2barns mor Skrevet 5. november 2006 #1 Skrevet 5. november 2006 Ja, da var min "dag" kommet, men her ser det ikke ut som det blir noen fødsel med det første. Slimproppen har gått for flere dager siden, har ikke så sterke kynnere nå som tidligere. Har hatt endel diarè i det siste og vært helt mørbanket i underlivet. Skulle tro det allerede hadde kommet ut en unge derifra. Men neida..... Så hvis det er flere her inne som har termin idag, hvordan er formen??
lissin Skrevet 5. november 2006 #2 Skrevet 5. november 2006 Hei, jeg har termin i dag. Tidlig i svangerskapet hadde jeg vonde sterke kynnere og det var lenge fare for at jeg skulle føde for tidlig. Men det skjedde ikke, jammen skal jeg ikke gå over termin. Hatt sterke mensmurringer og kynnere de siste to-tre ukene, og mange ganger trodd det var noe på gang: men nei da. Jeg er ellers i ok form, ingen plager egentlig, bortsett fra å være veldig tung. Ikke er jeg sånn super-lei heller, er nå forberedt på at dette kan ta tid. Jeg blir også tobarnsmor, har en jente på to og et halvt fra før. hun kom en uke etter termin. Det blir fryktelig spennende fremover!!!
2barns mor Skrevet 5. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2006 Jeg har også ei jente fra før, hun ble 2 i september. Hun kom tre dager før termin. Grunnen til at jeg har mistet motet nå tror jeg er at jeg har hele tiden blitt fortalt at pga. stor unge så kunne jeg regne med at det ble fødsel en måned før. Har derfor vært litt psykisk forberedt på at det kunne bli fra slutten av september. Nå som termindagen er her, skal det jammen meg ikke forundre meg at jeg går fjorten dager over.... Har vært mye aktivitet i magen idag, men ikke noe vondter i det hele tatt... Fullmånen hjelper nok ikke meg nei...
Anonym bruker Skrevet 5. november 2006 #4 Skrevet 5. november 2006 Termin her også i dag, men ikke så mye som en liten kynner engang.. Ser ut til at vesla har tenkt å vente litt til med å komme. Vedlig klar for å se henne nå da, og veeeeeldig klar for å bli kvitt denne store magen som begynner å bli veldig i veien til enhver tid nå. Har ikke sett tegn til slimproppen eller noe enda heller. Ingen mensmurringer eller noe. Blir litt frustrert! Men maks to uker igjen, heldigvis:)
sebastians mamma Skrevet 5. november 2006 #5 Skrevet 5. november 2006 jeg har også termin idag, har hatt mye kynnere og nedpress de siste ukene, men det virker ikke som det skal skje noe idag. begynner og bli tung og lei, men formen er bra ellers:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå