Gå til innhold

Noen fler som har vondt i fingrene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt carpal tunnell syndrom, der hendene sovnet støtt og stadig, og det prikket veldig, spesielt på natten. Men nå er det mer at jeg er stiv i fingrene, og de er vonde å bøye på - ikke hele tiden, men iblant, gjerne når jeg våkner. Klarer jo ikke knytte hendene sammen nesten. Flere som har det slik? Jeg tror det er fordi fingrene er mer hovne nå/mer vann enn før.

Er forresten i uke 36.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har stive fingre og det er nok vann ja.. Ser litt tjukkere ut enn vanlig.... er i uke 32.

Skrevet

gode råd:

- drikk masse vann

- kutt saltet (gjelder både salting av middag, salami på brødskiva og pottis som snop)

- unngå bevegelser som sammenbretting av klær/sengetøy, strikking, bordtennis osv

- prøv å holde hendene høyt innimellom

- bruk støtteskinne om natta (og ellers om det er mulig).

Lykke til, jenter :)

Skrevet

Våkner om natta av stive fingre jeg. Føler det samme som deg, at jeg ikke klarer å knytte hendene. Løfter armene høyt og masserer de litt....så går det så smått over. Er nok en del vann ja. Har fått noen skikkelig pølsefingre =0)

Skrevet

Eg har og fått litt hovne fingre. I natt når eg skulle på do var det vondt å bevege på dei. Men ellers i kroppen er eg ikkje hoven, pitte litt i beina.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...