Kjm79 Skrevet 5. november 2006 #1 Skrevet 5. november 2006 med forkjølelse og feber... Ingen fare for babyen vel?
Sentralstøvsugeren Skrevet 5. november 2006 #2 Skrevet 5. november 2006 Det er visst ikke farlig for babyen i det hele tatt......bare veldig kjedelig for deg`! God bedring:0)
Gjest Skrevet 5. november 2006 #3 Skrevet 5. november 2006 Føler med deg for det gjør jeg også. Nyser og hoster og snørrer værre. Med feber på toppen av det hele. Full fart i maven likevel, så tror ikke han tar noe notis av det.
Lenose Skrevet 5. november 2006 #4 Skrevet 5. november 2006 Ikke farlig med forkjølelse. Men blir feberen høy så ta paracet!! Å går den ikke ned da så skal man kontakte lege. Blir varmt til krabaten i magen også
2barns mor Skrevet 5. november 2006 #5 Skrevet 5. november 2006 Forkjølelse og feber er ikke farlig for babyen, bare vær forsiktig hvis du tar Paracet e.l. Det beste er jo å klare seg uten, la kroppen ordne opp selv. God bedring!!
Snupidupi Skrevet 5. november 2006 #6 Skrevet 5. november 2006 Huff det e ikke nå sæli å vær nedsylta... du får ha go bedring... babisn har det nok bra
hønsemor Skrevet 5. november 2006 #7 Skrevet 5. november 2006 Jeg har det akkurat som deg. Forferdelig kjedelige greier. Jeg har i tillegg glemt å kjøpe mer astmamedisin og så har jeg fått et ekstra annfall i dag på en søndag selvsagt. Gleder meg til i morgen da jeg skal puste bedre. Babyen som presser lungene opp hjelper ikke akkurat på heller...
Kjm79 Skrevet 6. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 6. november 2006 Takk for svar alle sammen:) Blir jo redd for det lille nurket! Føler meg heldigvis bedre idag. Og det er masse liv i magen:-) Bare 57 dager igjen!! Åh som jeg gleder meg:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå