lille_sol Skrevet 5. november 2006 #1 Skrevet 5. november 2006 Har veldig lyst på denne vogna, og lurer på pris, og hvordan den er i bruk???? Vær så snill å svar noen... Har en simo kombi, og synes den begynner å bli mektig tung og stor å dra med på mindre turer. Snuppa er 10 mnd nå.
fråsk Skrevet 5. november 2006 #2 Skrevet 5. november 2006 Jeg har, har hatt den i to dager nå! Brukt kjøpte jeg da, 2 år gammel. Den er lik den som selges i butikkene i dag, bortsett fra tre ting: annen type brems, min har lufthjul (nye modeller har punkteringsfrie hjul) og min har handlekurv under i aluminium (nye har tekstilkurv). Jeg har lett og lett for å finne brukt, for ny koster den 4795 på rudo i Oslo. DET er søren meg blodpris syns jeg. Var så heldig å få en brukt, kjempefin og ser helt ny ut, for 1900 kroner! Jeg er strålende fornøyd, goood plass til både min 6 mnd baby og min 2 åring (han sitter mest da..) samt at den kan has begge veier og veldig god plass til søskenbrett som vi bruker endel. Perfekt for meg- hadde helt klart gått for denne med city bag skulle jeg begynt helt på nytt:-)
Gjest Skrevet 5. november 2006 #3 Skrevet 5. november 2006 Her koster den 4795,- Vet ikke hvordan den er i bruk, men det lille jeg har prøvd den i butikken gjør at jeg skal kjøpe den nå med city bag ) Den beste vogna for meg har jeg kommet frem til ;o)
chm78 Skrevet 6. november 2006 #4 Skrevet 6. november 2006 Jeg hadde og tenkt på city cross, dette er nok en super vogn. Vi har istedet valgt city jet, som vi skal ha city bag til. Tror dette blir knallbra og. Grunnen er at jeg fant en rimelig en på finn.no. Betaler 3200 kr. for en 2006 modell, denne er kun blitt brukt 3 mnd. og ser helt ny ut. Får med stelleveske på kjøpet. Tror det var en grei pris jeg. Må jo kjøpe city bagen utenom da, og den koster 100 kr. ny.
chm78 Skrevet 6. november 2006 #5 Skrevet 6. november 2006 Oi, skrivefeil der gitt. City bagen koster 1500 kr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå