Anonym bruker Skrevet 5. november 2006 #1 Skrevet 5. november 2006 Er dette normalt å ha i uke 16? Varer bare en veldig kort stund før det forsvinner igjen.
ractor Skrevet 5. november 2006 #4 Skrevet 5. november 2006 eg er no i uke 22, har til tider hatt menstrasjonsliknende smerter, men for meg var det ikkje farlig. måtte og til 2 gynekelogiske ultralyder i begynnelsen av svangerskapet for og utelukke graviditet utenfor livmor. men alt var helt fint, er normalt med litt vondt, det er tross alt en liten baby som vokser inne i magen. er du veldig bektmret ville eg ha rådet deg å kontakte fødeavd i nærheten av deg, dei svarer på det meste
lillelarven Skrevet 5. november 2006 #5 Skrevet 5. november 2006 HEI er i uke 18 og tror at det er helt vanlig med litt mens murring bare du ikke får veldig vondt . viss jeg er usikker elller bekymra ringer jeg til jordmor , bedre deten og være engstelig . håpe det ordner seg . lykketil .
missmam Skrevet 5. november 2006 #6 Skrevet 5. november 2006 Det er helt vanlig med menssmerter når du er gravid og ihvertfall når du er så kort på vei Det skyldes av at livmoren din vokser!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå