Gå til innhold

kræsja bilen....TO

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skikkelig kjipt!

Føler meg bare mer uoppmerksom ettersom tida går! Ikke helt kontroll på dørkarmer og går på ting og sånn, glemmer det jeg skal si og litt dårlig til å uttrykke meg på en logisk og forståelig måte innimellom!

Får jo bare håpe det kan gå over etterhvert, men sklir vel da inn i den berømmelig ammetåka?!

Annonse

Neeei... så kjipt da... Være forsiktig så du ikke føder i all oppstandelsen... :D

Ikke moro med ekstra utgifter heller nei, det er vel heller 1000 andre ting du vil bruke penger på nå tenker jeg... :)

Lykke til med "ammetåka" da... og kjør forsiktig... :))

nei, huff.. ikke moro,,,,,,,, enda godt det har gått bra med deg da, og ikke større skader på bilen!!!

Jeg er også helt i ørska om dagen, på en uke klarte jeg å låse meg ute fra bilen, med nøklene i mens den sto og gikk og ekstranøklene inni pgså selvfølgelig + at jeg låste meg ute fra leiligheten midt på dagen uten penger, tlf og ytterklær.... det er ikke noe moro nei!

Vær forsiktig nå da ;-)

er ikke redd enda..var jo litt smånervøs da jeg kjørte etterpå selvsagt, men er litt redd for at jeg skal bli redd etter å ikke ha kjørt på flere måneder - etter ammetåka...men det er jo bedre å holde seg unna kjøring til fødselen nå uansett..fått nok tegn på at det er på tide å gi seg, nå tror jeg... :P før det ender verre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...