Agne Skrevet 5. november 2006 #1 Skrevet 5. november 2006 Arbeidshelg, og det betyr denne helgen sent lørd og tidlig sønd. Han har i tillegg jobbing i helga og kommer hjem rundt 04 på sønd. natt. Jeg har el slim på lørd samt symptomer på el i eggstokkene. Inne på pernille.no og sjekket når el kommer ihht el slim. Ser da at jeg absolutt skulle ha fått meg noe natt til i dag. Full panikk, tenk om han sovner på sofaen når han kommer hjem i natt...Utslitt som han jo er.Tenke, tenke og endelig kom jeg på hva som skulle til. Sms meld med oppfordring til kos når han kom hjem på natta. Her snakker man om en mann som er klar når man måtte ønske det og tre min etter hjemkomst i natt så var han der,full levering. hipp hurra sier nå jeg, så gikk jeg ikke glipp av denne pp. Takk for sms og ny teknologi!
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 5. november 2006 #2 Skrevet 5. november 2006 Hehe jaja det var jo en fin ide hehe... lykke til.
martine68 Skrevet 5. november 2006 #3 Skrevet 5. november 2006 Hva kan jeg gjøre annet en å le.....he he.. du får det som du vil Agne. Så flott at du har en mann som er klar på et øyeblikk. Håper dere traff nå da. Du har sikkert flere sjanser så kanskje det blir flere sms-er.
Beth Skrevet 5. november 2006 #4 Skrevet 5. november 2006 Kult Stilig mann du har, da! Min har berre vondt i hodet om dagen, han. Det står ikkje på viljen, han greier rett og slett ikkje ligge når hodet verkar som verst. Men eg har enno ikkj positiv EL-test, så det er ikkje kritisk - kanskje i morgon? Eigentleg burde det vera i dag, om eg nå er på 26-dagars syklus. Eller kanskje den har snikt seg tilbake til 27?
lal69 Skrevet 6. november 2006 #5 Skrevet 6. november 2006 Sjekka opp mannen min i dag, jeg også. Han er snekker og jobber fortiden ganske i nærheten. Jeg har vært forkjølrt noen dager og holdt meg hjemme fra jobb i dag. Før han gikk på jobb idag, var tydeligvis han kosesyk, så vi rakk en hyrdestund kl 6 i dag tidlig. Dette fikk opp lysta hos meg, så jeg brukte også ny-teknologien og dendte en sms der jeg spurte om han ikke hadde et "ærend" hjem på formiddagen. Joda, han troppet opp, klar for en kjappis he he... Stilig igrunn, med buksa på knærne og snekkerbelte på. Vi skulle vært flinkere til å sjekke hverandre opp sånn i hverdagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå