Anonym bruker Skrevet 5. november 2006 #1 Skrevet 5. november 2006 mitt ble målt til 32.. veldig høyt over kurven.. skal snart til ul på å se om det er riktig termindato.... kan legge til at jeg har ligget 5-6 uker over kurven ved hver måling.. hvordan er det med deres mål?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 5. november 2006 #2 Skrevet 5. november 2006 uke 31 var mitt på 30..
Gjest Skrevet 5. november 2006 #3 Skrevet 5. november 2006 jeg hadde "bare" 25 cm 28 + 2... Det er litt under hovedstreken på kurven, men innenfor det skraverte området... Flere som er under streken?? (legen og jordmor var helt enige om at jeg ikke skulle ha utredning, fordi veksten i forhold til forrige måling var fin. får stole på det da...)
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 5. november 2006 #4 Skrevet 5. november 2006 Mitt var og på 25...og det var den dagen jeg gikk inn i uke 30.
januarglede Skrevet 5. november 2006 #6 Skrevet 5. november 2006 29 i uke 30, men så på skjema fra førstemann at jeg lå på 32 i uke 30 den gang. da ble jeg sendt på vekstkontroll i uke 38. Fødte ei jente på 3180gr 3 dager før termin, så det trenger ikke bety stor baby. Vi er alle forskjellig og det er mange ting som spiller inn på hvor stor man blir, feks mengde vann..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå