janus-guttemamma Skrevet 5. november 2006 #1 Del Skrevet 5. november 2006 Vi vet ikke kjønnet ennå, men siden vi nå er godt over i siste trimester tenker jeg mye på navn. GUTT: her tenkt på Isak og Abel. Liker begge godt, men mangler mellomnavn til begge. Noen forslag? Evnt andre navn i samme sjanger og som passer til Johannes Theodor? JENTE: Der har vi litt flere forslag: Oline, Alma, Josefine og Fredrikke. Tenker i utgangspunktet å kombinere noen av disse f.eks. Oline Fredrikke, men noen som kan komme men noen andre forslag i samme kategori som passer til Johannes Theodor, før vi henger oss helt opp i disse navnene?? Hadde vært kjempefint med noen innspill!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ale.con Skrevet 10. november 2006 #2 Del Skrevet 10. november 2006 Abel Isak går jo ann syns jeg. Isak Leander eller Abel Kristoffer lyder bra. Alma Oline blir nydelig. Oline Fredrikke er fint det og. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perny Skrevet 11. november 2006 #3 Del Skrevet 11. november 2006 Abel August Isak Andreas Abel Kristoffer Abel Mattias Hmm, var ikkje så lett nei! Men eg likar i alle fall Abel best. Så var det jentenamna: Irene Johanne Jenny Augusta (..!) Maja Margareta Ina Oline Vilde Kristine Alma Augusta Jenny Helene Eivor Oline kan jo fortsetje i det uendelege - her har du i alle fall nokon forlsag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. november 2006 #4 Del Skrevet 14. november 2006 Isak Emanuel (for det virker som du liker bibelske navn) Synes jentenavn-forslagene dine var flotte, bortsett fra Fredrikke som ikke helt passer sammen med noen av de andre navnene. Hva med Alma Sofie, Signe Oline, Josefine Marie og Jenny Eline? Også Martha liker jeg kjempegodt :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. november 2006 #5 Del Skrevet 16. november 2006 Av jentenavnene dine ville jeg ha valgt Alma Fredrikke eller Alma Josefine, Synes Johannes og Alma passer så fint! Guttenavn synes jeg Isak Emmanuel (som nevnt over) Isak Nicolai eller Isak August passer bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå