Gå til innhold

Kan jeg regne meg som 1.gangsfødende på en måte?

Anbefalte innlegg

kan jeg regne meg som 1 gangsfødende på en måte?

jeg er i uke33 og babyen har lagt med hodet ned i ca 2 uker,tror det fester seg eller noe.

fikk 1 mann med keisersnitt 2 dager etter termin men hun var i seteleie.

har vel ca 53 dager til termin.vet hellere ikke hvor lenge det tar før babyen kommer ..vil ha jeg ..men vi bør vel vente til i hvertfall 35-36 uker så blir det vel best tenker jeg ,men de vill ikke stoppet fødselen min nå etter det som står i hvertfall,for det står jo at etter 33 uker blir de fleste fødslene ikke stoppet..eller?

er litt stressa ang fødsel siden jeg ikke har hatt en rie en gang .vet ikke hva jeg kan vente meg..

jeg vil helst føde naturlig med badekar på storke her i bergen og muligens lystgass om jeg absolutt må ha noe..

men om denne plutselig snur seg og setter seg på "ræv" tar jeg ks altså..klarer ikke tanken på setefødsel..og eventuelt akutt ks hvis noe går galt..

til dere som har fått beskjed om at dere ikke får ta ks: denne kommentaren er fra overlegen ved et av de største sykehusene i oslo:

VI KAN IKKE NEKTE KVINNEN Å GJENNOMFØRE KS OM DET ER DETTE HUN ABSOLUTT VIL.VI KAN GI RÅD MEN IKKE KREVE EN VANLIG FØDSEL AV HENNE!!

HUSK PÅ DETTE JENTER..

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...