Anonym bruker Skrevet 5. november 2006 #1 Skrevet 5. november 2006 hei folkens jeg starta me nan1, gikk greit pga jeg da amma i tillegg! merka ved økning at han fikk vond mage, og gikk da over på collett! nå virker d som han har ganske hard mage, tar lang tid før han får d ud, slider å jobber/griner litt hele dagen, til d kommer ud! bør jeg bytte merke, eller kan d være likt på alle? evt hvilket merke?
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 5. november 2006 #2 Skrevet 5. november 2006 Gutten minble hard i magen av både NAN og Collett. Byttet til hipp og den har fungert utmerket her hvertfall Så anbefaler deg å prøve hipp,noe dyrere enn Nan og collett,men er verdt hver krone Mener det er 50kr for 450g på Meny
tulle15mai:) Skrevet 5. november 2006 #3 Skrevet 5. november 2006 det er veldig vsnlig å få hardere mage m mme... tilsett malt i melka så gir det seg! jeg bruker ca en teskje pr flaske på 200 ml. malt får du kjøpt i matbutikken, brune glass og koster ca 30 kr. det er seigt- så et lurt tips er å ta skjeen i varmt vann først, da "glir" malten av og oppi flaska! lykke til
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 5. november 2006 #4 Skrevet 5. november 2006 Her hjalp det ikke med malt i Nan eller Collett,men alle babyer er forskjellige.
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 5. november 2006 #5 Skrevet 5. november 2006 lillemann ble også hard i magen av colletta og nan. han bruker nå hipp. den er kjempe bra og han liker den så godt. den koster 40 kr på ica og samme pris på rema. anbefaler på det sterkeste. men husk at du må blande bra nøyaktig..blander du feil og det blir for mye pulver kan han få vondt i magen. men prøv å gi han svisker saft i tillegg. da får han fart på magen hvis han plages. evt svisker youghurt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå