Gå til innhold

har fått fødselen stoppet

Anbefalte innlegg

hei. jeg har termin 1,1. og her på mandag (30,10)havnet jeg på ahus.da ville lille gutt ut. men heldigvis så ble det stoppet.jeg var der i ca 5 dager. er kommet hjem nå og det er godt.men jeg må fortsatt være rolig og slappe av. lille gutt er bare ca 1500gr så han er ikke stor. så jeg vil bare si til dere som begynner å bli lei og stor,vær glad for at barnet får vokse og ha det sodt i magen. barnet har det bedre der. :=)

maya

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6967070-har-f%C3%A5tt-f%C3%B8dselen-stoppet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj, så flott at de klarte å stoppe det. Hadde en venninne som fødte i uke 32, og da veide datteren hennes 1500 gram. Hun er en frisk og fin 2-åring i dag, selv om hun er litt liten for alderen...

Lykke til videre!!

Godt det ordnet seg! Det er så uvirkelig for meg at fødselen kan starte så tidlig i svangerskapet. Jeg er ikke utålmodig ennå, kjenner at de 9mnd er gode å ha for foreldrene og den lille i magen - begge parter skal jo vokse på ulike måter. Jeg er førstegangs og opplever at disse månedene er viktige for meg også, jeg skal også modnes som kommende mor. Og jeg gleder meg, juhu!!!

Tror tiden kommer til å gå fort fremover. Skal overta ny bolig om en drøy uke, så er det desember og vips så er vi i januar.

Så utrolig bra at de greide å stoppe fødselen:). Nå får du ligge rett ut på sofaen, prøve å ta det med ro ( la kjæresten, venniner, bestemødre ol...gjøre ting for deg ) slik at babisen holder seg inne i hula si og blir stor og sterk :=) Lykke til.. Hilsen en som også har termin 01.01 :=)

Annonse

Det var bra de fikk stoppet det da! Kjenner jeg får helt frysninger på ryggen av å tenke på det.

Har jo vært inne på tanken om at det kan jo faktisk skj nårsomhelst...

Lykketil videre Maya og knip att!!! ligg på sofaen å se film!

Film tips: gamle episoder av frustrertefruer og aex and the city!

Da går tiden fortere...hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...