke tas opp av fosteret (jordmor som forklarte)

Så det går jo ann å stille det litt.

Prøvd med yoga i de vonde periodene?

Kanskje det hjelper?

Skrevet

Hei Vetlis.

Jeg syns det er mye trivligere her inne enn på tri 1... Syns det er så rar stemning der inne og mye negativt.. Har nesten ikke vært der i det siste fordi jeg rett og slett ikke orker.. Men jeg savner jentene på BG fordi de er SÅÅÅ støttende og utrolig flinke til å backe opp hverandre og være glad for andres lykke ;)

Må innom å skravle litt veit du Vetlis ;) Hehe

Klem

Skrevet

he he, bare pass på at du ikke krysser livmora også :P

glise

Skrevet

trine: svarte deg forresten litt lengre oppe (i tilfelle du ikke så det)

Skrevet

kjempekos at du kommer innom vetlis :)

men hvorfor kaller du deg fortsatt deppis?

*om jeg kan spørre*

Skrevet

Kan det være derfor det murre sånn???

*ler av den "gode" humoren på kvelden*

Skrevet

Hehe.. Ja, det er bra det er fler som er sånn enke.. Hehehe

Ja, det er sånn rare murringer liksom... Sånn strekkmurringer.. Hehe.. Snodig det her, for det er jo helt nytt.. Mamma sa at jeg som sykepleier burde da vite mye om dette.. Men herregud, jeg jobber med trafikkulykker og fallskader jeg, ikke barn.. Heheheh

Jeg har aloe vera muscle balm fra helsekosten, så skal smøre litt av den på meg før jeg hopper til sengs. Den pleier å fungere ganske bra på meg iallefall.. Jeg spyr av paracet.. (Har alltid hatt problemer med å svelge alt som er av legemidler pga masse halsbetennelser som liten..)

Yoga har jeg aldri prøvd.. bor på bygda, så jeg har ikke slike tilbud.. Men jeg har ei hudpleiedame jeg pleier å reise til og ta antistressmassasje, og da pleier det å slippe ganske godt. Men vet ikke hvor mye massasje som er bra for gravide???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...