Gjest -lilly- Skrevet 5. november 2006 #1 Skrevet 5. november 2006 Hvor store ¨må barna være for at de kan bæres i riktig retning (med hodet vendt framover) i Babybjørn bæreselen??
Anonym bruker Skrevet 5. november 2006 #2 Skrevet 5. november 2006 Det lurer jeg også på, håper noen svarer!
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 5. november 2006 #3 Skrevet 5. november 2006 Det variere jo veldig fra unge til unge. For de bør jo ikke bæres forover før de er stødige i nakke og holder hodet oppe ei stund. Vi snudde jenta vår da hun var ca 3 mnd for da begynte hun å snu hodet for å se.
Gjest -lilly- Skrevet 5. november 2006 #4 Skrevet 5. november 2006 Takk for svar, Snuppa mi er snart 4 mnd, stødig i nakken. Kan jo prøve å se om det går bra
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 5. november 2006 #5 Skrevet 5. november 2006 Hun vil nok sikkert si i fra hvis hun synes det er ubehagelig. Jenta vår har det med å sovne i selen og det går jo ikke hvis hun sitter utover.... ;-)
mai mammaen til to Skrevet 5. november 2006 #6 Skrevet 5. november 2006 jeg prøvde første gang når hun var tre mnd... men hun likte det ikke så veldig godt... hun holdt hodet veldig bra.... når hun var ca 3.5 mnd satt hun stortsett å så frem over......
lillebell&lillemor Skrevet 5. november 2006 #7 Skrevet 5. november 2006 jenta vår pleier også å sovne når hun sitter i selen. har bare hatt henne med ansiktet innover. hadde henne utover for første gang i går og etter en stund sovnet hun der også. så det går. må bare passe litt på...
Gla-mor Skrevet 5. november 2006 #8 Skrevet 5. november 2006 Har bært ham fremovervendt fra han var litt over 3 mnd, og bare i korte stunder når han har vært våken og opplagt. Fester ikke de øverste knappene, men bretter ned selen foran. Bærer jeg ham når han er trøtt og vil sover, snur jeg ham mot meg.
Tigergutt Skrevet 5. november 2006 #9 Skrevet 5. november 2006 Jeg snudde babyen ved 3 måneders alderen. Det ligger bilde ute på albumet mitt. http://www.dinbaby.com/content/view/thumbnail/443903
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 5. november 2006 #10 Skrevet 5. november 2006 Tips til å få han til å like sitte i den? 2 mnd.
Gla-mor Skrevet 5. november 2006 #11 Skrevet 5. november 2006 Måtte bruke smokk til å begynne med (noen ganger nå også), og gå litt rundt omkring (med faste bestemt skritt, så det ble litt "humping") og styke på ryggen og prate.
~Endorfina~ Skrevet 5. november 2006 #12 Skrevet 5. november 2006 Ja, må gå veldig bestemt og målbevisst, trampe og humpe! Nytter ikke å subbe rundt i stua.:-) Tok litt tid å venne til snuppa vår også, men nå elsker hun den. Satt utovervendt fra ca 3,5 mnd, med kneppingen igjen over skuldrene og bretten ned. Virker som hun sitter stødigere hos pappaen, mens hodet er litt mer vinglete hos meg - vet ikke hvorfor...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå