spuntemor Skrevet 5. november 2006 #1 Del Skrevet 5. november 2006 Nå er lillegutt en uke gammel, og vi klarer ikke å bestemme oss for navn. Hva er finest, synes dere? Kom gjerne med andre forslag. Er ikke glad i dobbeltnavn. Mads Julian Andreas Daniel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
furia Skrevet 5. november 2006 #2 Del Skrevet 5. november 2006 Jeg synes Mads var fines av de du listet opp. Hva med; Niklas Peder Marius Mathias Herman Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 5. november 2006 #3 Del Skrevet 5. november 2006 Jeg synes daniel er finest ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 5. november 2006 #4 Del Skrevet 5. november 2006 1) Mads 2) Daniel 3) Andreas 4) Julian - fint, men litt vel feminint synes jeg Forslag: Anders - jeg synes det er finere enn "alminnelige" Andreas David Mikkel Mons Bendik Henrik Erlend Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. november 2006 #5 Del Skrevet 5. november 2006 Hva med Mads Emil? Var mitt guttenavn, men jeg fikk jente:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 5. november 2006 #6 Del Skrevet 5. november 2006 Julian er finest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 5. november 2006 #7 Del Skrevet 5. november 2006 Mads Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moon and starlight Skrevet 6. november 2006 #8 Del Skrevet 6. november 2006 Mads var finest!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 6. november 2006 #9 Del Skrevet 6. november 2006 Mads var finest av disse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. november 2006 #10 Del Skrevet 6. november 2006 Jeg synes Mads va finest=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mini&Meg Skrevet 6. november 2006 #11 Del Skrevet 6. november 2006 Mads er finest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Dubsgirl* Skrevet 6. november 2006 #12 Del Skrevet 6. november 2006 1. Mads 2. Julian 3. Daniel 4. Andreas Herman Samuel Simon Sivert Peder Jakob Linus Elliot Emil Nikolai Kristian Magnus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå