mamseeeen Skrevet 5. november 2006 #1 Skrevet 5. november 2006 mulig jeg bare er hysterisk av meg...men er 15uker på vei, og har kjent spark å bevegelse av den lille i snart 2uker!! men i dag har jeg ikke kjent noen ting... noen sier at det er normalt at man ikke kjenner noe enkelte dager så tidlig i svangerskapet, men jeg har jo kjent liv snart hver dag i 2uker:( noen som vet hva som er riktig?? hmm....
Maja78 Skrevet 5. november 2006 #2 Skrevet 5. november 2006 Det kan være noe så enkelt som at barnet har snudd seg,og sparker slik at du ikke kjenner det. Barnet er jo fremdeles veldig lite,så om det har snudd seg er det ikke sikkert at du kjenner noe. Spark trenger ikke være regelmessige/hver dag før ca uke 24. Så om ikke det beroliger deg,kan du ta kontakt med lege/jordmor å høre om de har tid til å prøve å finne fosterlyden.
mamseeeen Skrevet 5. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2006 takker for svaret..skal prøve å slappe av å ikke tenke så mye på det! skal til legen på tirsdag så venter til da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå