mimmitiltre Skrevet 5. november 2006 #1 Skrevet 5. november 2006 hei, er ny på disse sidene.. jeg og mannen min har prøvd og prøvd de siste 6 månedene og begynner å bli skikkelige frustrert!! har lest at det er mange på disse sidene som også har prøvd lenge og også er lei av all ventingen..har vært bra å lese fordi jeg trodde jeg var den eneste som følte slik..har brukt ufattelige beløp på graviditetstester som alle har vært negative, tok siste igår kveld da jeg skulle hatt m siste mandag..men har altså hverken m smerter eller positivt svar på testen..tror jeg blir gal snart!! bor i oslo og det vrimler med gravide damer overalt!! Fatter ikke åssen de får det til!! vi gjør alt etter bøkene..og likevel null resultat!! nå har jeg altså gått en uke over forventet mens og likevel viste testen idag morges negativ resultat..andre som har opplevd det samme og likevel vært så heldige å vært gravide? håper på det beste, self..men begynner å miste motet etter alle disse nedturene..
mimmitiltre Skrevet 5. november 2006 Forfatter #2 Skrevet 5. november 2006 sorry, skrev feil er bare 1 uke siden skulle fått mensen..
Gjest Skrevet 5. november 2006 #3 Skrevet 5. november 2006 Kan det være at du hadde el noe senere enn beregnet denne pp? I såfall kan det ta litt lengre tid før det slår ut. Dessuten kan jo det befruktede egget flyte litt rundt før det fester seg, og det er jo ikke før spiren har festet seg og morkaken begynner å lages at det slår ut på test! Ikke fortvil enda! Ta en test litt uti uken hvis ikke tr har dukket opp! Jeg gikk 6 dager over IKM før det ble skikkelig positiv test men jeg hadde ikke noen stabil syklus å ta utgangspunkt i. Lykke til med testingen, og ikke mist motet ... det ordner seg til slutt!
Strutsen har nå 2 gutter! Skrevet 5. november 2006 #4 Skrevet 5. november 2006 Jeg har vært gravid før og da ga testen utslag før forventet mens. Nå er jeg i samme situasjon som deg. Jeg er flere dager på overtid, har brukt 7-8 graviditetstester men ingen antydninger til strek på noen av dem. Følte meg veldig gravid for 16 - 7 dager siden. Bl. a. ømme bryster og murring i magen. Nå har jeg ingen symptomer og null mens. Jeg er svært spent på om du er gravid eller ei. Selv har jeg speidet nettet rundt for å finne tilsvarende tilfeller. Noen stiller spørsmålet, som deg, men det er skjedent noe svar på hvordan det gikk. Lover selv å legge inn en melding når jeg får tantebesøk eller tester positivt. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå