*We68* Skrevet 5. november 2006 #1 Skrevet 5. november 2006 neon andre som har opplevd at det stikker inn i rompeballen..smertene går til hofte leddet og så låser det seg. er helst når jeg skal inn å ut av bil, eller hoster eller nyser hardt det skjer. jeg har bekkenløsning, men hadde ikke akkurat slike smerter og låsninger sist gang. eller har det ikke noe med bekkenløsningen å gjøre?
Pinguuu Skrevet 5. november 2006 #2 Skrevet 5. november 2006 Eg har det også slik, er kjempe vondt. Har fått meg krykker til å bruke når det låser seg. På sjukehuset sa de det var isjias.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2006 #3 Skrevet 5. november 2006 Jeg hadde det i starten av svangerskapet, startet i uke 8, kunne knapt gå, og turte iallefall ikke gå mer enn fem meter alene ute på gaten. Kunne låse seg av ingenting, og ble stående å skrike av smerte og tårene sprutet. Var ca. tre uker hvor jeg nesten ikke gikk i det hele tatt. Inn og ut av bilen var et sant helvete, og også reise seg generelt sett. Legen mente det var ishjalgi, en manuel terapeut mente smerten kom fra bekkenet. Jeg har gjort en del egne øvelser, vet ikke om det er det som har hjulpet, har svømt og vært på spinning også. Nå er det heldigvis mye bedre. Har så vidt begynt å gå turer igjen, turte ikke gå til skolen før i forrige uke i fare for å ikke klare å gå hjem igjen hvis bekkentet skulle klikke igjen. Er nå i uke 26. Fokuserer veldig på å gå riktig. Er overlykkelig for at det har gått framover for jeg så virkelig svart på det, så faktisk for meg et svangerskap i rullestol. Er selvfølgelig redd for at det skal komme tilbake, så jeg prøver å lytte til kroppen og ta det med ro om det er antydning til vondt i ryggen/bekken. Jeg håper at det går over hos deg også for vet hvor jævli det er. God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå