Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med deg om dagen? Du har det nok travelt med fysio ol, hi hi. Håper han ikke tar helt knekken på deg!!

Ikke lenge til du skal starte igjen nå!!! Så lenger ned her at du har fått mensen! Er det dag 21 i denne syklusen du starter med spray? For da er vi kanskje ganske likt på veien. Deilig å tenke på at jeg slipper spray nå...da går tiden litt fortere. Så er bare å vente på mensen, så kan jeg starte!!!!!!!!!!!! Hurra!!!!!!!!!!!!!!

Idag kommer prinsessen min hjem. 8 dager i Frankrike... Rart å skulle være borte såååå lenge fra oss.... Var veldig vondt i begynnelsen..snufs.. Men har gått ganske bra. Vi har jo gjort masse, og slappet av og kost oss. Var ute på fredag, det var gøy. Igår sov vi leeeenge og bare koste oss. I dag skal vi på kino og så ut å spise. Hun lander ikke før seent i kveld. Så da kan vi gå på kino 1830 og spise etterpå. Det blir kos:o) Kjenner at jeg gleder meg så vanvittig til hun kommer hjem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Godt å få gjort litt ting nå som vi venter på neste forsøk. Fint å legge planer og ha ting å se frem til!!

Om 14 dager skal vi se Team Eckbo, det gleder jeg meg til!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ha en fin søndag vennen min:o)

klemmer i massevis

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei vennen :o)

Det går forsåvidt greit her.....Trøbler bare litt, denne nakken (og skuldrer og hender..) Er ikke så overvettig fornøyd med fysioterapeuten heller... Syns han virker så fersk. Sikkert nyutdannet. Veldig sånn "ja nå skal vi gjøre ditt og nå skal vi gjøre datt" I stedet for å bruke litt tid og stresse ned...

Det var tøft for nakken å begynne i jobb (50%) men det var deilig likevel, for psyken :o) Prøver å unngå de tyngste takene og de er veldig flinke til å tilrettelegge for meg slik at jeg ikke sliter meg ut ;o)

Men jeg kjenner det GODT etter endt arbeidsdag dessverre.

Det går seg nok til!!

Så delig at dere har fått kost dere skikkelig :o) Selv om det har vært trist uten gullklumpen, så er det på en måte litt sunt også... Kjenner iallefall at det er godt å bare være L... liksom, hvis du skjønner :o)

Men guuud så delig det blir for dere å få henne hjem i dag!!!! Det forstår jeg veeeldig godt ;o)

Så atrig at dere skal se Team Eckbo :o) Det har jeg skikkelig lyst til å se!!! Men vi får nå se når det kan bli...Har jo hatt og har planer hver helg helt til over nyåret....

Vi skal se og høre Bjørn Eidsvåg 13.desember. Ser fram til det! Selv om jeg har elsket musikken hans i alle år, har jeg aldri makket meg til å komme på konsert. helt utrolig egentlig.... Men nå skal vi!! Jeg og sambo skal bare ut og tenke på oss sjøl ;o)

Jeg begynner ikke på spray i denne syklusen..... Skal ikke ringe inn mens før neste gang. Blir vel rundt 6/ 7.desember. Så jeg håper på spraystart rundt jul......

Har ikke fått noe mer resultat av HSG-en heller. Gyn er vel endelig tilbake fra ferie i morgen...så da får vi se hva den viser. Ikke at det har noe betydning heller lenger...Men hadde ikke likt tanken på å være helt steril.........

Nå må jeg avslutte....håper dere koser dere og så snakkes vi igjen snart!! :o)

Stoooor klem fra

Skrevet

*Dytter*

Hjemme med sykt barn i mårra....

Gullungen hadde over 39 i feber da han la seg stakkar....

Håper å høre fra deg snart vennen :o)

Klemmmmm

Skrevet

Hei!!!!!

Ja deilig å få hun hjem:o) Var sååå deilig å møte de på flyplassen:o) Hun skal og være hjemme imorgen, så kan snakkes på msn?

Er spent på å høre om dine svar fra hsg. Syns ikke han bare kan ta seg ferie og la deg gå å vente..... fy han

Og jeg som tenkte dere skulle igang nå jeg...dumme meg... Men det er jo ikke lenge til da!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Da skal det bli super egg og super baby!!!!!!!!!! Er vel en mening at han/hun skal bli født sent på året, hi hi.

Men jeg må bli ferdig. Tulla ligger i sengen ved siden av meg her. Syk...veldig...stakar.

Snakker med deg imorgen da lille venn:o)

KOOOOOOOOOOOOOOOOOOOS

Skrevet

Vet du hva? I natt drømte jeg at vi fikk nok et desemberbarn!! (M er jo født i des og samme med sønnen til sambo!)

Så merkelig at du skulle skrive det i svaret ditt :o)

To sjeler - en tanke!! :o)

Ja alle graviditetene mine (SA, EXU og fødsel) har vært med termin i sept, nov og des!!) Så det er vel på denne tiden og framover vi har størst sjanse!!!!! :o)

*Krysser for oss begge*

Jeg var sammen med baby i helgen og tok masse babystøv :o)

Her har du litt du også *******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Logger meg på msn etterpå - håper å "se deg" der vennen :o)

Stoooor klem fra

Skrevet

Ja det er pussig....he he

Er mange som får barn som er født likt på året:)

Jeg skulle hatt termin i februar, mai og juli.., de gangene jeg har mistet... Så vi får se nå, når vi har et november barn fra før.... Begynner jo å nerme seg:o)

Takk for babystøv:)

Men nå snakker jeg med deg på msn her, hi hi

Stooooooooooooooooor klem

Skrevet

Hi hi....din luring.....

Så du er både her og der på samme tid, he he ;o)

Litt mer babystøv kommer her *******************************

Snakkes !! :o)

Klemmmmm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...