Gå til innhold

Del 1 ligger under "Amme??", her er DEL 2...

Soave

Anbefalte innlegg

Ja, det var det med å fatte seg i korthet:)

Jeg ville si at uansett gode råd og informasjon og kunnskap, er det ofte så sammensatte grunner til at man gjør som man gjør.

Det er uansett viktig å rydde myter av vegen, og å få fakta på bordet, - og herved har jeg forsøkt å bidra til det.

.............................................................................

Like viktig er at jeg vil si at jeg håper alle dere som strever med å amme, eller er redde for det, eller har andre vanskelige følelser i forhold til det, - at dere får den den støtte og vegledning dere trenger.

Jeg håper dere har varme, kloke mennesker rundt dere som møter dere og deres historier, og at alt helsepersonell dere støter på er til hjelp og støtte, - ALLTID.

.............................................................................................

Gi deg selv tid og rom, og døm ikke deg selv. Finn de beste måtene å være mor for barnet ditt på, - det gjelder så mye mer enn amming!

Blir det sånn at du gir flaske, ja, så aksepter det.

Men prøv så mye du kan for å få det til, - bare du vet hvor langt du kan gå for å utfordre deg selv. Hvis du ikke prøver, gir du heller ikke deg selv muligheten til å oppleve noe som mange synes er veldig godt og fint. Kanskje du også vil oppleve det sånn?

Berøm deg selv for det du gjør godt for barnet ditt, - hva det nå enn er.

Jeg ønsker alle anonyme (dere trenger ikke være anonyme, altså...) og alle dere andre alt det beste!

Tar gjerne i mot innspill på dette innlegget.

Beste hilsner

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...