marguritten Skrevet 5. november 2006 #1 Skrevet 5. november 2006 er det i slutten av november? tenkte jeg skulle pynte opp til jul da. jeg er den eneste i HELE nabolaget som "slenger" opp julepynten SÅ tidlig. er også den eneste som lager julevindu. henger opp julestjerna og julegardinene. de tenker vel jeg er den " gale nordmannen"
SuSiii Skrevet 5. november 2006 #2 Skrevet 5. november 2006 første søndag i advent er 3 desember i år,i og med 4 søndagen blir på julaften
Snupidupi Skrevet 5. november 2006 #4 Skrevet 5. november 2006 Hihi... syns det e førr tili å finn frem all julpynten... men tel 1. desember e nu adventstaken og adventstjerna i vindue, adventslysestaken e satt lille lys i, det e kommen lilla duka på bordet, adventskaldenderlys står klart, alle englan mine e kommen frem... også bruka æ å heng opp julegardinan på kjøkkenet i di tider... Og selvfølgeli e adventskalenderan klar
Fikk nr to i desember Skrevet 5. november 2006 #5 Skrevet 5. november 2006 Jenta mi har fått ei nydelig julekrybbe som tanten min har laget. Jeg tenkte at vi hver dag i desember skulle ta fram en ny figur, det tror jeg blir koselig. Ellers er så klart adventstjerna, lysene og dukene framme og adventskalenderen på veggen. Bruker ellers å pynte med resten tett opp mot jul. Det tror jeg nok at jeg må forandre på i år.... Blir en litt annerledes desember i år, har en mistanke om det! Men gleder meg!
Gjest Skrevet 5. november 2006 #6 Skrevet 5. november 2006 ååå gleder meg!!! til jul!!! og desember!!! jeg kjøpte første (og eneste? litt trangt økonomisk hihi) julepynten! skikkelig ordentlig snøkule med jesusbarnet og maria inni med glitter og spilledåse på! fra ålehns - UTROLIG fin!! tenker at babyen inni er lille jenta vår som kommer til jul..den står på peisovnen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå