Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 5. november 2006 #1 Skrevet 5. november 2006 Alt bra med deg?? stikker du om dagen? auauua hehe har du fått noe mer opplysninger om når ting skal skje? er såååå spent..
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 5. november 2006 #2 Skrevet 5. november 2006 Heiiiiii! Ja, her stikkes det for harde livet - på dag 3 med sprøyter nå. UL på fredag, og er veldig spent fordi jeg skal øke dosen med Menopur de siste 3 dagene før UL og er litt redd for overstimulering... Riksen sier de vet hva de gjør, så jeg må jo bare stole på dem - men jeg orker ikke at noe går i vasken nå, så det må bare funke! Håper du har hatt en fin helg (tross alt) - jeg er midt i husvasken for svigers kommer på besøk neste helg og det er såååååå mye å gjøre på jobb om dagen at å få vasket noe til uka er helt umulig. Vi høres - klem
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 5. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2006 Oki.. lykke til videre med stikkingen :-)))) å vaske på... men husk å kose deg litt oppi dette her også da.. klem
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 5. november 2006 #4 Skrevet 5. november 2006 Kose seg - hæææææææ, hva er det (he - he...) Jeg som liksom skulle stresse ned før nytt forsøk osv... Mulig jeg må ta meg i nakken etter UL og sykemelde meg da, vi får se:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå