Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

med forkjølelse og feber... Ingen fare for babyen vel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er visst ikke farlig for babyen i det hele tatt......bare veldig kjedelig for deg`!

God bedring:0)

Skrevet

Føler med deg for det gjør jeg også. Nyser og hoster og snørrer værre. Med feber på toppen av det hele.

Full fart i maven likevel, så tror ikke han tar noe notis av det.

Skrevet

Ikke farlig med forkjølelse. Men blir feberen høy så ta paracet!! Å går den ikke ned da så skal man kontakte lege.

Blir varmt til krabaten i magen også:)

Skrevet

Forkjølelse og feber er ikke farlig for babyen, bare vær forsiktig hvis du tar Paracet e.l. Det beste er jo å klare seg uten, la kroppen ordne opp selv.

God bedring!!

Skrevet

Huff det e ikke nå sæli å vær nedsylta... du får ha go bedring... babisn har det nok bra :D

Skrevet

Jeg har det akkurat som deg. Forferdelig kjedelige greier. Jeg har i tillegg glemt å kjøpe mer astmamedisin og så har jeg fått et ekstra annfall i dag på en søndag selvsagt. Gleder meg til i morgen da jeg skal puste bedre. Babyen som presser lungene opp hjelper ikke akkurat på heller...

Skrevet

Takk for svar alle sammen:) Blir jo redd for det lille nurket! Føler meg heldigvis bedre idag. Og det er masse liv i magen:-) Bare 57 dager igjen!! Åh som jeg gleder meg:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...