Gå til innhold

Vet folk at dere er prøvere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ingen visste at vi prøvde før vi fortalte at vi hadde en SA. Nå tror jeg at alle vet, men ingen sier noe lengre. Redde for at vi skal bli såret eller kanskje de ikke vil mase. Men hvis jeg blir gravid skal nok de nærmeste få vite det, men vente med resten

Hei!

Jeg hadde egentlig lyst til å holde det litt hemmelig, men da ei venninne spurte meg rett ut om jeg hadde sluttet på pillene ble jeg så paff at jeg ikke klarte å si annet enn ja. :0) Så ville mannen min fortelle det til han som var forloveren hans i bryllupet og en annen kamerat.. Så nå er det flere som vet, det. Men vi kommer ikke til å fortelle noe til familie før det har skjedd noe mer. :0) Blir litt mere mas derfra. Tror venner forstår litt mere at ting kan ta tid og at det kan gå galt. Har to veninner som sliter veldig, så vi er veldig vare på sånt egentlig.

Hei=)

Alle tror at vi prøver, fordi vi mistet i uke 12 i slutten av august. Det er utrolig slitsomt, folk rundt meg vet jo nesten mer om syklusen min enn jeg gjør selv. Så nå lyver jeg og sier at vi har bestemt oss for å vente litt. Men selvfølgelig har vi ikke det, vi prøver som bare det=)

Lykke til=)

Jepp, flere som vet. Til og med mamma vet:) Hadde en SA i fjor, så jeg synes det er like greit at mine nærmeste vet om prøvingen, godt å vite at de vil være der for meg om det skulle skje igjen.

Men alle er jo forskjellige:)

Annonse

sånn er det med oss og Cille :)

Hva er grunnen til at folk ikke ville likt det hos dere?

Hos oss er det aldreren tror jeg..eller,jeg blir jo ferdi med utdannelsen,med foreldrene mine er så gammeldagse og vi må være gift å ha hus :)

Så da er det bedre så du seier å overraske dem :)

Hos oss er det bare en venninne av meg som vet noe, hadde en SA for et par aar siden og orker ikke at folk skal lure paa om jeg har faatt TR hver mnd. Sier det nok til mamma med en gang naar! jeg er blitt gravid, men naa er det nok med oss selv... :)

Det er alderen min som er problemet her i gården, men det er også utdanning og inntekt til meg og sambo. Jeg er utdannet hjelpepleier og han jobber i barnehage med 80% stilling, bor i leilighet som vi leier, og har det ganske bra. Men mamman min(pappa er forsvunnet) mener at det er for lite å rutte med, men nå er hun da også revisor på høyt nivå og har lang utdanning, eier 3 hus og eget firma.

Hun sier at når jeg er 27 år eller eldre kan jeg begynne å tenke på barn.

Venninnene mine mener fortsatt at det er fyllehelg som er tingen, men nå er jeg den eneste som er i et stabilt forhold og har vært det i noen år.

Annonse

Nei, ingen som vet her.

Og ikke får de vite noe heller. Hvis jeg blir gravid så kommer det til å bli en overraskelse i.o.m at vi har to små fra før av. De tror vi har lyst på en atpåklatt. He he... men det vil vi ikke ha. Hvis vi er heldige så blir det 2 år og 2 måneder mellom mellomste og yngste. :)

Nei det er ingen som vet noe som helst her i gården. Nå er det ikke mange ukene siden vi bestemte oss for å prøve, men vi vil ikke fortelle hverken venner eller familie enda. Både min manns familie og min mor har "mast" og ymtet frempå i laaaang tid at "kanskje det er på tide med barnebarn....?", og derfor vil vi vente og heller komme med en gledelig overaskelse!

Jeg har fortalt det til noen venninder....men jeg har sagt at vi ikke stresser med det....men at blir jeg gravid så blir jeg gravid at det ikke gjør så mye om det tar noen mnd.....MEN...egentlig så vil jeg bli gravid med en gang, og ble litt deppa da tr kom for 5 dager siden....og som jeg kommer til å ha enda et par dager...grrr

:)

Uff...klarer ikke å holde på noen hemmligheter jeg. Senest i dag sa jeg at vi er "Superklare vi!!" Men nå er også jeg 30, og de fleste rundt oss er gravide, ønsker å bli gravid eller har en liten knøtt.

Men vi har ikke fortalt det til noen i familien. I går fortalte jeg om et vennepar som venter nr to. De har en datter på 1 år (som vår). Den spontane reaksjonen til svigermor var..."at noen vil seg så vondt!" Uuupss....godt hun ikke er tankeleser!!! Selv har svigers to barn med 6 år mellomrom, og sånn ble det bare. Mulig ikke de var like aktive prøvere som andre kanskje...en tanke bare...

Det er vel ingen som vet det sånn helt at vi prøver. Nevnte for en venninne at jeg skulle slutte på pillen en gang i nærmeste tid, men har ikke sagt at jeg har sluttet. Vil at dette skal være vår greie, mer enn nok press med å gå å vente selv, om ikke alle andre også skal gå å vente på min TR. hehe. Ingen av venninne mine er kommet så langt at de tenker på barn (så vidt jeg vet da, men skal aldri si aldri!), så er ikke naturlig for oss å snakke så mye om det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...