Gå til innhold

Da sniker jeg meg inn her...

Anbefalte innlegg

for i dag testet jeg positivt, etter kun 3 pp. Og jeg er overlykkelig! ;)

Men jeg kommer ikke inn på babyverden.no for å regne ut terminen min. Har så lang syklus at det er der det best blir regnet ut. Eller har dere noe annet sted jeg kan regne ut det? Tror terminen er rundt 16. juli. :) En ordentlig sommer-baby... :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6966064-da-sniker-jeg-meg-inn-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Pippi...

Hehe....

Da sniker vi visst samtidig. :) Snek i går kveld jeg.... Hold på å dåne når jeg så at testen var positiv..... Får lyst til å ta flere, bare for å være sikker på at den første ikke var feil! :c) Hvis jeg har regna riktig, så får jeg min i slutten av juli jeg og.... Morro, vi følger hverandre... :)

Herregud, så rart å si "min"! ;)

Så morsomt! Er det første barnet ditt? Dette blir andre mitt, tenk om 8 1/2 måned er jeg forhåpentligvis 2-barnsmor! ;)

Jeg hadde bare en test liggende i skapet, men hadde jeg hatt flere skulle jeg nok testet mer. Det føles veldig rart ja. Men fryktelig morsomt! Hurra! :)

Annonse

Gratulerer så mye til dere alle!!!

Jeg testa positivt på onsdag (ikm-dagen) og det var min 2pp. Trodde ikke det skulle skje så fort, er jo tross alt over 30...;-) Så min termin er 13 juli- blir spennende dette!

Fortsatt god søndag til dere alle!

Gratulerer deg her inne også jeg pippi langstrømpe. Det er visst mye likt med meg og deg. Jeg også har ett barn fra før og dette var vår 3.pp (etter SA da vel og merke). Jeg har termin 20.juli. Dagen før dattera vår fyller tre år. Sommerbarn er supert!

Hvor gammel er jenta/gutten din som du har fra før da?

Takk! Gutten vår ble 2 år i oktober, så det blir jo nesten 3 år imellom dem, men jeg håper det blir bra! :) Morsomt at barna våre er såpass like gamle også...

Håper spirene våre klamrer seg fast i godt og vel 8 måneder nå altså!

Blir spennende å følge deg på denne lange og fine veien mot et fantastisk mål! :)

Takk det samme :-) Tror det blir supert med den aldersforskjellen. Det ville jeg sikkert sagt uansett (he-he), men jeg innbiller meg i hvertfall at det kan være en fordel at eldstemann begynner å klare seg litt selv når nr to kommer i hus. Hun tror i hvertfall selv at hun klarer ALT akkurat nå, hi-hi! Litt sjarmerende og litt slitsomt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...