Firekids Skrevet 5. november 2006 #1 Skrevet 5. november 2006 Prinsessen ligger i seteleie og jeg har altfor mye fostervann. Kjenner derfor svært lite liv. Det er nervepirrende gitt!! Kjenner nå mest "dyttinger" på sidene. Hvordan er deres bevegelser?
mensana Skrevet 5. november 2006 #2 Skrevet 5. november 2006 Mest dyttinger på sidene her også.. han veksler mellom å ligge med ryggen på høyre/venstre side.. Kjenner små dunk + hikkingen helt nedest i magen. Jeg begynner på uke 38 i dag og har små forhåpninger om at han kommer til å snu seg..
Firekids Skrevet 5. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2006 Takk for svaret! Sparkene er helt borte. Savner de og er veldig konsentrert om hvorvidt det er liv i magen. Har vært innlagt på observasjon, men Ullevål ber meg bare om å holde ut lengst mulig. Jeg skal ha keisersnitt fordi jenta skal rett på operasjonsbordet, så for meg er det egentlig det samme. Skal du ha keisersnitt kanskje? Hvis ikke, så trøst deg med at du får ekstra oppfølging ved seteleiefødsel og de har veldig god erfaring med dem. Det går nok helt supert!
mensana Skrevet 5. november 2006 #4 Skrevet 5. november 2006 Nei, foreløpig ser det ikke ut som det blir ks. Her i Bergen kan man ikke velge selv... Jeg hadde en knalltøff fødsel med førstemann enda han kom med hodet først.. han stod fast i bekkenet og ble forløst med vakuum etter at jeg hadde hatt pressrier i en time og besvimte fra hele greia.. Så jeg ser ikke fram til dette med liv og lyst, akkurat... Ønsker deg alt mulig godt med tanke på både ks og operasjonen... skal krysse fingrene for dere!!
hønepøne;-) Skrevet 5. november 2006 #5 Skrevet 5. november 2006 Kjenner hodet på høyre side, under ribbeina. Beina ligger ved siden av hodet og sparker i siden. Kjenner også hikking helt nederst i magen. Håper han snur seg!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå