selma07 og engel Skrevet 5. november 2006 #1 Skrevet 5. november 2006 Jeg ser at det er endel som venter på at den lille skal komme i disse dager, og at de sier at fullmånen ikke hjalp heller.. Men etter det jeg ser på min kalender så er det fullmåne idag.. Så da kan det jo hende at den hjelper i kveld da?! :-)
selfangerkjerringa Skrevet 5. november 2006 #2 Skrevet 5. november 2006 Jeg fødte lillejenta mi noen dager før termin, akkurat på fullmåne Håper det samme skjer denne gangen også - termin 8.jan, fullmåne 3.jan... perfekt! hihi
selma07 og engel Skrevet 5. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2006 Jeg har termin 23. januar... Kan være at jeg går over helt til begynnelsen av februar da... Håper ikke det... men hun kommer når hun kommer:-)
Sola Smiler 2 jenter... Skrevet 5. november 2006 #4 Skrevet 5. november 2006 Trodde da at fullmånen kom på natten jeg da,, Etter kl 24 i natt var det jo søndag... Men jeg er klar for fullmåne i kveld også jeg... hihi... Kanskje det hjelper...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå