Gå til innhold

lilii med BIM :) - 03.05.07

Anbefalte innlegg

Skrevet

heia.. leste svaret ditt.. termin 3 mai??

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Koselig å bli "ropt" på :)

Jepp, har termin ca 3/5. Litt forskjellig alt ettersom hvordan man regner. Når har du termin da?

Skrevet

6 mai, etter menstermin hvertfall :P

tre dager etter deg :D

hehe.. er du fra da?

Skrevet

Etter menstermin så har jeg termin 7. mai jeg :) Ble satt noen dager fram på tidlig UL jeg var på. Så jeg opererer egentlig med å si første uka i mai når noen spør når termin er!

Koselig at vi er nesten likt da :)

Jeg er fra Hedmark, er 25 år. Du da?

Ang det andre innlegget, har du blitt litt beroliget mtp magen?

Skrevet

ang det andre, nja litt.. har jo så utrolig mange tegn på at det er noe der... men er litt paranoid av meg.. ble litt beroliget ja:)

dæven, kos fra hedmark da? hvem sykehus skal du på?? er fra hedmarken sjøl(dvs, fam er opprinnelig herfra, fra solør ell no, emn jeg flyttet hit i sommmer til sambo :) )

Skrevet

Så sammentreff! Gøy da!

Er fra Hamar-området jeg, født og oppvokst her også.

Skal nok føde på Elverum, har ikke så mange å velge mellom, akkurat. Men tror vel det er ganske ok å føde der, har ikke hørt noe annet om føden der.

Gleder meg til magen kommer jeg, da blir det enda mer virkelig det her. Går liksom å ser i speilet og kjenner etter hver dag jeg også. Men du er jo kjempeheldig som har kjent liv da! Det kan ikke jeg skryte av ennå!

Skrevet

neh så dæven!!! kanskje vi møtes på føden eller under andre omstendigheter på elverum!!!!!

bor på løten jeg da, så ekke sååå langt unna hverken hamar eller elverum...

har du vært på ul ennå??

Skrevet

hehe, det kan hende! Er jo helt vilt at vi bor så nære :) Kjenner jo folk i Løten jeg.. Ikke mange da.. Blir koselig å følges! Hvor gammel er du da?

Jeg var på UL på Volvat for noen uker siden (uke 11), helt frivillig. Hadde en liten blødning i uke 5 og ville bare sjekke at alt var i orden før vi spredde nyheten til omverdenen. Og alt så strålende bra ut - et 4 cm langt sprellende lite nurk med armer og bein :) Veldig koslig, og absolutt verdt prisen på 1200 kroner... (Egentlig dyrt, men... hva man finner på når man er gravid!)

Skrevet

hehe.. er nok litt yngre enn deg, er bare 18, men blir 19 i desember.. men sambo er en del eldre enn emg, så..

han er 30, men vi fant ut at så lenge vi trivdes, og er glade i hverandre, så gjorde ikke alderen noe :)

fått time til ordinær ul ennå eller?

Skrevet

Alder er ingen hindring, betyr jo ikkeno :) Samboern min er fra Løten, men han er 25 han også, så sikkert ikke felles kjente.

Jeg har ikke fått time nei. Du da? Skal til jordmor i morra, skal høre om hun skal henvise meg da.

Men nå må jeg støtte HamKam litt, så vi får snakkes senere! Veldig koselig å "treffe" deg!

Skrevet

jepp :) men du får si fra neste gang du er pålogget da :)

hvis du har msn eller no, kanskje vi skal dele adr? ofte lettere å prate der.. :)

nei, har ikke fått innkallelse ennp, men skal innen den 30 november.. både gruer og gleder meg til ul jeg da-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...