Gjest Skrevet 5. november 2006 #1 Skrevet 5. november 2006 Jeg har vondt i ribbeina, spesielt på venstre side. Det kjennes ut som det er på innsiden/undersiden, og det er ikke i forbindelse med spark. Vondt å trykke på dem også, spesielt etter jeg har sittet en stund. Er dette normalt? Flere som har det sånn?
minika*Overtid* Skrevet 5. november 2006 #2 Skrevet 5. november 2006 jeg har det også akkurat sånn,men aner ikke hva det er for noe..
Love2bemom Skrevet 5. november 2006 #3 Skrevet 5. november 2006 Har det ofte...er visst pga alt presses sammen...logisk egentlig...får det særlig hvis jeg ligger,så da må jeg ta en pute el lignende under....ikke no godt nei...
Gjest Skrevet 5. november 2006 #4 Skrevet 5. november 2006 jo, det er vel naturlig... Har bare ikke hørt om andre som har hatt det sånn før nå! Ble først litt bekymret for om det kunne være noe med milten nemlig, den ligger jo innunder der! Men det er sikkert bare livmora som presser ut beina litt vil jeg tro...
Gjest Skrevet 5. november 2006 #5 Skrevet 5. november 2006 Har det også sånn, kan ikke ligge på venstre siden, da begynner det å verke i ribbeina med en gang, så jeg kan bare ligge på høyre siden, litt irriterende. Verker også på venstre siden til vanlig også, altså når jeg sitter, går og står. Merker det skal bli godt å få babyen ut nå.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå