Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann!

Så koselig å høra fra deg:)

Joda, her går de bare bra! Endelig!!!

Ruger som bare det, og skal på UL på onsdag, då er eg 7+0:) Er spent på om vi får høra det vi håper på, og at vi kanskje kan få se hjerta slå noen slag for oss:)

Er i full jobb, og lever som normalt. Trøtthet og litt småkvalme har eg innimellom, men det kan vi leva med:)

Koss står det til med deg? Bra dåkke gir dette ein sjangse til! Når kommer du igang forresten?

Håper så inderlig dåkke får full klaff denne gang Ann-ch.! Vit at eg tenker på deg, vi som skulle ruga sammen og greier.. Går desverre ikkje alltid som planlagt, noe som vi prøverørere smertelig får erfara gang på gang.

Men, godt at dåkke har mot og står på nok ein gang! Det MÅ ordna seg for snille jenter:)

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6966088-smilet/#findComment-6967444
Del på andre sider

Så hærlig å høre at alt står bra til:-)Blir spennende med UL.Du må komme innom og oppdatere oss.Tror det beste er å leve som normalt,ellers går tiden så sakte.Får håpe du slipper unna med "bare"litt kvalme og trøtthet.

Her går det bra.Bare koser meg med å leve normalt og gjøre normale ting,uten å tenke på forsøk.Synes det er så koselig med jula og alt det innebærer. Har begynt med julegaver allerede:-) Men tiden går jo fort til neste forsøk uansett. Har satt av tid til uttak/innsetting i uke 4.Skal ha kortbehandlig denne gangen så begynner i uke 2,og det er jo rett over nyttår. Så kan med andre ord drikke masse vin i jula!!!!

Venter spent på oppdatering på onsdag.Håper det går bra.

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6966088-smilet/#findComment-6969429
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...