Gå til innhold

Hei Spira!

Anbefalte innlegg

Takk for hyggelig svar. Jeg "lusker i kulissene" på fub, men har ikke registret meg der enda. Men leser en del og ser det er mye god info der inne. Vi kommer nok til å søke om forsøk med egne egg i første omgang, og så får det heller bli ED hvis det visere seg at eggene mine ikke er forenelig med liv. Er skikkelig klar for å få testa eggene mine så mye som mulig for å få svar! Vet ikke om jeg klarer å akseptere at jeg ikke skal få egne biologisk barn før jge får en forklaring på hvorfor det ikke funker med mine egne egg...

Akkurat nå burde jeg vel helst bruke tid & energi på det forsøket som venter rett rundt hjørnet, men jeg synes det er god terapi å ha noe å se fram til (Vibeke er helt enig med meg i dette), så derfor har jeg begynt å leke med tanken på utlandet allerede. Og så er det greit å vite sånn ca. hvor mye man må betale sånn at vi klarer det økonomiske også.

Ettersom jeg "smugleser" på fub har jeg fått med meg at alle prøvene du tok i Helsinke var fine. Flott! Men forstår jo også at du bekymrer deg for hvorfor spiren ikke vil bli i magen din. Bra du får blodfortynnende, men jeg tenker at de kanske burde utredet eggdonoren din mer også? Er hun og mannen din gentestet sånn at klinikken vet at de er god match? Mulig jeg spør dumt nå, og at dette er vanlig prosedyre "der borte", men det var altså en tanke som slo meg at det kanskej er hun og ikke du som er "problemet"...

Blir det innsetting til uka? Hååååååååper dere lykkes nå, skal krysse alt jeg har for dere!

Stor lem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6968496-hei-spira/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei igjen Snøfilla!

Skjønner godt at du vil prøve alt som er mulig for å få egne biologiske barn. Det er litt rart å tenke på at det ikke vil bli noe genetisk slektskap om jeg får barn med eggdonasjon, men med tiden har jeg vent meg til tanken da det er eneste mulighet for meg. Rart med det hvordan en tilpasser seg underveis i prosessen.

Jeg holder også på å tenke på en plan B om det ikke skulle bli noe av dette forsøket. Adopsjon er ikke aktuelt for mannen min, så det må bli eggdonasjon med ny donor. Tenker da også kanskje på å prøve en annen klinikk. Håper jeg slipper å sette plan B ut i livet da!

De har tatt noen blodprøver av mannen min på klinikken da vi startet opp der, men om dette har blitt sjekket mot donor vet jeg ikke. De burde jo være såpass proffe at de gjør det hvis det kan være et problem. Dette er helt utenfor min kunnskap.

Reiser til Finland i morgen, med innsetting på tirsdag og hjem på onsdag. Skal bare innom Vibeke en tur i morgen, også stikker jeg avgårde. Kjenner forventningene stiger nå!

Stor klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6968496-hei-spira/#findComment-6969495
Del på andre sider

Åååååå - nå kjenner jeg at forventningene mine også stiger. Gleder meg til å høre fra deg når du er vel tilbake fra Finland!

En plan B kan være godt ha. Rugetiden er tøff nok som den er, så det er greit å ha en "gulrot" å strekke seg mot. Bytte av klinikk høres lurt ut, å få andres syn på saken kan ofte hjelpe.

Kos deg hos Vibeke i morgen og goooooood tur til Helsinki:-)

Klemmmmm

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6968496-hei-spira/#findComment-6969840
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...