Anonym bruker Skrevet 5. november 2006 #1 Del Skrevet 5. november 2006 hva skal hun hete. noen gode forslag noen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 5. november 2006 #2 Del Skrevet 5. november 2006 Siri og Oda Siri og Mille Siri og Lise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twmt Skrevet 5. november 2006 #3 Del Skrevet 5. november 2006 Therese Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. november 2006 #4 Del Skrevet 5. november 2006 Henger meg på Siri og Lise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
furia Skrevet 5. november 2006 #5 Del Skrevet 5. november 2006 Siri og Anna Siri og Trine Siri og Mette Siri og Julie Siri og Frida Siri og Sanna Siri og Selma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 5. november 2006 #6 Del Skrevet 5. november 2006 Siri og Lise var et godt forslag! Siri og Nina Siri og Elin Siri og Heidi Siri og Ane Siri og Gina Siri og Mari Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 5. november 2006 #7 Del Skrevet 5. november 2006 Siri og Line Siri og Helene Siri og Nora Siri og Ingrid Siri og Hilde Siri og Sandra Siri og Silje Siri og Stine Siri og Marie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 5. november 2006 #8 Del Skrevet 5. november 2006 Siri og Sofie Alice Saga Elise Olivia Alma Tuva Nova Anna Elina Louise Sanne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jeg fant firkløvern Skrevet 5. november 2006 #9 Del Skrevet 5. november 2006 Synes Oda var et godt forslag, så jeg kaster meg på den. Emma er jo også fint da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 5. november 2006 #10 Del Skrevet 5. november 2006 Jeg synes det er så søtt med navn på samme forbokstav... Siri og Sanna Siri og Silje Siri og Selina Siri og Sandra Siri og Sofia Siri og Sylvia Siri og Synne Siri og Sine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lirum Skrevet 5. november 2006 #11 Del Skrevet 5. november 2006 Heidi! Eller Eira! Eller Åsne/Åsa..... (verdens vakreste vikingkvinnenavn) Jeg syns for min del at navnene gjerne kan være forkskjellige... det vil si det virker litt krampe og ta "passe sammen" hensynet for langt ut. våre barn har svært ulike navn, både i lyd og referanse. Men tror du ikke folk finner likheter og regelmessigheter for det!! Så samhørighet og tilknyttning ligger på et annet plan! Heidi passer veldig godt til siri, det er sterke gode, feminine og moderne navn begge to! Lykke til, det er nok godt å ha uansett :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå