Gå til innhold

drømme-Tråden

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg har også følt på meg/drømt om at jeg får før tiden.

og slengte ut et spørsmål på spå siden og fikk også vite der at jeg skulle få før tiden så kanskje det stemmer..

hodet er nede og har vært der i ca 2 uker kanskje det holder på å feste seg..humhum..håper det..

I natt hadde jeg faktisk min første fødselsdrøm. Var ikke noe hyggelig, for de stakk av med babyen, og jeg var veldig fortvilet for at de klippet navlestrengen for fort, og at hun ikke fikk prøve å amme. Drømte ikke noe om smerteopplevelsen, men at jordmor ikke støttet mellomkjøttet, så jeg skjønte at jeg måtte ha revnet endel. Pussig drøm..

jeg husker ikke akkurat hva jeg drømte, men det var noe med at babyen ble hetende Elias :o)

vi har vinglet mellom Elias, Sofian,Leon og Jakob...... mrn i natt drømte jeg altså at det ble Elias...... hmmmmmm...... bir det det tro???

Annonse

ikke for å være kjip.. men har du sett på navnedebatten hvor mange som går med tanker om å kalle barnet sitt elias? misforstå meg rett.. det er et veldig fint navn, men tror det blir maaaange eliasser i klassen til sønnen din :o

Skjønner at det er mange som drømmer om babyen her... Jeg er stadig ute på jakt i mine drømmer. Har aldri skutt med annet enn paintball gevær, og heller aldri tatt livet av et dyr, men jeg jakter på elg, hjort hunder, slanger og mus i mine drømmer. Like fornøyd hver gang.. Skjønner ikke så mye av det, men sambo begynner jo å lure litt:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...