Mamsen med lillemor i magen Skrevet 5. november 2006 #1 Skrevet 5. november 2006 Se på den magen: http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow/442981/offset/8 er det noen andre som er like store 32+0??? Jeg føler bokstavelig talt at jeg sprenger! Magen strekker seg, og jeg kan kjenne at strekkmerkene strekker seg enda lengere... jeg klarer ikke ta på sokker eller sko, og jeg har enda så lenge igjen til termin! Jeg er gedigen! Jeg elsket magen min før, da den var passe stor, men nå føler jeg meg helt handicap! Jeg er så stor og tung, og bekkenløsningen gjør ikke ting lettere! Og når jeg tenker på at barnet allerede veier over 2 kg, lurer jeg på hvor stor han blir før han kommer ut, og hvor mye større jeg blir! Jeg veit dette er et skikkelig syteinnlegg, men jeg har begynt å få litt panikk når jeg tenker på hvor lenge det er igjen før babyen er ute... er det noen andre i samme båt??? Hvor stor kommer jeg til å bli? Går det ann å bli større? Og hva skal jeg gjøre hvis jeg blir større??? (Det er faktisk vanskelig å tørke seg når jeg har vært på do, siden magen er så i veien!!)
selfangerkjerringa Skrevet 5. november 2006 #2 Skrevet 5. november 2006 Jeg er like stor, og 31+1 idag. Føler det akkurat det samme som deg, det er tungt, upraktisk og veldig slitsomt å være så stor - og så er det ganske så demotiverende å vite at jeg fremdeles har TO MND IGJEN!!! sukk... jeg har forresten også bekkenløsning. ps: har du vært på vekstestimering siden du vet at ungen er over 2kg?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 5. november 2006 #3 Skrevet 5. november 2006 hmmm synes ikke du var noe ekstremt stor altså.. kan se på magebidlene mine.. www.milla84.piczo.com så svangerskapet og så magebilder.. så kan du sammenligne
Mamsen med lillemor i magen Skrevet 5. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 5. november 2006 Ja, jeg sklei jo på tirsdagen, og fikk full UL med alle målinger inkludert, og da mente de han veide 2.1 kg allerede... Legen utbrøt at han virkelig måtte være en stor spiser! Så derfor er jeg litt nervøs for hvor stor han kommer til å være...
Gjest Skrevet 5. november 2006 #5 Skrevet 5. november 2006 synes dere har kjempefine mager begge to jeg. og fantasiløs -kjempefin hjemmeside.
Gjest Skrevet 5. november 2006 #6 Skrevet 5. november 2006 Er enda litt større jeg. 33+3 idag. Fant bilder fra forrige gang nå, og har likestor mave nå som i uke 38 med junior... Tror jeg sprekker snart................... fikk estimert 2.2 kg i uke 31+4 så kan bli en kraftig kar her også. Men de har jo 500 gr + - som feilmargin.
selfangerkjerringa Skrevet 5. november 2006 #7 Skrevet 5. november 2006 sf-målene mine er faktisk helt på snittet de... grunnen til at jeg har så diger mage er vel at jeg ikke akkurat var slank i utgangspunktet, dessuten er jeg bare 163cm høy, har kort, svai rygg i utgangspunktet, livmora er vendt utover, og ungen har funnet det for godt å breie seg FRAMOVER, ikke sidelengs... tilsammen gjør dette at jeg ser særdeles høygravid ut, hehe Men altså: helt gjennomsnittlige sf-mål. Legen min vil likevel sende meg inn til ekstra ul rundt uke 35 for å være sikker på at knøttet ikke er for stor, men heldigvis er visst dette en form for rutine uansett her ute
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå